Disgrace vs GhostOfJarvik

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kära Disgrace.

Jag tänker göra detta i list-form.

Saker som fick oss att ta beslutet:

*Du var inaktiv
*Du deltog inte på ett konstruktivt sätt i någon av våra diskussioner
*Även fast du uppenbarligen hade problem i spelet så bad du aldrig om hjälp
*Trots att vi tog upp detta med dig så blev det ingen förändring
*Du hade svårt att ta humorn i stammen
*Du lyckades stöta dig med ett par medlemmar (frågan är om detta var deras eller ditt fel, men du hade hur som helst svårt att lösa det själv)

Detta är som sagt ett spel. Du fick en chans att bättra dig, du tog den inte. Jag förstår din reaktion men jag hoppas du förstår att du har dig själv att skylla.
Vi hade självklart kunnat göra det hela på ett gulligare sätt, men jag tvivlar på att du frivilligt skulle gett dina byar till Jarvik.

Du är välkommen att kontakta mig på skype för vidare frågor, jag har sagt mitt i forumet. Detta känns lite lame.
 

DeletedUser

Guest
Att folk inte vet om alla fejk-nicks i BJÖRN är fail ^^ Dom har ju spridits lite överallt vet många som vet exakt alla som är med/och har varit med.
 

DeletedUser

Guest

Du med, men du har V att dumpa KÖ på.
*Du deltog inte på ett konstruktivt sätt i någon av våra diskussioner

Då diskussionerna oftast handlar om saker i stilen som hur man bäst tillagar koreaner känns det onödigt.
*Även fast du uppenbarligen hade problem i spelet så bad du aldrig om hjälp

Jag bad om hjälp med allt jag behövde förutom KÖ (endast i speciella fall), vill spela mina konton själv.

*Trots att vi tog upp detta med dig så blev det ingen förändring

Detta kommer jag inte ihåg.
*Du hade svårt att ta humorn i stammen

Nej, vart fick du det ifrån?

*Du lyckades stöta dig med ett par medlemmar (frågan är om detta var deras eller ditt fel, men du hade hur som helst svårt att lösa det själv)

Det var Jarvik som störde sig på mig för att han överreagerade. Jag har förklarat detta många gånger.
Vem mer än Jarvik?
 

DeletedUser

Guest
Okej haha, eftersom detta var så pass idiotiskt så måste jag svara.

Du med, men du har V att dumpa KÖ på.

Det jag menade med inaktiv var inte bara i spelet. Du var inaktiv som ledare också. Men om jag kan fixa kö så att mitt konto inte stannar upp, är det en dålig sak? Jag håller mig hela tiden uppdaterad om vad som händer i stammen. Att du inte vill ha kö för du vill spela ditt konto själv är ingen godtagbar ursäkt.


Då diskussionerna oftast handlar om saker i stilen som hur man bäst tillagar koreaner känns det onödigt.

Känns det onödigt att vara med i de viktiga diskussionerna eftersom vi där emellan snackar skit? Hur tänker du då?


Jag bad om hjälp med allt jag behövde förutom KÖ (endast i speciella fall), vill spela mina konton själv.

Hur kom det sig då att du inte växte överhuvudtaget? Satt du med fulla offbyar och massa adels och bara väntade? Jag har svårt att tro det.


Detta kommer jag inte ihåg.

Läs loggar. V pratade med dig om din roll i ledningen mm.


Nej, vart fick du det ifrån?

Jag fick det ifrån de otaliga gånger då du klagade på vad spelare sagt.


Det var Jarvik som störde sig på mig för att han överreagerade. Jag har förklarat detta många gånger.
Vem mer än Jarvik?

Jag nämner inga namn här, men senast igår skrev du i ledningschatten hur svårt du hade för en av medlemmarna.
 

DeletedUser

Guest
Det jag menade med inaktiv var inte bara i spelet. Du var inaktiv som ledare också. Men om jag kan fixa kö så att mitt konto inte stannar upp, är det en dålig sak? Jag håller mig hela tiden uppdaterad om vad som händer i stammen. Att du inte vill ha kö för du vill spela ditt konto själv är ingen godtagbar ursäkt.

Jag antar att du syftade på att jag inte visste varför vi hade förklarat krig mot VL. Enligt mig är inte det första stället man kollar på när man letar efter en krigsförklaring precis efter att ha loggat in "Support" forumte.
Känns det onödigt att vara med i de viktiga diskussionerna eftersom vi där emellan snackar skit? Hur tänker du då?

Senast igår sa ni till mig att hålla käften när jag var med i en diskussion. För övrigt så känner jag ingen på .se så det enda jag kan dömma spelare på är deras ansökan, vilket jag inte fick i alla fallen. Jag låg inte heller i samma kontinent som er och vet därför inte hur vi ligger (geografiskt) med de andra stammarna.
Hur kom det sig då att du inte växte överhuvudtaget? Satt du med fulla offbyar och massa adels och bara väntade? Jag har svårt att tro det.

Jag förlorade min nuke två gånger efter varandra, och jag hade ett adelståg och 3100LC och 3500 yxor imorse.

Läs loggar. V pratade med dig om din roll i ledningen mm.

Det har inte kommit upp något viktigt sen dess vad jag minns (kanske har glömt något)

Jag fick det ifrån de otaliga gånger då du klagade på vad spelare sagt.

Då det var två stycken som ALLTID klagade på mig, vad jag än gjorde, även fast jag gjorde det rätt, så blev det lite irriterande i längden.


Jag nämner inga namn här, men senast igår skrev du i ledningschatten hur svårt du hade för en av medlemmarna.

Detta var en av ovanstående.
 

DeletedUser

Guest
Jag har inte tid att sitta och svara på detta i forumet. Dessutom börjar jag få sandlåde-vibbar.
Vill du ha fler svar av mig, kontakta mig på skype. Gnäll vidare i denna tråd om du vill. Jag avstår.
 

DeletedUser

Guest
Ja, att vara arrogant och låtsas att mina svar är dåliga är verkligen sandlåde-nivå.
 

DeletedUser

Guest

Han är kretsarkungen och om jag ska vara ärlig emot dig Disgrace så tror jag faktiskt ingen bryr sig att du blev kickad. Du skämmer bara ut dig själv om du fortsätter så snälla sluta innan det börjar bli RIKTIGT pinsamt :p
 

DeletedUser

Guest
var någonstans skämmer disgrace ut sig?
Känns mer som att BJÖRN skött detta jävligt illa
 

DeletedUser

Guest
Ser vissa likheter i Disgrace och den gamle GoL, vilket är anledningen till att jag hoppat av hans premade till v12. "Jag är störst, bäst och vackrast" samt att dom aldrig har fel :eek:
 

DeletedUser

Guest
I dina skrytar inlägg där du drar dina erfarenheter från .net, iaf uppfattar jag dom som skryt med tanke på att du endast är en medelmåtta här på .se :eek:
 

DeletedUser

Guest
Sen så säger du att du inte orkar spela seriöst på den värld där du är som bäst ?
Kanske dags att börja spela seriöst på .se så att vi kan ta dig på allvar och inte som en snubbe som har en för stor käft ? :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp