Det ryktas att...

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Varför skulle jag beskylla dig för att folk ger upp?

Look, vi båda vet att din hjälp skulle vara en stor björntjänst, men grejen är att du klart och tydligt sa "Jag vägrar ta kö" När ni snacka "Vi vänder, vi kommer vinna !!!" & ert lilla mys ni hade där ett tag. Ungefär samtidigt som Lorden fuckade upp allt i sin front.

hmm måste varit onykter när jag skrev det :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Van Dracul ska ha beröm. En av få som dagligen skickar ut attacker på flertalet spelare i Sparta och krigar på trots omständigheterna.. :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag älskar hur vamp dödar sin egna def i mina byar med mur 0 :D

Ryktas att det är som Ares säger. Världen är långt ifrån över.

Ryktas att det väntas ännu mer krig efter NS och vamp är borta.
 

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att vamp slutat skicka anfall efter misslyckandet hos victor...

ryktas att det var deras sista andetag

ryktas att jag ligger på 0 inks..
 

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas även att victor äntligen kom ut ur garderoben! som han själv skrev till yinn men döljer det från oss andra!
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Det ryktas att jag undrar om det finns några reella rykten att komma med från världen...
 

DeletedUser

Guest
"patetiskt nog återuppstår de från graven de gråade från o fått regelrätt stryk" - Ryktas att ja hittade ett ännu bättre citat, för 7 mot 1 är ju väldigt regelrätt eller
 

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
ja och dom heter SPARTA

Ryktas senare att ares aka Von manstein~ skrev väldigt högt om sig själv i början av kriget och ville hålla sig anonym vilket han gjorde!

Men dessvärre var han även anonym angående oba... Rädd för inks eller? :p


Sen så detta med att oense spelare hoppade in på inaktiva konton i sparta är ju vamps egna fel hade ni inte dragit in resterande av världen till kriget så hade det varit suga/sparta mot vamp men efter prestationen vi hittills sett så hade ni ändå fallit kanske inte lika snabbt men slut resultatet hade varit detsamma.

Och sedan har ni själv tagit in nya spelare på era konton som varit mindre aktiv så förstår inte vad ni gnäller på oss för. inte vårat fel att folk som henke och company inte håller kriterierna..
 
Topp