Det ryktas att...

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Vilket jobb ni lägger ner på dessa videor. Ryktas att jag imponeras över er arbetsinsats.
 

DeletedUser

Guest
Oooh, det där fick mig att skratta! Låter exakt som Jenny när man voicechattar med henne och går igång på hur värdelösa alla i VAMP är! :D :D :D :D Underbart!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas...

Att flera spelare i vamp har lagt ner efter hur Bladehunter och Zappy delat ut "gratisbyar" till Sparta och Suga :D

Att Vamp snart är borta om det fortsätter i denna takt :awsm:

Att det är löjligt och se hur vissa spelare i Vamp skyller på hackade konton

Att jag önskar er alla en skön helg och ett underbart lov :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det ryktas...

Att flera spelare i vamp har lagt ner efter hur Bladehunter och Zappy delat ut "gratisbyar" till Sparta och Suga :D

Att Vamp snart är borta om det fortsätter i denna takt :awsm:

Att det är löjligt och se hur vissa spelare i Vamp skyller på hackade konton

Att jag önskar er alla en skön helg och ett underbart lov :D

Otroligt, detta var riktigt sjuka rykten ändå. Att Vicky av alla har kommit fram till allt detta, HELT själv. Sjukt.

För jag menar, vem förstod inte att vamp höll på och gå under? :rolleyes:
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Det ryktas...

Att flera spelare i vamp har lagt ner efter hur Bladehunter och Zappy delat ut "gratisbyar" till Sparta och Suga :D

Att Vamp snart är borta om det fortsätter i denna takt :awsm:

Att det är löjligt och se hur vissa spelare i Vamp skyller på hackade konton

Att jag önskar er alla en skön helg och ett underbart lov :D

bekräftas men det ryktas att jag undrar om Sparta o Co kommer vara goda vinnare eller det kommer fortsätta kastas skit på VAMP och dess spelare?
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
ryktas att vi är några stycken som lagt aidsen på hyllan och njuter av vårsolen, samtidigt som det ofta kliar i fingrarna! Det har varit en intressant värld, fått nya vänner, nya ovänner och uppleva precis hur en värld INTE ska skötas haha, kaotisk värld
 

DeletedUser

Guest
ryktas att vi är några stycken som lagt aidsen på hyllan och njuter av vårsolen, samtidigt som det ofta kliar i fingrarna! Det har varit en intressant värld, fått nya vänner, nya ovänner och uppleva precis hur en värld INTE ska skötas haha, kaotisk värld

Men skoj var det :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag slagit ut mer än 30 fulla off hos bladehunter på mindre än 3 dygn.

Ryktas att jag undrar vem som ska ta kö på alla konton nu när Jenny är borta :confused:
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Tur det kom när det hela är över & ingen som ger dig kö bryr sig ett dugg om kontot är nollat när de är åter... ^^

så du tycker jag ska skyllas för att folk lägger ner? och jag ställde visst upp med kö när du spelade, inte glad för det men när det va kris så gjorde jag det.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
så du tycker jag ska skyllas för att folk lägger ner? och jag ställde visst upp med kö när du spelade, inte glad för det men när det va kris så gjorde jag det.

Varför skulle jag beskylla dig för att folk ger upp?

Look, vi båda vet att din hjälp skulle vara en stor björntjänst, men grejen är att du klart och tydligt sa "Jag vägrar ta kö" När ni snacka "Vi vänder, vi kommer vinna !!!" & ert lilla mys ni hade där ett tag. Ungefär samtidigt som Lorden fuckade upp allt i sin front.
 

DeletedUser

Guest
232.010 / 232.010
Du leder! Näst bästa spelare har 214.169. Håll försprånget till midnatt för att vinna denna prestation. » visa alla


Heja bladehunter! Heja heja heja!

Ryktas det
 
Topp