Det ryktas att...

Sgt. Elite

Member
Reaktionspoäng
0
O de ryktas att om alla andra tittar på statestiken av vad de är för byar dom plockat o hur dom växt så ser nog alla att så jävla bra är inte TWO mycket internadling o barber dom plockat o inte så jävla mycket fiender byar,så sätter ni press på dom kommer de nog o lysa igenom.Så alla nu på v25 på dom o se till att dom blir tysta o inte sitter här o skryter en massa bla bla om hur bra o värdiga vinnare dom här :)

Om du kollar dem senaste veckorna innan kriget mot TOD ja. Kanske beror på att NICE gråade sig och det hamnade massor med 9k barbabyar runt om i K54. IA har alltid något skäl till att dem händer så behöver ju inte säga så mycket om det. MEN kollar lite längre ner i statistiken istället för högst upp så lär du nog märka att det inte är så mycket grå adling :)
 

DeletedUser

Guest
Sluta upp med ditt klagande, stabbs hit och dit. Ni hade övertaget men "pallade" inte kriget mot de stammar ni förklarade krig mot. Sluta skäm ut dig nu och erkänn att ni inte orkade kriga mot oss. Stabbs hade inget med saken göra.

Nejnej, för moralen steg upp i taket när psykokneten bestämde sig för att backstabba oss.. Suck..¨

edit

jag orkar inte mig in i träsket igen...
 
Senast redigerad av en moderator:

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Sluta upp med ditt klagande, stabbs hit och dit. Ni hade övertaget men "pallade" inte kriget mot de stammar ni förklarade krig mot. Sluta skäm ut dig nu och erkänn att ni inte orkade kriga mot oss. Stabbs hade inget med saken göra.

Vi va fortfarande rank 1 och starka när vi valde att lägga ner vår verksamhet.
Att vi la ner beror på Calle som satt på Psykokneten.

Så nä, jag tror nog vi kan snacka om stabbs ett tag till då det va de som avgjorde världen.
 

DeletedUser

Guest
Sluta upp med ditt klagande, stabbs hit och dit. Ni hade övertaget men "pallade" inte kriget mot de stammar ni förklarade krig mot. Sluta skäm ut dig nu och erkänn att ni inte orkade kriga mot oss. Stabbs hade inget med saken göra.

Kan ju påpeka att det var inte UC som förklara krig mot Two, ROSA, PKG och Viking, get your facts straight, beach!
 

DeletedUser

Guest
Ursäkta? Tvivlar på att det var Psykokneten som gjorde så att ni avslutade. Han backstabbade ja men det var inte därför.

Många i eran stam satt och internadlade och tog barbbyar ist för att slåss mot fienden.
 

DeletedUser

Guest
Ursäkta? Tvivlar på att det var Psykokneten som gjorde så att ni avslutade. Han backstabbade ja men det var inte därför.

Många i eran stam satt och internadlade och tog barbbyar ist för att slåss mot fienden.

HAHAHA, var det hans ursäkt till att lämna? :D Hoppas du är mycket väl medveten om att psykokneten hade 0 byar tagna mot fienden i det 2 mån+ långa kriget, och hans enda oba som han fick på slutet...

För det sista han skrev till oss var att han "kände mer behörighet till df" och "jag är ingen backstabber på riktigt".

Många slutade iom psykokneten, återigen kom med korrekt information innan du kommenterar igen
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Ursäkta? Tvivlar på att det var Psykokneten som gjorde så att ni avslutade. Han backstabbade ja men det var inte därför.

Många i eran stam satt och internadlade och tog barbbyar ist för att slåss mot fienden.

Så det faktum att jag säger att det beror på det säger dig ingenting?
Vad är du för troll?

Jag ger dig den raka förklaringen men du väljer att se åt andra hållet? wp
 

DeletedUser

Guest
"Vi va fortfarande rank 1 och starka när vi valde att lägga ner vår verksamhet. "

Nej det var ni inte, ni hade sjukt inaktiva medlemmar och fick problem med ledningen enligt vad jag hörde. Psyko lämnade låååååångt efteråt. Jag syftade aldrig på att psyko inte är en backstaber. Jag skrev att han är och kommer alltid vara en stabber.

Men det var INTE därför ni la ner. Ni klarade inte av kriget det är ALLT jag säger. Lämnnade era allierade ensamma. Hade ni stannat kvar så tvekar jag på att ni hade förlorat. Men tyvärr.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Herregud, vad är du för skojjare ens?

Jag va ledare och grundare för UC och jag spelade på tills Calle/Sanoj och de sista miffot stabbade oss.

Du är tydligen inte så erfaren av tw ännu då du tydligen tror på allt du hör, isfl kan jag säga att månen är grön och det har lika mycket sanning som de du påstår hände med UC.

Vilka allierade? Vår enda kamrat va NICE och de gav upp i samma veva som vi. Många av dom har också lagt .se på hyllan efter stabbarnas värld.

Så håll igen dina fingrar, tack.

Du har inte en aning om vad du snackar om.

Eller du kanske är Nicovichen? Ledare och grundare för UC och då ha alla svar på vad som hände med UC? åh vänta nu.. det är ju jag!
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
rycktas om dåliga förlorare för att dem inte pallade för att dem inte kunde vinna med sitt egna skitspel

Nico rara enliogt mina källor i TWO var nice mindre än 2 veckore från att krossa hela two´s södra front

så håll dig til fakta
 

DeletedUser

Guest
Hahahah. Tänka sig att two, den lilla stammen jag var med i i början av världen har lyckats bli så stor. Kul att se.
BonkaD är bäst ;)
 

DeletedUser

Guest
Herregud, vad är du för skojjare ens?

Jag va ledare och grundare för UC och jag spelade på tills Calle/Sanoj och de sista miffot stabbade oss.

Du är tydligen inte så erfaren av tw ännu då du tydligen tror på allt du hör, isfl kan jag säga att månen är grön och det har lika mycket sanning som de du påstår hände med UC.

Vilka allierade? Vår enda kamrat va NICE och de gav upp i samma veva som vi. Många av dom har också lagt .se på hyllan efter stabbarnas värld.

Så håll igen dina fingrar, tack.

Du har inte en aning om vad du snackar om.

Eller du kanske är Nicovichen? Ledare och grundare för UC och då ha alla svar på vad som hände med UC? åh vänta nu.. det är ju jag!

Mår du bra eller? Ignorera inte det jag skriver :S

"Jag va ledare och grundare för UC och jag spelade på tills Calle/Sanoj och de sista miffot stabbade oss. "

Bullshit, du slutade långt innan dess. Ditt konto var otroligt inaktivt ifall du inte slutade. Och bryr jag mig ifall du var ledaren eller grundaren eller? Showa inte off här, ni la av direkt när ni åkte på motstånd.

"Du är tydligen inte så erfaren av tw ännu då du tydligen tror på allt du hör, isfl kan jag säga att månen är grön och det har lika mycket sanning som de du påstår hände med UC. "

Vad i helv*tet har erfarenhet med det jag såg att göra? JAG såg INAKTIVITET , BARBADLING OCH IA. Och jag står för det jag säger, gör det mig mindre erfaren än dig eller?? Du snackar på så mycket att jag nu fått nog av dig.

"Vilka allierade? Vår enda kamrat va NICE och de gav upp i samma veva som vi. Många av dom har också lagt .se på hyllan efter stabbarnas värld. "

Då måste du glömt alla i väst som kämpade mot TWO tillsammans. Glömt CG,C1,K.S,WDS ? Du är ju förfan helt borta och har inte koll på vad du säger. Och NICE la av senare än er, ni la av MYCKET tidigare. Så sluta kom med falska påståenden för att få det låta som om ni alla la av tillsammans. Hela väst och Nice kämpade mer än vad ni gjorde.

"Så håll igen dina fingrar, tack."

Jag skriver vad fan jag än vill, menar inte hetsa någon utan säger vad jag tycker och ser. Vem fan är du som ska stoppa mig från att skriva?

"Eller du kanske är Nicovichen? Ledare och grundare för UC och då ha alla svar på vad som hände med UC? åh vänta nu.. det är ju jag!"

Återigen samma gamla visa om att du är ledare och grundare för UC. Herregud väx upp.
 

DeletedUser

Guest
Hur länge har du varit aktiv på v.25 ens? Du verkar trolla fram info ut en hatt just nu...

Bullshit, du slutade långt innan dess. Ditt konto var otroligt inaktivt ifall du inte slutade. Och bryr jag mig ifall du var ledaren eller grundaren eller?

Så jäkla dumt vad du argumenterar om då du inte har en susning... Ska jag behöva leta stamchatt för att kunna trycka in denna info i din tjocka skalle eller?

ni la av direkt när ni åkte på motstånd.

