Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Jag kommer på ett. När vi i TWO krigade mot NICE och även ni gick med i kriget (dock inte officieltt) och plockade "gratis" byar som TWO hade rensat. För att sen från ingen stans vända sig emot oss och attackera mot en front där ni VISSTE inte var uppdeffad då deff var i NICE fronten. Vad ni och ledningen i TWO hade för avtal har jag ingen aning om men det jag vet och resten av stammen vet var att ni var IAP/allians märkta på kartan! Så jag tycker att det kan räknas som en backstabb mot oss i TWO som STAM. Trots att jag inte var på den fronten och påverkades själv av det.

Jag vill inte hetsa eller något med detta utan bara berätta om hur jag ser på saken som en medlem ur stammen TWOs perspektiv!


ahmedisto: alltså vi har redan haft IAP med er
ahmedisto: så venne vad det är som ska slå till?
Intoxicated: uhm typ det att vi försökte ha allians med gränser osv osv
Intoxicated: Men vi degraderar till IAP samt att vi inte har några gränser
ahmedisto: varför det?
ahmedisto: Ingen har diskuterat detta med oss
Intoxicated: haha okej w/e


Om du inte har någon aning om vad vi hade för avtal så bör du hålla din käft. Hur fan kan du säga att vi backstabba men ändå säger"Vad ni och ledningen i TWO hade för avtal har jag ingen aning om".

Vi var inte enade om ett skit utan era pajas ledare sket i fullständigt allt och alla.Vi hade varken någon IAP eller Allians utan bara " W/E".
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer på ett. När vi i TWO krigade mot NICE och även ni gick med i kriget (dock inte officieltt) och plockade "gratis" byar som TWO hade rensat. För att sen från ingen stans vända sig emot oss och attackera mot en front där ni VISSTE inte var uppdeffad då deff var i NICE fronten. Vad ni och ledningen i TWO hade för avtal har jag ingen aning om men det jag vet och resten av stammen vet var att ni var IAP/allians märkta på kartan! Så jag tycker att det kan räknas som en backstabb mot oss i TWO som STAM. Trots att jag inte var på den fronten och påverkades själv av det.

Jag vill inte hetsa eller något med detta utan bara berätta om hur jag ser på saken som en medlem ur stammen TWOs perspektiv!

Alltså du och dina kommentarer....
 

DeletedUser

Guest
HETS!!! Two suger!! <3

Nä men fo' real, gråa bara calle...
 
Senast redigerad av en moderator:

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Hmmm det kan ryktas att vi ar lite olika åsikter beroende av var vi spelar på världen, eller hur?
Kram
 

Sgt. Elite

Member
Reaktionspoäng
0
Strunt samma... Skrev bara det ur mitt perspektiv men fortsätt klanka ner på mig och försök motbevisa det så mycket ni vill men jag står fast vid det jag sa och det var så jag såg på det...

Ryktas att.....(som tråden är menad för!)... TOD inte lever upp till sitt namn och duckar inte TWOs anfall så flitigt!
Ryktas att.... TWO och DF har mergat och är nu 1 stam under namnet TWO! (kul va!;))
Ryktas att.... Världen är antagligen vunnen om inte alla i nya TWO helt plötsligt gråar sig men den sannolikheten är ytterst liten så allt handlar bara om hur snabbt vi lyckas stänga världen! :awsm:
 
Senast ändrad:

H.A.K

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas om att backstabb hit och dit börjar bli gammalt nu.

Backstabb eller inte så krigade UC på jävligt bra, alla andra, backstabb eller inte dog av rätt fort när inks började komma.

Inget hets.

//H.A.K
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att backstabb hit och dit börjar bli gammalt nu.

Backstabb eller inte så krigade UC på jävligt bra, alla andra, backstabb eller inte dog av rätt fort när inks började komma.

Inget hets.

