Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att man inte har startat ännu och att man söker stam^^
 

DeletedUser

Guest
ryktas att man kan farma barbar byar.

trodde inte man skulle kunna farma dessa gråa byar ryktas det.
 

DeletedUser

Guest
Vill bara informera om att vi efter en kortare diskussion insåg att det skulle bli väldigt besvärligt att samla ihop resurser till adelsmän med så få barbarer och att vi därför ökat produktionen av resurser för att kompensera bristen på farmer. Ett meddelande om det har gått ut i till spelarna på servern.

ryktas att man kan farma barbar byar.

trodde inte man skulle kunna farma dessa gråa byar ryktas det.

Farma barbarbyarna är möjligt - adla barbarbyarna är inte möjligt.
 

DeletedUser

Guest
Milstolpe prestationer - Classic

första som besegrat 10.000 fientliga enheter: SuperNova idag kl 12:39:20

Yay, jag vinner!
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas det är alldeles för lite surr på forumet :D

Ryktas att Puppies from hell var en dagsslända.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas det är alldeles för lite surr på forumet :D

Ryktas att Puppies from hell var en dagsslända.

Ryktas att jag tänkte hjälpa dig att katapultera dina grannar lite och bara rensa/slakta lite, se om jag kunde nå 1 mille OBA på ett dygn utan att anstränga mig allt för hårt. Hade jag siktat seriöst, hade jag haft aningen mer deff (hade 100% off på kontot) och suttit och snajpat mer aktivt ;)

Enjoy rundan guys. Det var underhållande att kötta, även om det bara var för en dag.
 

DeletedUser

Guest
Det ploppar upp nya barbarer på kartan hela tiden ryktas det så klart inget jag själv sett eller märkt av eller har du? ryktas en massa saker idag yup!
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att jag tänkte hjälpa dig att katapultera dina grannar lite och bara rensa/slakta lite, se om jag kunde nå 1 mille OBA på ett dygn utan att anstränga mig allt för hårt. Hade jag siktat seriöst, hade jag haft aningen mer deff (hade 100% off på kontot) och suttit och snajpat mer aktivt ;)

Enjoy rundan guys. Det var underhållande att kötta, även om det bara var för en dag.

Misstänkte det var någon gammuv som satt på det kontot ;)
Och kan man spela något annat än 100% off? :D

Riktigt rolig runda faktiskt, synd bara man inte orkar farma :D
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ryktas att jag undrar vart motståndet är :confused:

Ber om ursäkt för det.. Vart ju av med datorn före sommaren och mobil-lir, det är inte min starka sida.. Frför allt inte i solen! ;) Vi kan mötas på en riktig värld, v 28, till hösten när jobb pengarna gått till bl.a dator och solen är slut! ;)
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Ber om ursäkt för det.. Vart ju av med datorn före sommaren och mobil-lir, det är inte min starka sida.. Frför allt inte i solen! ;) Vi kan mötas på en riktig värld, v 28, till hösten när jobb pengarna gått till bl.a dator och solen är slut! ;)

Jag vill inte möta dig D:

Men jag lirar gärna tillsammans med dig <3 <3 :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger det blir svårare för stora stammarna i slutspurten
 
Topp