Disgrace vs GhostOfJarvik

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hejsan,

Då mina före detta kollegor (ledningen i BJÖRN) inte har någon lojalitet till dess medlemmar så har jag blivit tvingad till detta.
Det hela började väl igår, när jag gick och la mig. I ledningschatten så hann jag se ett meddelande från -V- (Vendetta/Vodka Björn) där det stod: "Ska vi låta Jarvik adla Disgrace?"

Det blev senare borttaget och resten av konversationen med. Sen vaknade jag, utslängd ur både ledningschatten och den vanliga, och avlägsnad från stammen, och 5 inkommande från GhostOfJarvik. Jag är mycket väl medveten att min aktivitet med skola och sådant inte kommer låta mig vinna detta kriget men jag tänker skapa ett helvete för honom, det är ett som är säkert.

Så, jag ville bara att ni skulle veta vilket sorts folk BJÖRN-ledarna är. Flame me if you wish, jag har sagt det jag vill.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ni backstabbade mig. Varför skulle jag vara snäll mot er?
 

DeletedUser

Guest
Visste inte ens att du blev stabbad, såg idag.. jävligt omogen tråd anyway ^^
 

DeletedUser

Guest
Ibland händer det oförutsägbara saker, som till exempel att servern laggar upp så man missar sin sista snipechans. Stryk det där om att jag ska ge honom ett helvete, min tid här på V11 är över. Vi ses på V12.
 

DeletedUser

Guest
Ghostofjarvik =FAIL. ändå blev man dumförklarad när jag sa att han skulle faila på denna världen:)
 

BARONFTW

Member
Reaktionspoäng
0
Hur ska Vodka kunna göra ett uttalande om han är bannad ifrån forumet ?:eek:

MVH
.Memories/zen @ BaronsHouse
 

DeletedUser

Guest
Haha här va de action :p

Men varken GhostOfJarvik eller Disgrace har levt upp till de förväntningarna man har haft. ( Skulle inte miggy eller va han heter va bäst på .net :confused: )

Ja vet de flesta och jag vet tydligen mer än Disgrace då jag vet Rosa Björn :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Haha här va de action :p

Men varken GhostOfJarvik eller Disgrace har levt upp till de förväntningarna man har haft. ( Skulle inte miggy eller va han heter va bäst på .net :confused: )

Ja vet de flesta och jag vet tydligen mer än Disgrace då jag vet Rosa Björn :awsm:

GhostOfJarvik var top 3 tills Miggy slutade. Har aldrig sagt att Jarvik är bra och angående mig så är det inte så lätt om man spelar 4h per dag.
 

DeletedUser

Guest
Dom har tydligen haft en anledning för att vilja adla bort dig. Frågan är bara vad det är?

Ut med realnicken och lycka till på värld 12(?).
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp