Disgrace vs GhostOfJarvik

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
var någonstans skämmer disgrace ut sig?
Känns mer som att BJÖRN skött detta jävligt illa

jag tycker inte björn har skött detta illa är en spelare inaktiv och inte skaffar kö då kickar man honom. och om man inte är med i diskussionerna i stammen tycker jag inte man ska vara med i stammen.
 

DeletedUser

Guest
jag tycker inte björn har skött detta illa är en spelare inaktiv och inte skaffar kö då kickar man honom. och om man inte är med i diskussionerna i stammen tycker jag inte man ska vara med i stammen.

Det här handlar inte om en spelare som är gul vad jag förstår :p

Det är väl typ så att Disgrace har haft en rätt dålig tillväxt den senaste tiden när han har byggt upp sin off osv... Sen när han väl har en del off blir han kickad xD

Lite lurig taktik från BJÖRN`s ledning som jag inte förstår mig på
 

DeletedUser

Guest
Det här handlar inte om en spelare som är gul vad jag förstår :p

Det är väl typ så att Disgrace har haft en rätt dålig tillväxt den senaste tiden när han har byggt upp sin off osv... Sen när han väl har en del off blir han kickad xD

Lite lurig taktik från BJÖRN`s ledning som jag inte förstår mig på

Vet du vad du snackar om?
 

DeletedUser

Guest
Jag var sarkastisk när jag sa det och det tycker jag att du borde ha sett.
Axel, du känner mig knappt, who are you to judge me?
 

DeletedUser

Guest
Jag var sarkastisk när jag sa det och det tycker jag att du borde ha sett.
Axel, du känner mig knappt, who are you to judge me?

Jag vet att du var seriös då du säger det ganska ofta, man lär känna en person ganska bra på 1,5månad tycker jag.
 

DeletedUser

Guest
*klapp klapp* Underhållande tråd. Keep up the good work plix. (free gold? BR!?)
 

DeletedUser

Guest
Palla BJÖRN och disgrace du skröt om att du var .net's bästa midgame m.m.
 

DeletedUser

Guest
Nej, det var inte jag som sa det utan mina kompisar. Jag kan erkänna att jag inte är en av .nets bästa, men när jag har tid och allt går bra så är jag ofta top 20.
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
Hoppas du skojjar nu, du skrev för fan PM till oss om hur bra du var och att du är .net's bästa mid-game osv.
 

DeletedUser

Guest
Precis det gjorde jag. Om du måste komma med lögner för att kunna argumentera med mig borde du skaffa lite kreativitet.
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
Jag förstår om det är lite pinsamt att du sagt det till oss, för att sedan faila på .se, jag hade också tagit de hårt.
 

DeletedUser

Guest
Nej, det var inte jag som sa det utan mina kompisar. Jag kan erkänna att jag inte är en av .nets bästa, men när jag har tid och allt går bra så är jag ofta top 20.

Hahahaha, jag är också top 20 när jag har tid och allt går bra xD
 

DeletedUser

Guest
Jag är fan .NETs bästa midgame fu på er alla jag har många TK och ännu mer spjytt!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp