Diskutera Android appen här!

DeletedUser

Guest
hoppas den funkar bättre än iphone appen .. för den måste jag ladda om en gång om dagen då sidan hänger säg.. oftast går de inte stänga när man har läst mail .. eller så står den å skiftar mellan 2 städer å låser sej ..

/ jeb stuart..
 

Blitzcrank

New Member
Reaktionspoäng
0
Varför "kopierade" ni inte bara iphoneversionen? Jag är inget teknikgeni men då det funkar kalas för iphone borde det väl inte vara så svårt att ordna ett lika bra för android?

har tyvärr övergivit iphone efter 3år och gett mig på en st3 så hoppas på en bra app när jag får hem telen!

Mvh
Nico

Håller med nico, IPhone appen funkar prima, varför inte kopiera den?

Sedan, jag har enbart appen för att få notiser. När jag ska gå in på TW går jag via safari eller någon annan browser. När jag väl är inne på TW använder jag skrivbordsvearsionen, för då kan jag göra precis allt som jag kan på datorn. Mycket lättare än att hålla på med appen!

//blitz
 
Senast ändrad:

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Hur kommer det sig att man inte kan fixa t.ex. en kh mall till en by genom att gå in på högkvarteret? D:
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
jo jag vet. min är ifrån ca 2011. samsung gt-i5500. hur hittar jag infon om android version?

bör stå under info om telefonen (gå in på inställningar).

Om den är från 2011 så tror jag tyvärr du har för gammal version av android, så skall du använda appen får du köpa ny telefon, dock finns det andra appar som bör funka på din telefon.
 

DeletedUser

Guest
android-version 2.2.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp