Det ryktas att...

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Zlatan sluta klaga på fejknick, du spionerade åt oss så du har ingen talan om vad som är fegt eller rätt ;)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
dela upp er stam på hälften å kriga, ist för att fega dvs

Fega? Så du tycker att alla stammar på varje värld skall dela på sig för att det är fegt att man vunnit som en stam!?

Finns ingen logik i det Jimmy, du sluta efter en BT och blev av med offen, det är fegare ju? man krigar till slutet och vinner som en stam. Spelet heter Tribal Wars alltså så skall man vinna med stammen och inte själv.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att SELFIE är tillbaka efter att ha... hmm... ja inte orkat logga helt enkelt :D
 

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Är fortfarande kvar i toppen vad jag vet?

Du lyckas inte bra på någon värld lilla du..
 

DeletedUser

Guest
snälla, hacka inte på andra som faila när du failar varje värld du spelar på...

Ryktas att man kanske ska logga in efter att ha varit borta typ 1 vecka ^^

Ryktas att 24h har gått och att jag fortfarande inte ser din IP adress i inloggningsloggen :^)
 

en barn

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att denna rundan snart äntligen tar slut, dock kunde den stängts för 3 veckor sedan när den redan var avgjord.
 

en barn

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag hoppas på en höjd start igen, då rundorna avgörs för fort med 26p start när det är så här höga hastighet på världen. Vår server är helt enkelt för liten för det :/
 
Senast ändrad:

godis

Member
Reaktionspoäng
0
Skyller inte på dig men dock är det stor chans att du skicka alla trupper på ledande dåvarande MP.,då du blev kickad från kontot då du inte kan spelet..
 
Topp