Domdom Klargör

DeletedUser

Guest
Hej hopp i lingonskogen! :)

För att ni i världen utanför ska få bättre inblick i vårat liv tänkte vi klargöra lite mer om vad som händer i k55.

rebus.jpg


kärlek till er alla <3
 

DeletedUser

Guest
Att det blir krig tror jag mig veta men sen tog det stopp... Skyller på sen timme (?) och otydliga bilder ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm måste försöka knäcka denna så jag vet vad som ska göras...
 

DeletedUser

Guest
Du klargjorde ingenting för mig :S snarare gjorde mig mer förvirrad :p samma här tycker att detta verkar som en krigsförklaring.. men mot vem o.s.v.... det vet jag inte.
 

DeletedUser

Guest
Detta har jag klurat ut iaf:

DomDom borstar bort (?) från (?) och går ut i krig mot never surrender
DomDom borst+AR borr+T (något skummt) F+rån (ja de är en bild på ett rån) (?) &=och går UR-R+T i Krig (bilden skall föreställa ett krig) MOS-S+T Never Sur+render
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Finaste krigsförklaringen jag någonsin sätt ^^ men var är alla bombaytv videos?? :rolleyes: :awsm:
 

DeletedUser

Guest
sova kan man göra när man e död :)

har hållt på i flera timmar nu fattar ingen av rebuserna... vad ska jag göra i k55?... adla barbs tror jag dom mena varför e det en jude i den andra rebusen i sånna falla annars? (Inte rasistiskt han e en man av judisk religion)... myntar inte dom bara guldmynt? =)
 

blizzy

New Member
Reaktionspoäng
0
Detta har jag klurat ut iaf:

DomDom borstar bort (?) från (?) och går ut i krig mot never surrender
DomDom borst+AR borr+T (något skummt) F+rån (ja de är en bild på ett rån) (?) &=och går UR-R+T i Krig (bilden skall föreställa ett krig) MOS-S+T Never Sur+render

Imponerande att du klurat ut allt det =)
Kanske kan bidra med vad jag tror det första (?) är för något. Tror det ska vara damm eller dammet.

Kanske även är en krigslist från Domdom's sida att få sina fiender att sitta och lösa rebusar här, då har dom ju inte tid att kriga :p
 

DeletedUser

Guest
Dett krig kräver sin hjältar ! Hjältar som Never surender !


Stå med Ns idag och och ha en chans att överleva morgondagen, stå upp alla vänner stå med oss !

Utan NS så är ni andra bara mumsbsbitar när kriget är över !


NS har hela tiden varigt en gigantisk broms kloss i Domdoms bakdel, varför släppa på bromsen nu ?



WE WILL NEVER SURENDER !
 

DeletedUser

Guest
*N*S* kommer att stå upp till sista by:)
Härlig krigsförklaring;)
 

DeletedUser

Guest
Lycka till grabbar :)
Hoppas ni får med er några stammar så det blir lite jämnare ;)
 

DeletedUser

Guest
Dett krig kräver sin hjältar ! Hjältar som Never surender !

NS har hela tiden varigt en gigantisk broms kloss i Domdoms bakdel, varför släppa på bromsen nu ?


Ni bör nog lufta bromsarna isf...eller skaffa nya bromsbelägg för bromsen verkar inte ta så bra. :D
 

DeletedUser

Guest
poäng spelar väl ingen roll? :O de är stor skillnad mellan 17 spelare och 43 spelare..

Klart det spelar roll .. 17 grymt bra spelarer som är aktiva o seriösa mot 43, hm.. Vad ska man säga? ''Blandat'' säger vi .. Vissa bra o spelar seriöst andra inte osv ..
 
Topp