Det ryktas att...

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ryktas senare att ares aka Von manstein~ skrev väldigt högt om sig själv i början av kriget och ville hålla sig anonym vilket han gjorde!

Men dessvärre var han även anonym angående oba... Rädd för inks eller? :p


Sen så detta med att oense spelare hoppade in på inaktiva konton i sparta är ju vamps egna fel hade ni inte dragit in resterande av världen till kriget så hade det varit suga/sparta mot vamp men efter prestationen vi hittills sett så hade ni ändå fallit kanske inte lika snabbt men slut resultatet hade varit detsamma.

Och sedan har ni själv tagit in nya spelare på era konton som varit mindre aktiv så förstår inte vad ni gnäller på oss för. inte vårat fel att folk som henke och company inte håller kriterierna..

Wow, det där gjorde ont
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas senare att ares aka Von manstein~ skrev väldigt högt om sig själv i början av kriget och ville hålla sig anonym vilket han gjorde!

Men dessvärre var han även anonym angående oba... Rädd för inks eller? :p



Sen så detta med att oense spelare hoppade in på inaktiva konton i sparta är ju vamps egna fel hade ni inte dragit in resterande av världen till kriget så hade det varit suga/sparta mot vamp men efter prestationen vi hittills sett så hade ni ändå fallit kanske inte lika snabbt men slut resultatet hade varit detsamma.

Och sedan har ni själv tagit in nya spelare på era konton som varit mindre aktiv så förstår inte vad ni gnäller på oss för. inte vårat fel att folk som henke och company inte håller kriterierna..

ja, jag va jätte rädd för berätta vart jag satt.. haha undrar egentligen vem det är som har för höga tankar om sig själv haha..

kan ju säga så här.. Sparta har inte imponerat på mig för 5 öre iaf, sen kan ni få tror vad fan ni vill.
 

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
ja, jag va jätte rädd för berätta vart jag satt.. haha undrar egentligen vem det är som har för höga tankar om sig själv haha..

kan ju säga så här.. Sparta har inte imponerat på mig för 5 öre iaf, sen kan ni få tror vad fan ni vill.



Kan jag hålla med om många ur sparta/suga som inte presterar som dom borde men tydligen räckte det för att slå ut er.. säger väl mer om er än oss? :awsm:
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Kan jag hålla med om många ur sparta/suga som inte presterar som dom borde men tydligen räckte det för att slå ut er.. säger väl mer om er än oss? :awsm:

enligt mig och det jag har hört o sett på världen sedan jag anslöt mig till vamp i januari så blev vårt fall alla konflikter o emo-quits.. inte sparta. detta är givetvis bara min uppfattning av det hela
 

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
Detta med konflikter och "emo-quits" är ju inte direkt ensidigt? skylla på sådana saker är ju patetiskt.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det var ett tag sedan sist, men nu är han tillbaka :D

Knäkrossaren akka pajasen akka Chupacabra :awsm:




Chupacabras profil:
Vamp vann iaf fram till 31/12 - 2015

Sen kom Oense o lade sig i från graven, för don

kan ej ta en förlust, de är vana att vinna.

Patetiskt börjar dom dra snyftbrev o gråter över
att Hashtag som var stamlös i detta skede, valde oss.
Då väljer dom att hämnas genom återuppstå trots de aldrig mer kunde tänka sig spela såna här smutsiga världar....patetiskt nog återuppstår de från graven de gråade från o fått regelrätt stryk, fattar mig inte på visa i Oense varför de ej lät Vamp, Sparta, Suga göra upp dealen själva utan lägga sig i, kan bara finnas en orsak, de ville till all pris inte låta Vamp vinna...Patetiskt, då vi själva mött dessa ansikten åtskilliga gången, och inte fan har vi gjort ngt i liknelse mot dem, med det sagt, har jag märkt att det finns skillnad på spela o spelare även där, tack o lov finns det schyssta o hederliga kvar, känner flertal o dessa ville inte ens spela på v.29 trots mkt trolig seger men till vilket pris...nej tack!!
Sen finns brakskitarna, de som ena dagen lovar att aldrig mer spela med Hashtag...oj, kommer han över mister iaf Vamp honom...välommen bror Hashtag, och hur kan man ha in sån patetisk kaxig fjortis, dessutom stabbat Sparta gul o blå...mämen snt e glöm bro, du e ju en äkta Vamphatare så det glömmer vi, sist men inte minst, hur e man funtad om man tar in Mesut???
Kontra gärna nu, vet att ni vrider o vänder på allt, men sanningen svider. Hycklarstam.

