Diskutera Android appen här!

DeletedUser

Guest
varför är det inte grön/gul/röd plupp på rapporterna i rapport? fett jobbigt
 

DeletedUser

Guest
Skulle ni hitta några buggar så ber jag er att beskriva dessa så utförligt som möjligt. Kommentarer som bara innehåller "detta funkar inte", hjälper oss inte att lösa buggarna så fort som möjligt.
 

DeletedUser

Guest
Ifall man får ett nytt oläst medelande så går det öppna brevet, är det redan läst så kan man inte öppna och istället tillbaka skickad till hembyn.

Sen går det inte komma till ranknings, eller jag har inte hittat vägen?

Svenska bokstäver stöds inte såsom åäö
 

DeletedUser

Guest
Varför "kopierade" ni inte bara iphoneversionen? Jag är inget teknikgeni men då det funkar kalas för iphone borde det väl inte vara så svårt att ordna ett lika bra för android?

har tyvärr övergivit iphone efter 3år och gett mig på en st3 så hoppas på en bra app när jag får hem telen!

Mvh
Nico
 

DeletedUser

Guest
Jag har försökt att använda appen, men det känns som v17 är helt fel värld att ha för det. Jag får nån pushsak hela tiden om fulla förråd, vilket är smått irriterande då alla förråd alltid är fulla på v17.. Vore jag inte redan galen hade jag förmodligen blivit det..
 

DeletedUser

Guest
Jag har försökt att använda appen, men det känns som v17 är helt fel värld att ha för det. Jag får nån pushsak hela tiden om fulla förråd, vilket är smått irriterande då alla förråd alltid är fulla på v17.. Vore jag inte redan galen hade jag förmodligen blivit det..
Vet inte hur det är på Android men på iPhone-appen så kan man ställa in vilka pushnotiser man ska få.
Man kan ställa in det ingame, både på datorn och på mobilen. :)
 

DeletedUser

Guest
den här appen är helt värdelös. ta bort den. lika bra det
 
Topp