Diskutera Android appen här!

DeletedUser

Guest
Igår så släpptes en uppdatering till appen med en buggfix för speciella tecken i användarnamnet och lite andra buggfixar.

Upplever ni fortfarande problem med Ä Ö Å?
 

DeletedUser

Guest
Måste bara fråga en sak. På iphone vet jag att man kan köpa premiumpoäng till billigare pris, tex 5000 poäng för 400 kr ! Varför kan man inte detta på android ?
 

DeletedUser

Guest
det är ju lättare att använda mobilversionen på hemsidan, den är ju mycket bättre, på appen har ni ju gömt allt så det är mycket svårare att hitta där. Dessutom är det mycket problem med appen, bla så kan jag läsa rapporterna 100ggr och det står fortfarande att man har nya rapporter och den är även mycket seg osv...
Men, det är dock nice att alltid ha tribelwars i fickan så man får utnyttja TW när man behöver det ^^
 

Gnaget1891

Member
Reaktionspoäng
0
bara jag som inte hittar appen?

Kan ha att göra med att din telefon inte stöds ännu, då hittar man i regel inte appen på market var så för mig iallafall på förra luren.

En fråga jag med undrar över är angående notiser för incs hur det fungerar på appen? står bara Du har inte någon ansluten utrustning till Tribal Wars. Vänligen logga in via appen fast jag är inloggad via appen
 

DeletedUser

Guest
Hittat ett stort fel. Spelar man på flera världar och loggar in mellan världarna så uppdateras inte post lr ikke man har. Står 0 fast ja har 100 attacker på mig.
 

DeletedUser

Guest
Hejsvejs!

Nu kommer jag med en dum fråga men när jag ska logga in på appen så är den automatiskt inställd på det engelska tribal wars istället för svenska, går det att ändra eller är det fel app jag laddad ner?
 

DeletedUser

Guest
Hejsvejs!

Nu kommer jag med en dum fråga men när jag ska logga in på appen så är den automatiskt inställd på det engelska tribal wars istället för svenska, går det att ändra eller är det fel app jag laddad ner?


Hej Citrusfrukten.

Du kan ändra vilket land du vill logga in på genom att trycka på flaggan som syns ovanför textrutorna där du skriver in dina inloggningsuppgifter.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Appen är grymt långsam på att starta och har onödigt långa laddtider vid sidbyten, samt FC på inloggningen om man har valt autoinloggning. I övrigt en bra app. GUI får 8/10, för att kartan är så grymt ful. :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
om man har mer än 9 byar så e de helt omöjligt att välja 10:de byn....
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Fortfarande långa laddtider mellan sidändringar.

Kanske fixa så att när man läst ett meddelande i mobilen så är det även läst när man loggar in på datorn.
 

DeletedUser

Guest
Jag måste faktiskt erkänna att jag inte gillar appen alls. Den är snygg och så, men jag skulle föredra om den fungerade istället. Nu ligger den förvisso som en beta fortfarande, men jag vet inte om det går att ursäkta allt med det - sist jag kollade kunde jag inte ens byta mellan byarna, komma ut på kartan, eller hitta mina pm...
 

DeletedUser

Guest
När kommer appen vara tillgänglig för Samsung S4 (GT-I9505)?
 
Topp