Det ryktas att..

DeletedUser

Guest
Ryktas att HKI har försökt rekrytera en spelare från Tank

Bekräftas från ditt fina citat från 08 augusti, som inte ens var ett ledningsbeslut utan en mer "kom över till oss istället".
Isf har jag många citat att slänga ut på min profil, bl.a dig och det är mer färskt än 2 månader gammalt iaf ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Pajjkastning? Infon stämmer ju :(

Ryktas om 1300 incs, bättre kan ni Tank! :awsm:
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Här var det livat. Känslorna flödar och ändå så har jag inte behövt radera något.
Ni är underbara.
 
Senast ändrad:

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Wrecked har långt kvar innan han ska stå och prata om ditten och datten, ryktas även att det krävdes rank 1 och 2 att tömma sina off på mig för att komma nån stans.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Rensas rätt vilt i Herr Tjäders byar också.

Ryktas det såklart!

Ryktas att jag fick en halv hjärtattack innan jag läste 'Tjäders'. O_O

Ryktas att någon har en söt CO som farmar ihop en stor mängd tåg. Kontot lever nu upp till nicknamet. :)

Ryktas vidare att allt är frid och fröjd i vårt mysiga kryp in. Dementerar direkt den absurda tanken att någon skulle sökt till tank hahahah; "Vi söker till sidan som går minus, grabbar!" :D


EDIT: Kan väl köra lite källhänvisning också; http://gyazo.com/8c69d5bed120476b3ef1293e095b9fb5
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att Tank möblerar om mina byar :crybaby:, jag tror jag ångrar mig i designen jag valde, blått är min favoritfärg!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag älskar att spamma här! D:

Ryktas om humor som bara HKI och kim786 förstår i dagsläget!


You-shall-not-pass1.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att efter några dagar då jag fått flickor att rodna och flörtat med nova över pm så är jag tillbaka för att ta ner pansaren på Tank.

tack tjäder som jag fick inspirationen att skriva en sådan text :3
 
Topp