Diskussionstråd för Värld 20.

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
nattbonus borde gälla 02-17 så vanliga knegare kunde vara på jobbet och betala skattepengar för alla dagdrivare som spelar tw :D
 

FreeStar

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker ni borde göra en snabbare värld, typ som Värld HP fast 30% snabbare men som sagt det kommer nog inte hända men det skulle vara kul om det hände såklart :) 50 per stam tycker jag att det ska vara på värld 20. Kan ni göra en värld som typ är så snabb som en speed (lite långsamare) det skulle jag älska fast det tror jag alla skulle såklart :) Speedarna är roliga :) Värld 20 kommer bli en grym värld!!!! :)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jag tycker ni borde göra en snabbare värld, typ som Värld HP fast 30% snabbare men som sagt det kommer nog inte hända men det skulle vara kul om det hände såklart :) 50 per stam tycker jag att det ska vara på värld 20. Kan ni göra en värld som typ är så snabb som en speed (lite långsamare) det skulle jag älska fast det tror jag alla skulle såklart :) Speedarna är roliga :) Värld 20 kommer bli en grym värld!!!! :)

^Här har vi en sann optimist!
 

DeletedUser

Guest
finns värdar med hastighet 1,2,3,150,400 finns fler alternativ så någon borde passa dig :)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
fan de blir ju sämre och sämre detta skiten.. lustigt att .net kan lägga upp världar utan alla äckliga pp funktioner men inte .se.

Ni borde väl tjäna så pass mycket att ni kan betala tyskarna lite extra så ni kan erbjuda oss en värld VI VILL HA.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
ajfan inte kollat det. kom hem för någon timme sen, vart iväg ett par dar.
men får se över det
 

DeletedUser

Guest
hade tänkt att börja igen, men ser saker som jag inte gillar de nya premiumfunktionerna verkar vara helt kasst och .net har tydligen gamla goda TW och en värld öppnar där om en vecka så jag tror nog .net blir bättre för min del :)
 

DeletedUser

Guest
fan de blir ju sämre och sämre detta skiten.. lustigt att .net kan lägga upp världar utan alla äckliga pp funktioner men inte .se.

Ni borde väl tjäna så pass mycket att ni kan betala tyskarna lite extra så ni kan erbjuda oss en värld VI VILL HA.

Lustigt vete katten om jag tycker det är, däremot är det krasst sett ganska logiskt. .net är en väldigt mycket större "marknad" och har därför betydligt mer tyngd att lägga bakom sina önskemål. .se är en liten "marknad", med betydligt mindre kundunderlag och målgrupp än .net som har hela världen som målgrupp. Det är helt enkelt marknaden som styr på på tw precis som överallt annars.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
jo att .net är större säger jag inte emot, men det är ju inte så lustigt då alla spelare flyr från de inhemska servrarna då det enbart läggs upp sämre och sämre världar.

Det finns bara .net kvar snart om inget händer.
 

DeletedUser

Guest
lite sugen på att köra på V20. dom som vet vem jag är kan dra ett PM * High skill *


*Edit*
Kollade igenom hur spelet ändrats. (spelade sist på v15) och detta går ju fan inte att spela på ett vettigt sätt. Tyvärr, var riktigt sugen :( *
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Varit sugen att prova 3 nivå system i smedjan ända sedan värld 2... ohohoh.. nu kliar det i fingrarna :<
 
Topp