Det ryktas att...

coulthard

New Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom v30 numer är förstörd för de flesta!!!

Kan man inte då kanske dela om till fyra jämna lag, ingen gillar väl när det är ojämt eller??
Kanske roligare än en massa grått?
 

coulthard

New Member
Reaktionspoäng
0
Så klart att det är :p
Mycket väl medveten om att ni kommer vinna nu!

Måste ändå vara en ganska bitterljuv känsla att vinna på detta sättet..

Hade det inte varit roligare att vinna för att man förtjänar det?
Ryktas det då ;)
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Så klart att det är :p
Mycket väl medveten om att ni kommer vinna nu!

Måste ändå vara en ganska bitterljuv känsla att vinna på detta sättet..

Hade det inte varit roligare att vinna för att man förtjänar det?
Ryktas det då ;)

Ni kanske ser det som att vi inte förtjänar det, men jag känner att vi har förtjänat det.

Vi blev omringade, vi blev spionerade på, vi blev backstabbade. Ändå efter hårt arbete så spela vi vidare (tro mig, de fanns dagar då man vela ge upp) Tillslut krigades Aop ner & förrädaren Rosafan dog ut. Efter det så har vi återvunnit Väst fronten & nu stod mitten inför en kollaps för kbk.

De väljer då att 'ge upp' genom att skylla på ett fel i loggarna. Vad? Förvänta de sig något massiv kompensation? Vi alla vet att kbk undvek ett permanent bann som de förtjänade att få för de dem gjort. (De vet va de handlar om) då de loggarna också försvann. Så 5 konton fick 1 dags bann istället för att 1 konto fick permanent. De i min värld, är ganska orättvist gentemot oss, men ja tänker inte klaga över det. Det ja hellre klagar över är kbk's beteende, ja menar herregud. Vi hade inks på 2 spelare, som blev bannade & De 2 spelarna va dom 2 sämsta lirarna i kbk som aldrig duckade ändå. Hur mycket inks landade? Vad? 20-25 nukes? Wow, ni förlorade lite trupper.

Ser man på helheten så kanske man kan tycka att den minimala påverkan de haft inte skulle ge denna utgång, om man inte börjar titta på statistiken.

caf13b8eede193ac77206e9e089acef6.png


Här kan man klart och tydligt se att pressen hade ökat på kbk 24 kbk 60

24 dagar vann kbk & dess allierade byerövringarna
2 oavgjorda
60 dagar tog poke hem det

De senaste 27 dagarna, har poke vunnit 25 & kbk 2. De säger en hel del om hur krigets utgång har varit.

Jag VET att kbk älskar och nämna "ÖHHH Men er öst front höll på och kollapsa ju" Mm, men då ska tilläggas att det strömmade in hundratusentals deff trupper varje dag dit. Hela det området har nog sammanlagt 30% av vår totala mängd deff hos sig just nu. Ni kan säkert ha plockat en by här o där, men de va även där vi köade & gav mest hjälp.

Ex Dö hade fått i uppdrag att börja inka de i öst vilken dag som helst, vad hade hänt då? Hade kbk fortsatt utan problem?

Mitten sektionen spejades under dagen då de flesta gav upp - Våra spejningar avslöjade minimala stacks överallt. 3 rens hade tagit i princip hela deras södra front. Det ska samtidigt tilläggas att Plas/lover höll på och få en rätt ordentlig genomgång av sina byar, ja hade aldrig släppt taget på dem oavsett hur hårt de gått åt på mig. (Vilket kan erkännas, de gick hårt mot mig) Men trots det så var det inte jag som gav upp, utan plas/lovers.

De är alltså kbk's main spelare som har börjat tröttna ur, de blir dålig stämning när det går utför & tillslut så orkar folk ej med när de ser hur mycket minus man går back varje dag som går.

KBK Vela ha en anledning att skylla på, men det förändrar inte att vår seger var mer än välförtjänt. Alla stammar vinner för eller senare, det var igår de kom fram till att nu ger vi upp och skyller allt på en händelse som inte var någons fel (Man kan lägga skuld på kbk/Abel, va ju hans idé. Att sen loggar blev förstörda - Tråkigt.)

Anledningen till att poke aldrig fått konton bannade är inte för att nån ligger med teamet, de är för att vi sköter oss. Vi läser reglerna & ser till att inget vi gör är mot reglerna. Att KBK sen blir vansinniga när de blir bannade & poke inte blir, de får stå för dem. Vi är bättre än er, vi behöver inte fuska för att vinna. Vi behandlar folk med respekt, oavsett vem du är.

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Henke skrev alldeles för mycket för att man ska orka läsa, men kan tänka mig att det bara står om hur bra han är och hur de förtjänar vinsten hehe..
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Det ryktas om en psykisk åkomma, dock endast ett rykte men det bekräftas ju nästan lite av hans egna kommentarer..
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Ryktas att en viss person har utmanat många på en 1v1 sen en tid tillbaka. När jag nu accepterar utmaningen efter all skit han gett mig så vågar han inte. Vet han kanske att jakten bara är för bra? ;)
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Vi vet att ni vinner. Men vi försöker göra så ni slipper vinna med Mesut i er stam :) :*

Ryktas att Mesut inte vågar möta jaktish!!! #Feg
 

DeletedUser

Guest
kom till v31 igen så ska vi smiska upp dig din stackare hahahaha.
hade susa spelat v30 så hade du suttit och gråtit som tidigare världar där jag ägt upp dig eller? moahahahah

Lol, söt. Varje gång jag sett SuSa "leverera" så har det alltid slutat med massgråa och som ett par nyfödda bebisar gråta i forumet om fuskande :D
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Ryktas att Mesut blev så jävla lekt i PM att han blockerar mig.


Rytas att han fortfarande är feg och bara klagar på mig och min stam!



#Slakt
#VareVareVareMesse
 

Kodödarn

New Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att Tribalwars spelare är otroligt dåliga på att bete sig som anständiga människor och att de inte vet hur man kommunicerar utan att förolämpa varandra.
 
Topp