DISKUSSION: Värld 27

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Sålänge v28 har bättre inställningar än såhär så är allt bra :).
 

DeletedUser

Guest
Sålänge v28 har bättre inställningar än såhär så är allt bra :).


Ja lite mer premiumfunktioner så har alla vi som jobbar också en chans och inte bara de arbetslösa ungdomarna som kan köra 24/7. Nä detta är välkommet för oss alla som jobbar och av den anledningen inte kan lira lika många timmar.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Du vet väl att de 2 senaste classicrundorna inte haft andra Premiumfunktioner än FA, PK och KH?

*Vet att du skrev att endast moderator/admin etc skulle svara men ville bara nämna detta.

Jag vet! Men jag menar inget annat än max PK och eventuellt FA. Vore skoj att se hur dagens spelare skulle palla en old school värld, som det var när det bara fanns PK och inget mer. För oss som var med back in the days, skulle en sådan värld vara uppskattad tror jag.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Jag vet! Men jag menar inget annat än max PK och eventuellt FA. Vore skoj att se hur dagens spelare skulle palla en old school värld, som det var när det bara fanns PK och inget mer. För oss som var med back in the days, skulle en sådan värld vara uppskattad tror jag.

Då skulle väl 2 klicks script få vara tillåtet på den världen eller vad det nu hete back in the days? ;)
 

DeletedUser

Guest
hoppas att inte se nico bois aka pp och rikemans bois.


ni ser zlatan, fast under annat nick :) hade boiz <3
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ja lite mer premiumfunktioner så har alla vi som jobbar också en chans och inte bara de arbetslösa ungdomarna som kan köra 24/7. Nä detta är välkommet för oss alla som jobbar och av den anledningen inte kan lira lika många timmar.

Då är lösningen enkel - skaffa co.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Något värt att notera, det här med att köpa resurser för premium.. det förstör lite av tjusningen med att kunna använda marknaden. I och med den funktionen är marknaden inte värd att använda egentligen.
 

mami

Member
Reaktionspoäng
0
Ja och det gör dessutom att många startar enbart för att få åt sig pp vilket förstör världen.
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Visst kan det bli fler som startar, men vad är det för mening när de inte avser att spela på världen?
Spelet har förändrats kopiöst mycket genom åren och nåt fel är det för antalet nya spelare verkar inte bli större. Det är naturligtvis ett problem. Att ha fler och dyra premiumfunktioner tror jag inte är lösningen - snarare tvärtom. Hur bekvämt det än är att kunna köpa resurser, så verkar det mer ett måste än en hjälp.
Vissa tycker tydligen att dem som inte har råd med PP inte har här att göra, men ska TW verkligen handla om vem som har mest pengar? Oerhört cyniskt och kallt.
Att lira "old school" hade varit intressant. I början fick vi t o m skriva BB-koder för hand. :D
 
Topp