DISKUSSION: Värld 27

DeletedUser

Guest
Jag kan förstå att inno måste ha vissa prem funktioner för att överleva, men adelsköpen är bara över gränsen tycker jag. Speciellt nu när det inte blir några adelssänkningar. Får verkligen se om det blir något med denna världen..
 

DeletedUser

Guest



Hörru nu vill jag ha svar på varför ni ska ha adelköp för prem i kommande värld. Det är en kass inställning så fattar fan inte varför ni fortsätter köra med skiten?

Nä nu blir det fan .net i fortsättning om det inte blir ändring på det här.

Det är tyvärr inget vi kan välja själva.

.net är en betydligt större version, och har därför möjlighet att köra varannan värld med och varannan värld utan de nya premiuminställningarna. Än har de inte börjat använda just funktionen där man kan köpa adelsplatser för premium, men det finns inga garantier för att den inte dyker upp där också i framtiden.
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Det är tyvärr inget vi kan välja själva.

.net är en betydligt större version, och har därför möjlighet att köra varannan värld med och varannan värld utan de nya premiuminställningarna. Än har de inte börjat använda just funktionen där man kan köpa adelsplatser för premium, men det finns inga garantier för att den inte dyker upp där också i framtiden.


Jag slutar tills det kommer en värld utan kassa preminställningar här på .se.
Tack o hej.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Det är tyvärr inget vi kan välja själva.

.net är en betydligt större version, och har därför möjlighet att köra varannan värld med och varannan värld utan de nya premiuminställningarna. Än har de inte börjat använda just funktionen där man kan köpa adelsplatser för premium, men det finns inga garantier för att den inte dyker upp där också i framtiden.

Kan man få köpa sig till en startby på 3k poäng?
 

butchers

Member
Reaktionspoäng
1
och det gjorde att spiken hamnade rätt !

alla har inte samma förutsättningar men det upptäcker man inte förräns det är försent ! ^^

bort med alla fördelar ihuvudtaget ! inga pp !!! betala för att spela under samma förútsättningar istället ! det finns hur många som helst som vill visa sina skills på banan utan att man behöver betala massa pp!
hur kul är det för dem som brinner för detta men inte kan ösa in pengar ....ja pengar ! det är bara pengar som styr !
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
och det gjorde att spiken hamnade rätt !

Och vad menar du med detta då? Ska en spik hamna fel i stället

alla har inte samma förutsättningar men det upptäcker man inte förräns det är försent ! ^^

Nähä, what a suprize! Vill du ha medlidande så vi ska tycka synd om dig för att du är fattig? Jag är rik, du är fattig, so what! Jag o många andra rika o välbeställda TW-spelare bryr oss inte.
Se det positivt, är ju bra om man upptäcker att man inte har samma förutsättningar som som många andra (även om det är försent), finns de som aldrig upptäcker det.



bort med alla fördelar ihuvudtaget ! inga pp !!! betala för att spela under samma förútsättningar istället ! Explaine this! Du talar ju mot dig själv här???

det finns hur många som helst som vill visa sina skills på banan utan att man behöver betala massa pp! Och det finns hur många som helst som vill visa sina skillz på banan OCH betala en massa pp. Skulle de inte få lov o göra det då?

hur kul är det för dem som brinner för detta men inte kan ösa in pengar ....ja pengar ! det är bara pengar som styr !
Vet inte hur kul det är för dem som inte kan ösa in pengar, förklara gärna!
Men för oss som kan ösa in pengar är det hur kul som helst. Skulle vi nu inte få lov o ha kul, bara för andra inte kan ha kul? Var nån som sa: "man har inte roligare än man själv gör sig."

Sen JA pengar styr allt, är vi överens om. Men det borde du fattat för länge sen. Kan för tusan inte beställa en bira el en åtta vodka on the rocks på krogen utan kulor, eller trodde du det?

Tio tecken ;)
 

DeletedUser

Guest
och det gjorde att spiken hamnade rätt !

alla har inte samma förutsättningar men det upptäcker man inte förräns det är försent ! ^^

bort med alla fördelar ihuvudtaget ! inga pp !!! betala för att spela under samma förútsättningar istället ! det finns hur många som helst som vill visa sina skills på banan utan att man behöver betala massa pp!
hur kul är det för dem som brinner för detta men inte kan ösa in pengar ....ja pengar ! det är bara pengar som styr !

Nu finns ju faktiskt möjligheten att visa sina skills, t.ex. på classic världarna som är anpassade just för mer avancerat spelande.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Nu finns ju faktiskt möjligheten att visa sina skills, t.ex. på classic världarna som är anpassade just för mer avancerat spelande.

Nu vet jag att denna rad blir OT och jag hoppas att ingen annan än en admin, moderator eller SNOVA/TC svarar på detta. För att inte glida ut på helt fel spår.

Går det inte göra en classic runda i sådana fall helt utan premiumfunktioner utöver farmassistenten + premiumkonto? En runda som är medelsnabb, 2x0.7 i hastighet kanske. Barbarer som växer/demoleras till 500 poäng, myntvärld, 50 ms på anfall, inga supportspärrar vid assistanser. Större än normalt avstånd mellan byarna, och 0.3 barbarer per spelare från start. Gör en värld som går ut på att farma och som varar längre än 3 månader förhoppningsvis. Det skulle sätta många spelare på prov, då den som ändå har "dålig" farm kan hänga med i tempot genom att bygga gruvorna, tack vare hastigheten.

Eftersom ni alltid hänvisar premiumfunktionernas kritik till att det finns classicrundor. Gör då en runda utan dem, det tror jag skulle locka en hel del spelare till att spela den, det skapar en större värld och en roligare runda.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Du vet väl att de 2 senaste classicrundorna inte haft andra Premiumfunktioner än FA, PK och KH?

*Vet att du skrev att endast moderator/admin etc skulle svara men ville bara nämna detta.
 
Topp