Du inser väl att vi höll detta krig i över 2 månader mot gangbang deluxe va? Vi höll rank 1 enda tills Two mergade med PKG och i samma veva stal medlemmar ur NICE, som som senare backstabba och gangbanga.

Så skippa skitsnacket att vi inte tålde motstånd...




Fan lägg ner detta bara, din logik och dina anklagelser går snart i nivå med taipans...
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Mår du bra eller? Ignorera inte det jag skriver :S

"Jag va ledare och grundare för UC och jag spelade på tills Calle/Sanoj och de sista miffot stabbade oss. "

Bullshit, du slutade långt innan dess. Ditt konto var otroligt inaktivt ifall du inte slutade. Och bryr jag mig ifall du var ledaren eller grundaren eller? Showa inte off här, ni la av direkt när ni åkte på motstånd.

"Du är tydligen inte så erfaren av tw ännu då du tydligen tror på allt du hör, isfl kan jag säga att månen är grön och det har lika mycket sanning som de du påstår hände med UC. "

Vad i helv*tet har erfarenhet med det jag såg att göra? JAG såg INAKTIVITET , BARBADLING OCH IA. Och jag står för det jag säger, gör det mig mindre erfaren än dig eller?? Du snackar på så mycket att jag nu fått nog av dig.

"Vilka allierade? Vår enda kamrat va NICE och de gav upp i samma veva som vi. Många av dom har också lagt .se på hyllan efter stabbarnas värld. "

Då måste du glömt alla i väst som kämpade mot TWO tillsammans. Glömt CG,C1,K.S,WDS ? Du är ju förfan helt borta och har inte koll på vad du säger. Och NICE la av senare än er, ni la av MYCKET tidigare. Så sluta kom med falska påståenden för att få det låta som om ni alla la av tillsammans. Hela väst och Nice kämpade mer än vad ni gjorde.

"Så håll igen dina fingrar, tack."

Jag skriver vad fan jag än vill, menar inte hetsa någon utan säger vad jag tycker och ser. Vem fan är du som ska stoppa mig från att skriva?

"Eller du kanske är Nicovichen? Ledare och grundare för UC och då ha alla svar på vad som hände med UC? åh vänta nu.. det är ju jag!"

Återigen samma gamla visa om att du är ledare och grundare för UC. Herregud väx upp.


Helt seriöst får jag tacka dig för ditt trollande. Gör min dag roligare!

Däremot allt skit du säger om v25 är falskt men som sagt, god humor.

Jag säger det igen då du uppenbart är helt jävla hjärndöd - Jag slutade när Calle/Sanoj stabbade.

Det som gör att jag vet att du är rookie på tw är ditt sätt att tjafsa och inte fatta. Återigen får du fakta på svart och vitt men som innan vet du inte vad du ska göra med den. Hoppas du är bättre på spelet än vad du är på att argumentera.

Våra enda allierade på världen var NICE. Du får tycka och tro vad du vill om det men så är det. Kan dock förstå om du eller din ledare hade satt oss som allians för att boosta era självförtroenden men nope.

Du villl inte hetsa någon men du väljer att undvika sanningen och fortsätta sprida lögner? Jag tror nog du hetsar både mig och FettoSuperStar när du smutskastar oss och det faktum att vi slutade när vår egna stabbade oss.

Mvh
Nicovichen - GRUNDARE OCH LEDARE FÖR UC
 

DeletedUser

Guest
Lek inte... Jag vet att du inte heller hade tagit det ifall någon spydde ut osanning om Svullo t.ex

Går dock inte smutskasta Svullo.
Om ni själva vet hur det gick till så är det väl inte så viktigt hur det såg ut för alla andra.
Jag tror inte någon tycker sämre om er som spelare pga denna värld. Ingen "viktig" iallafall.
Ingen kommer säga: dem där vill jag inte ha med i en premade för dem gjorde sådär på v25.
Det tror i vilket fall inte jag. Speciellt inte om dig tjäder <3
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Går dock inte smutskasta Svullo.
Om ni själva vet hur det gick till så är det väl inte så viktigt hur det såg ut för alla andra.
Jag tror inte någon tycker sämre om er som spelare pga denna värld. Ingen "viktig" iallafall.
Ingen kommer säga: dem där vill jag inte ha med i en premade för dem gjorde sådär på v25.
Det tror i vilket fall inte jag. Speciellt inte om dig tjäder <3

Är väl fruktansvärt orelevant till det vi har försvarat oss mot och de påhoppen vi får?
Men visst har du rätt i det men de är snarare för att toppen på .se blir smalare och smalare-
 
Topp