Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Varför prioriterar ni bort oss classicspelare :(

Varför tror du ni är bortprioriterade? Vi styr inte över världsstarterna när det gäller de vanliga servrarna tyvärr. Kommer ett beslut om att t.ex. v27 ska öppna den 18:e juni, så är det inte flyttbart. Settings och allt för runda 15 har varit mer eller mindre klara sedan runda 13 stängdes, och har varit planerad att bli en sommarspecialare oavsett. Det är långt mycker mer välplanerat än de vanliga serverstarterna...
 

DeletedUser

Guest
Varför tror du ni är bortprioriterade? Vi styr inte över världsstarterna när det gäller de vanliga servrarna tyvärr. Kommer ett beslut om att t.ex. v27 ska öppna den 18:e juni, så är det inte flyttbart. Settings och allt för runda 15 har varit mer eller mindre klara sedan runda 13 stängdes, och har varit planerad att bli en sommarspecialare oavsett. Det är långt mycker mer välplanerat än de vanliga serverstarterna...
Jag ska inte klaga, har hunnit tjäna ihop tillräckligt med pp nu på v27 för att spela på nästa hp fullt ut. Kände på mig att jag skulle få ett sånt svar och jag ber om ursäkt :(
 

DeletedUser

Guest
Varför tror du ni är bortprioriterade? Vi styr inte över världsstarterna när det gäller de vanliga servrarna tyvärr. Kommer ett beslut om att t.ex. v27 ska öppna den 18:e juni, så är det inte flyttbart. Settings och allt för runda 15 har varit mer eller mindre klara sedan runda 13 stängdes, och har varit planerad att bli en sommarspecialare oavsett. Det är långt mycker mer välplanerat än de vanliga serverstarterna...

ljuuuuuuug inte
 

DeletedUser

Guest

Om jag haft för vana att ljuga, så skulle jag förmodligen inte slösa några av de lögnerna på tribal wars forumet, utan sparat dem till mer behjärtansvärda ändamål...


Tycker det verkar lite avslaget här, är det verkligen lönt vi startar någon ny high performance när ni bara ligger på stranden och solar ändå?
 

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Om jag haft för vana att ljuga, så skulle jag förmodligen inte slösa några av de lögnerna på tribal wars forumet, utan sparat dem till mer behjärtansvärda ändamål...


Tycker det verkar lite avslaget här, är det verkligen lönt vi startar någon ny high performance när ni bara ligger på stranden och solar ändå?
Hallå, sola? Vi bor i Sverige ju.. Sommaren i Sverige innebär regn och 15grader....
 

DeletedUser

Guest
Hallå, sola? Vi bor i Sverige ju.. Sommaren i Sverige innebär regn och 15grader....

Okej då. Ni ligger på stranden och rostar?

Skämt åsido - jag tror bestämt att vi har en ny classic runda på väg att kläckas. Något eller några utöver det vanliga :sneaky:
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Okej då. Ni ligger på stranden och rostar?

Skämt åsido - jag tror bestämt att vi har en ny classic runda på väg att kläckas. Något eller några utöver det vanliga :sneaky:

Kan vi få ett datum? Eller kan du säga om det kommer den till nästa vecka eller om 2? Måste planera in sovtiderna lite:D
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att du bör skaffa tålamod och vänta tills de presenterar den.

Ryktas om (eller behövs det ens ryktas?) att det bara var en simpel fråga.

Tålamod har jag, det måste man ha inom TW, annars kommer man inte långt.
Jag väntar, men jag undrade bara eftersom det är så mycket tal om denna classicen.
 
Topp