//H.A.K

wow wow, vem sa något om backstabb? D:
 

Lionhearth

New Member
Reaktionspoäng
0
Hmmmm sen när kan man säga att de är värdiga vinnare när man mergar sig mot en ev seger ev seger för världen är långt från vunnen o så jävla imponerande är deffinitivt inte TWO som många här tycks tro! sen en sak till jag inte kan fatta är varför lirar man ett sånt här krigs spel om man inte vill kriga utan man vill sitta o skryta o tro man är bra för man ev vinner en värld pg en merg ska man inte vinna den genom hederligt krigande då kan man sitta o ta åt sig o skryta hur bra man är men va väldigt länge sedan en värld här på se blev vunnen pg de :)
 

Lionhearth

New Member
Reaktionspoäng
0
O de ryktas att om alla andra tittar på statestiken av vad de är för byar dom plockat o hur dom växt så ser nog alla att så jävla bra är inte TWO mycket internadling o barber dom plockat o inte så jävla mycket fiender byar,så sätter ni press på dom kommer de nog o lysa igenom.Så alla nu på v25 på dom o se till att dom blir tysta o inte sitter här o skryter en massa bla bla om hur bra o värdiga vinnare dom här :)
 

H.A.K

Member
Reaktionspoäng
0
Först och främst, läs om fettos inlägg. Tror inte det var en hyllning direkt.

Sen till att inte kriga sig till världen osv, OBn ljuger väl inte om vilka som leder?

Men heder till många andra som fortfarande ligger jävligt högt, typ Alea.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Först och främst, läs om fettos inlägg. Tror inte det var en hyllning direkt.

Sen till att inte kriga sig till världen osv, OBn ljuger väl inte om vilka som leder?

Men heder till många andra som fortfarande ligger jävligt högt, typ Alea.

Kriga? Hahaha, dagens stora skämt. UC la ner sin verksamhet. Annars hade du, och din patetiska stam, inte varit i topp nu. Sedan finns det inte någon stam som faktiskt kan kriga på .se längre. De stora krigarstammarna la av efter typ värld 13.

Har dock inte lirat världen, men sett en del intressanta saker ur skypechatter etc. Men good for you, att du får vara med i en "vinnarstam", även om det inte är välförtjänt.
 

DeletedUser

Guest
Gud vilket klagande det var här då, TW är ett strategispel glöm inte det. var föresten med och vann v.13 med stamen Die. och lirar nu i Two
Alla har samma utgångspunkt vad som sedan händer under värdens gång är alltid ett nederlag för någon medans andra är vinnare, diplomatin är lika viktig som att kriga i dag vilket glöms bort. Sen är just det UC la ner hade värden i sin hand men fanns där uthållighet och vinnarskallar svar nej.
sippo65
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Gud vilket klagande det var här då, TW är ett strategispel glöm inte det. var föresten med och vann v.13 med stamen Die. och lirar nu i Two
Alla har samma utgångspunkt vad som sedan händer under värdens gång är alltid ett nederlag för någon medans andra är vinnare, diplomatin är lika viktig som att kriga i dag vilket glöms bort. Sen är just det UC la ner hade värden i sin hand men fanns där uthållighet och vinnarskallar svar nej.
sippo65

Det fanns det gott om, men tyvärr var det få som hade ork med alla stabbs som skedde på denne värld.

Grattis Two till vinsten. Få som förtjänar det men vinst är vinst. Allt handlar väl i slutändan om att vinna och ärlighet osv är inte lika viktigt för alla.

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Det fanns det gott om, men tyvärr var det få som hade ork med alla stabbs som skedde på denne värld.

Grattis Two till vinsten. Få som förtjänar det men vinst är vinst. Allt handlar väl i slutändan om att vinna och ärlighet osv är inte lika viktigt för alla.

Mvh

Sluta upp med ditt klagande, stabbs hit och dit. Ni hade övertaget men "pallade" inte kriget mot de stammar ni förklarade krig mot. Sluta skäm ut dig nu och erkänn att ni inte orkade kriga mot oss. Stabbs hade inget med saken göra.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Sluta upp med ditt klagande, stabbs hit och dit. Ni hade övertaget men "pallade" inte kriget mot de stammar ni förklarade krig mot. Sluta skäm ut dig nu och erkänn att ni inte orkade kriga mot oss. Stabbs hade inget med saken göra.

så länge de får som de vill och saker går rätt för dem e de glada och skryter som fan

sagt det innan och säger det igen
 
Topp