Sanningen från Vamps dagbok
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Man skulle ju vilja läsa dagboken ur en backstabbers liv. Oönskad vart han än är :crybaby: (Jodå vicky, de kanske inte säger de till dig ;) )
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de va längesedan jag drog en Wall of Text med meningslösa åsikter :D

Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta över det jag läser. Med tanke på att fram tills 7s och co kom i röven på Oense så gick Oense plus i kriget, trotts front överallt och många stammar mot sig. I mina ögon är de ganska uppenbart att hade Sparta, Suga ELLER Vamp kört själva mot Oense så hade alla tre gått förlorande ur den fighten med tanke på att de höll på att göra de oavsett, trotts samarbete och en jävla storleksskillnad. Därav väldigt komiskt att ta åt sig creed, inte att ni tillsammans segrade över Oense, utan att VAMP segrade över Oense, för så är de inte. Alliansen segrade de kriget, inte en stam.

Från min åsikt som haft insyn både i Sparta och Vamp ska jag dock säga att hade de skett ett krig mellan Suga/Sparta och Vamp i tidigare skede är jag ganska säker på att Vamp hade vunnit de. Vid den tiden hade Vamp solklart bättre och aktivare spelare än Sparta/Suga. Med sedan dess har mycket hänt, även innan Oensespelare hoppade in. Flertal spelare som knappt kunde snipa eller skicka ett tåg i Sparta/Suga har utvecklats så in i helvete i mina ögon, och imponerade fruktansvärt mycket på mig. Sen finns de givetvis undantag också, flertal i Sparta/Suga som absolut inte är värdiga vinnare i mina ögon. Men det finns som sagt många som gjort ett otroligt bra jobb och helt klart är värda en vinst!

Och till saken om att de plockar in Oensespelare. Who gives a fuck? Spelare slutar, de är så de funkar. Vem man sedan väljer att plocka in på kontot är helt upp till stammen. Spelat på världen, förlorat, blivit adlad, gråat vad som. Trivs man med spelarna och behöver spelare, så varför inte? Förstår inte att de gnälls över det. Ska ju även tillägga att de även funnits Oense/ONC spelare i Vamp i i alla fall kortare perioder. Att Vamp ex plockar in Hashtag är okej, men att Sparta gör det är jättefel? Ingen av sidorna bör gnälla på den saken, för där skötte inte direkt någon av dem det snyggt. Sen tror jag absolut oddsen hade varit betydligt bättre för Vamp om dessa inte fick konton där då jag är ganska säker på att ex orginalen på Shitbreakers och Bagarnssvärfar absolut inte hade hållt fronten lika bra som de nya spelarna utan att vamp hade traskat rätt snabbt ner där. Så visst fasen är de surt, men that's life. Spelare slutar, nya kommer in. Händer alla världar, i alla stammar.

Samt att folk slutar, långt ifrån alla fall, men i de flesta fall så slutar man på grund av att fiende gör ett för bra jobb. Så var det iaf för min del och flertal andra i Vamp. De är trotts allt ett spel, men det är ett otroligt tidskrävande spel. Sitter man med lite inks då och då är de klart man kan klaga på de som slutar, men sitter man på konstanta inks så går det till en gräns där INGEN pallar längre, vissa längre än andra. Så tw funkar nu mera, få som slutar för att trupperna tar slut och de inte kan försvara sig, du slutar för att de går till en gräns när det inte längre är värt tiden. Jag personligen hade lagt ner fan så mycket tidigare om de inte vore för att flertal i Vamp ställde upp till tusen för mig, dag som natt. Annars hade min gräns varit fan så mycket tidigare. Jag slutade alltså inte för att mina trupper va slut, att jag inte kunde försvara mig osv. Jag slutade för att det blev för påfrestande för mitt privatliv att sitta själv och jag tyckte inte längre det var värt tiden för de gick ut över mitt vanliga liv. Och de har varit samma sak med fler som slutat i samtliga stammar, vilket är ett tecken på att motståndaren gör ett bra jobb och håller konstant press.

Men ja, med livlig fantasi så kan man intala sig annat och hitta tusen saker att skylla på men så ser jag på saken.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att alla forum på externa har totalt dött ut,

Vem är ansvarig för detta???


Ryktas iaf att ns och sparta kommer merga och slå ut suga...
 
Topp