Det ryktas att..

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Bekräftas!

Ryktas att jag har groupies och en egen hashtag. Följ #CrillesGroupie på instagram och twitter!

[2014-10-26 23:52:13] Måns: #Crilles groupie (chuckle)
 

dabbe

New Member
Reaktionspoäng
0
Haha adla 500 byar spelar väl ingen roll när man ändå kommer förlora. ryktas det

Ryktas att jag inte heller förlorar något på det om jag nu ändå kommer förlora ^_^

Trevligt att kunna skriva med dig igen Fjutur efter alla dina gråtandes PM ingame som man inte kan svara på eftersom du blockade mig :awsm:
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Bekräftar det ryktet som snarare är fakta.

Ryktas att påträngande Spanska brudar är något som får mig att längta till mina många stående offbyar på tw.

Ryktas vidare att #CrillesGroupies har fått en ny medlem.
 
Senast ändrad:

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag inte heller förlorar något på det om jag nu ändå kommer förlora ^_^

Trevligt att kunna skriva med dig igen Fjutur efter alla dina gråtandes PM ingame som man inte kan svara på eftersom du blockade mig :awsm:

Ryktas att nu ljög du. Du som blockade mig, du svarar inte på min PM ingame?How come?
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att jag sitter mitt i smeten IGEN och mellan de två största stammarna, ryktas åxå vidare att jag hellre hade suttit i någon utav de stammarna och fortsätta...

Som det ser ut nu så får jag parera hit och dit, lite mot alla, blir svårt att stå dåD:
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Någon/Några HKI spelare spelat i TANK oxå...Dock inte samtidigt som när jag gjorde det men innan.:sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Någon/Några HKI spelare spelat i TANK oxå...Dock inte samtidigt som när jag gjorde det men innan.:sneaky:

Bekrätar min del, och varför detta har någon betydelse då jag gjorde det för att jävlas med KOMPIS, och på den tiden när Tank inte hade mergat med halva världen. 3 veckor "spelade" jag där med 100% deff, och 1-1.5 av dom veckorna var IA ;)

Är detta någon counter mitt inlägg över faktan att TF rekryterar in f.d Tank medlemmar? :(
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Ja det är det men inget illa menat, jag hoppas bara att världen tar sin plats och de spelare som är kvar försöker fortsätta..

Jag håller med omm va du säger, så synd att såå många har skuttat från konto till konto för att sluta sedan:( poängen är att man vet knappt vilka som spelar/spelat...Tyvärr..
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att nu ljög du. Du satt och skrev till mig och befäl under tiden du hade blockat oss båda x) Inte helt lätt att svara då :awsm:
Jag blockade er när jag loggade ut sen svarade ni inte:( Ni tog ju iaf 6 byar på en hel vecka!!! Synd bara att jag då tagit ca 70 av er:D Ryktas att detta inte ens är ett rykte
 

DeletedUser

Guest
Jag blockade er när jag loggade ut sen svarade ni inte:( Ni tog ju iaf 6 byar på en hel vecka!!! Synd bara att jag då tagit ca 70 av er:D Ryktas att detta inte ens är ett rykte

öööö ? Tummar satt kö 2-3 veckor efter o skicka pm som jag fortfarande inte kunna svara på... Så lägg ner det iaf.

Och 70 byar ? pft
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Det ryktas att HKI's krigsgalning är tillbaka på svensk mark och pulsar i snön.

Ryktas även att jag stödjer en öppen flyktingspolitik av oskyldiga, men inte av krigande. :thinking:
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas om de mest otrevliga sura spelarna ever, bara tror jag ska ge upp/bort byar....

Det ryktas att det var/är svårt åxå, jag har ju knappast oddsen på min sida men många veckor många väggningar många retakes men jag har losat mindere än dem iaf:) (hitils) så otrevliga så... Ville ju bara räta upp en del men icke här ska det bara dras över en kant och köra över men det gick inte som det skulle ryktas det.....
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om de mest otrevliga sura spelarna ever, bara tror jag ska ge upp/bort byar....

Det ryktas att det var/är svårt åxå, jag har ju knappast oddsen på min sida men många veckor många väggningar många retakes men jag har losat mindere än dem iaf:) (hitils) så otrevliga så... Ville ju bara räta upp en del men icke här ska det bara dras över en kant och köra över men det gick inte som det skulle ryktas det.....

Klart, har jag helt förståelse. Men att du sen påstår dig själv att INTE vara en flykting?? Hahaha
 
Topp