Det ryktas att..

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Jag tyckte er "Främling vad döljer du för mig" konvo var fin också. Blev en bra text när man browsade bland rapporter.

Ryktas att om kära snaley inte slutar snipa mina adlar på Trixfix. Så kommer han få sina efterlängtade inks från mig. :rolleyes:
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att TANK är iskalla! Dabbe, Lipton, Iwantrevenge och befälhavare har problem trots en gemensam offensiv mot ett litet miljon konto.
Ryktas att TANK har tappat stinget då de inte finns några stora konton kvar som de kan merga med!
Ryktas vidare att Saaanden (befälhavare) har minusstatistik mot Monster Tummar trots 3 gånger större konto!

Var så kul att skriva lite idag så jag kör en till..

Ryktas att Tummar skrattar åt TANK!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att TANK är iskalla! Dabbe, Lipton, Iwantrevenge och befälhavare har problem trots en gemensam offensiv mot ett litet miljon konto.
Ryktas att TANK har tappat stinget då de inte finns några stora konton kvar som de kan merga med!
Ryktas vidare att Saaanden (befälhavare) har minusstatistik mot Monster Tummar trots 3 gånger större konto!

Var så kul att skriva lite idag så jag kör en till..

Ryktas att Tummar skrattar åt TANK!

Vilken offensiv ?
Tappat stinget ?
Kan inte råför historia =)

Skrattar faktiskt åt allt
 

DeletedUser

Guest
ryktas att spelaren/spelarna på The Musketeers får snart tacka för sin tid som rank 1.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att det är helg och dags att dra ner Tanks byxor. igen. :)

Välkomnar även den nya stackaren de hittat till trixfix kontots rester. Kul idé med bloggen också. :) Inflyttningsfest hos dig?
 

DeletedUser

Guest
ryktas att HKI och Tank bråkar om vem som ska adla Tanks mindre spelare.
 

DeletedUser

Guest
Tjena bloggen!

Ryktas att efter en vecka med inaktivitet och 5000kr mindre i plånboken på käk o alkohol så kommer snart rötägg komma igång igen!!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att Tank har blivit såppas desperata med att täcka sina poängförluster att dom nu rekryterar spionerna! ;)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Pajkastning åsido ryktas det att TANK äntligen fått en ledare som kan ge oss lite mer av en match. Så nu kan TANK förlora med lite värdighet, hoppas vi. :)

Välkomnar denne ledare. Samt det ökade tempot, behövde få lite motivering till att börja farma. :D
 
Topp