Det ryktas att...

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Det klart de gör de adlar ju bort våra spioner i sin stam hehe..
kolla bara på EUSA 26 byar adlade av sin egna stam FORSÄTT så, det är vad du är bra på ändå. Finns ändå inga andra metoder för dig vara på toppen som oss andra.

:cool:



Jag vet inte riktigt mesut
Men kolla min krigs statistik så ligger jag fortfarande + också

Sedan kan du ju ta en titt på dina egna medlemmar innan du pekar finger?
Men det kanske är över din intelligens jag vet inte ^^


Men till att börja med
skaffa lite självinsikt innan du kommer hit och ska försöka smutskasta mig för att spela dåligt när det enda du har lyckats med på den här världen är att ta över ett topp 3 konto och falla ner under topp 25 med det under en lång lång tid :)
Du har aldrig varit en topp spelare, du kommer aldrig bli en toppspelare, och du kommer aldrig någonsin bli bättre än mig
Det är fakta, sedan kan du försöka snacka bort det bäst du vill men det ändrar tyvärr inte det faktum att du är värdelös på det här spelet.
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Jag vet inte riktigt mesut
Men kolla min krigs statistik så ligger jag fortfarande + också

Sedan kan du ju ta en titt på dina egna medlemmar innan du pekar finger?
Men det kanske är över din intelligens jag vet inte ^^


Men till att börja med
skaffa lite självinsikt innan du kommer hit och ska försöka smutskasta mig för att spela dåligt när det enda du har lyckats med på den här världen är att ta över ett topp 3 konto och falla ner under topp 25 med det under en lång lång tid :)
Du har aldrig varit en topp spelare, du kommer aldrig bli en toppspelare, och du kommer aldrig någonsin bli bättre än mig
Det är fakta, sedan kan du försöka snacka bort det bäst du vill men det ändrar tyvärr inte det faktum att du är värdelös på det här spelet.

Måste göra riktigt ont och veta att du får stryk av mesut då? ;)

KBK andan - Förolämpa allt o alla. Tycker det fungerar SJUKT bra grabbs, keep it up och segern är vår väldigt snart :*
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Måste göra riktigt ont och veta att du får stryk av mesut då? ;)

KBK andan - Förolämpa allt o alla. Tycker det fungerar SJUKT bra grabbs, keep it up och segern är vår väldigt snart :*




Dock får jag ju inte stryk av mesut, vi får "stryk" av resten av stammen :)
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Ryktas att folk troligen kmr behöva läsa sina inlägg innan de postar pga drama som tydligen ska ha skett ingame.
Välj era ord väl!

Ryktas även att KH regerar!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det finns de saker Hampus204 kontot kommer bli ihågkommet för på v30. En respekterad motståndare är dock inte en av dem.

Håll hårt i poke för om de skulle tröttna på dig så finns det ingen kvar på .se villig att spela med dig längre.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ryktas att det deffades rätt så bra i någons kyrka tidigare, när vi ändå är inne på den topicen :D :D :D
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Sorry men snälla diskutera inte regelbrott med mera eller ge er på varandras irl förmågor/egenskaper. Jag har plockat bort några inlägg.
 
Topp