DISKUSSION: Vinterevent 2013

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Andra året irad med event fiaskon, helt otroligt. Den som hade ansvar för detta borde sparkas omgående, samt den person som sattes på att testa detta.

Fast, ja har ju ytterst svårt och se hur dem kan ha missat detta ;) Va nog planerat från första början.

Att det ska vara SÅ svårt och göra ett event LOL, ja kan ge er ett förslag som inte sabbar någonting och är rättvist till alla. Kommer ta mig MAX 20 minuter att skriva ner. Mhm, kanske borde ta betalt för 4 veckor iaf. ^_^

Knip käft trashass! Se till o tjäna pengar istället din fattige f*n så du kan spendera på "fortune of wheel"!!! HAppyland!!! :)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Råkar inte vara det som det handlar om;) Utan det handlar om rättvisa.. och inte vem som klarar av/vill spendera mest pengar, råkar faktiskt finnas X antal mindreåriga också på TW.

Se det så här.. 500kr kanske inte är några pengar för dig men för andra kan det vara nästan en veckas mat på bordet. TW ska inte gå ut på vem som har råd att spendera mest utan på att vara skickligast, men klart du faller ju bort på det:awsm:
 
Senast ändrad:

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Råkar inte vara det som det handlar om;) Utan det handlar om rättvisa.. och inte vem som klarar av/vill spendera mest pengar, råkar faktiskt finnas X antal mindreåriga också på TW.

Då är det hög tid att visa dem då att världen inte är rättvis, kommer aldrig att vara ej heller bli.

The Origin of Species by Charles Darwin! Ohhh skål!
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Kruxet, du vet väl att detta spelet har oerhört stor ålders skillnad mellan spelarna...?
Allt från 9år till 70år har jag spelat med.
Tänk dig att du var 9år, jag tror inte dina föräldrar skulle betala dom antal tusen kronor folk lägger ut. Va inte så instängd.

Men fortsätt med dina positiva kommentarer(y)...man kommer långt då!:)
//SniX
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Kruxet, du vet väl att detta spelet har oerhört stor ålders skillnad mellan spelarna...?
Allt från 9år till 70år har jag spelat med.
Tänk dig att du var 9år, jag tror inte dina föräldrar skulle betala dom antal tusen kronor folk lägger ut. Va inte så instängd.

Men fortsätt med dina positiva kommentarer(y)...man kommer långt då!:)
//SniX
Vete fan vad du menar? Jag var ett hittebarn så...;)
 

DeletedUser

Guest
Okej, jag tror att vi alla är överens om att vintereventet inte riktigt blev som det var tänkt, vilket är otroligt tråkigt för alla. Inte minst för oss i teamet, eftersom vi helst av vill se er spelare nöjda och glada. Med det sagt hoppas jag att alla förstår att klagomålen faktiskt tas upp, och finns med inför kommande events och andra planer som kan finnas.

Men att ni går ifrån att hacka på teamet, eventet och Innogames överlag till att klaga på varandra är inte okej. Konstruktiv kritik i all ära, men blanda inte in andra spelare för det är meningslöst och leder bara till mer missnöje.
 

DeletedUser

Guest
En fråga.

Ni har ju en Beta server, Varför testar ni inte om sådant kan hände där?
 
Topp