Domdom Klargör

DeletedUser

Guest
Tragiskt, båda mina favorit stammar ryker ihop. Vet inte vad jag ska säga.. :(
 

DeletedUser

Guest
nu smäller det i tomteland!
ska försöka bli mer aktiv nu, jag lovar:)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Domdom
Players:

Side 2:
Tribes: *N*S*
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 1
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19,523
Sida 2: 3,589
Skillnad: 15,934

image.php
 
Reaktionspoäng
0
Domdom borstar bort mjället från axelpartiet och går ut i krig mot bark citronstolpar

Så ska det vara! ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
tycker det är power abuse när forum nisse går in och postar under sitt admin konto i sen sådan här tråd när han är delaktig i kriget och inte under sitt spelar konto.
 

DeletedUser

Guest
Om du läst domdoms julkalender så¨hade du sett att Lemon lime spelade i domdom under namnet Say it dont spray it och att det kontot inte finns kvar i domdom längre så du borde kolla din info innan du gnäller uncle dirty
 

DeletedUser

Guest
hahaha och hur e det powerabuse att göra så?.. du skämmer ut dig xD
 

DeletedUser

Guest
hahaha och hur e det powerabuse att göra så?.. du skämmer ut dig xD

*skratt* Tror du verkligen att ngn som kallar sir UncleDirty byr sing om det på ett Tw forum ?


Jag har tillräckligt mye stake irl för att avstå lägga energi på att skaffa mig E-peen :p


Boll boll, jobbigt va ?
 

DeletedUser

Guest
Om du läst domdoms julkalender så¨hade du sett att Lemon lime spelade i domdom under namnet Say it dont spray it och att det kontot inte finns kvar i domdom längre så du borde kolla din info innan du gnäller uncle dirty

1. Varför ska man läsa sånt skit? :)
2. Nog fan måste han ses som partisk, även om hans konto är avslutat i eran stam? Färgerna går aldrig ur.
 

DeletedUser

Guest
1-vad har externa forum med ingame spel att göra ?
2-Det finns massvis med spelare här som har favorit stammar men jag förstår inte nyttan av att ha en admin som gillar ens stam ? om han nu skulle favorisera våran förstås.
 

DeletedUser

Guest
Klart jag är partisk!
De sura ränderna har inte gått ur Domdom än ;)
Vad det har med power abuse att göra vet jag inte då jag inte har några som helst rättigheter utöver de rättigheterna jag har som vanlig medlem utanför värld 2.

Mina poster i detta forumet bör ses som vilken annan medlems som helst, så länge jag inte angivit något annat. Detta händer VÄLDIGT sällan i världsforumen.

Och för att inte vara helt off topic så måste jag tacka UncleDirty för allt han gör för att hjälpa Domdom ;)
 

DeletedUser

Guest
1-vad har externa forum med ingame spel att göra ?
2-Det finns massvis med spelare här som har favorit stammar men jag förstår inte nyttan av att ha en admin som gillar ens stam ? om han nu skulle favorisera våran förstås.

1. Det externa forumet är en utmärkt propagandaapparat, om det nu vore så att man fiskar efter nya bundsförvanter i ett krig. Syns man så finns man.

2. Det är en maktposition att vara moderator, du har "lite mer rätt" än alla andra. :)

3. Jag ska avsluta mitt skrivande i denna tråd då jag lämnat värld 10 och inte kan representera era motståndare på något sätt. Enda anledningen till att jag skrivit här är att jag inte kan låta bli att lägga näsan i blöt och att jag var nyfiken på hur det gick för min tidigare stam.
 

DeletedUser

Guest
Det partiska visar sig i att vissa inlägg som är obekväma här har en förmåga att "bara" försvinna!
 

DeletedUser

Guest
Det partiska visar sig i att vissa inlägg som är obekväma här har en förmåga att "bara" försvinna!

Och glöm inte alla trevliga "bonus poäng" man kan slippa :rolleyes:

Men som de ser ut så är EhnEn är en trevlig prick och hoppas att han kommer lyckas bra som Mod för v10! :)
 

DeletedUser

Guest
Senaste 48 timmar.

Side 1:
Tribes: Domdom
Players:

Side 2:
Tribes: *N*S*
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 10
Sida 2: 2
Skillnad: 8

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 0
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 30,820
Sida 2: 2,050
Skillnad: 28,770

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19,082
Sida 2: 0
Skillnad: 19,082

image.php
 
Topp