Det ryktas att...

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att jag spelade inte på v25 men många stabbers var de här. Sist jag kollade rankingen så var väl nico rank 1 eller 2 ??? Hans stam var rank 1? hmm nice var rank 2-3 och där satt väl rätt bra spelare. ?? Så v25 är väll som alla andra jävla världar.

merge på merge på spioner som de tar in merge på merge därefter klappar folket sig på bröstet och är skitkaxiga på externa.

Rätta gärna mig om jag har fel. Vet INTE hur världen såg ut, har bara hört från olika håll :)

Det kallar jag fegt. Men i krig och kärlek är väl allt tillåtet.

dock bör admin tänka igenom ordentligt hur dom skall göra eftersom annars kommer tw att dö :)( och vad skall folk göra utan liv då ( syftar på nicovichen ;) puss )
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
rycktas att UC spelare har något för mig
Ursprungligen postat av Nicovichen
Legendernas legend.
Myternas myt.
Männens män.

Taipan är vår frälsare.


kunde ni inte skickat det med ett par incs
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Det ryktas att ni är milsvida från att vara ontopic.

Detta är och förblir en ryktestråd så snälla håll er till ämnet.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Det ryktas att ni är milsvida från att vara ontopic.

Detta är och förblir en ryktestråd så snälla håll er till ämnet.

Då vi diskuterat varför UC valde att lägga ner världen osv så anser jag att det är hyfsat ontopic då vi va världen giganter, men för att vara dig bekväm kan jag sluta samtala om det då jag faktiskt valde att gråa.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
rycktas att man förargade en föredetta ytterst trevlig mod

pöss på dig nico å in på världen igen
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag kommer vinna v25... men hur gick det för wadman ajdå tror nog du till och med är något bättre att använda J4 mot en Teemo jungle :D
 

Gabbvad

Member
Reaktionspoäng
5
ryktas att jag spelade inte på v25 men många stabbers var de här. Sist jag kollade rankingen så var väl nico rank 1 eller 2 ??? Hans stam var rank 1? hmm nice var rank 2-3 och där satt väl rätt bra spelare. ?? Så v25 är väll som alla andra jävla världar.

merge på merge på spioner som de tar in merge på merge därefter klappar folket sig på bröstet och är skitkaxiga på externa.

Rätta gärna mig om jag har fel. Vet INTE hur världen såg ut, har bara hört från olika håll :)

Det kallar jag fegt. Men i krig och kärlek är väl allt tillåtet.

dock bör admin tänka igenom ordentligt hur dom skall göra eftersom annars kommer tw att dö :)( och vad skall folk göra utan liv då ( syftar på nicovichen ;) puss )



Min hjälte!
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
extra extra folk flyr mina kämpar
rycktas om nya som faller och inte kan resa sig

bra jobbat setsuna
 

DeletedUser

Guest
Hej grabbar! Ryktas att Sv3nsk kollar till så ni har det bra och krigar på bra!
Ryktas även att det var galet längesen jag skrev/kollade ingame/forumet. Ser att de flesta backstackarna fortfarande lever :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man undrar hur det går? :D

Vinner TWO fortfarande eller finns det de som ger motstånd :cool:
 
Topp