Det ryktas att...

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att folk inte har koll på vad som egentligen händer på v23.
Vissa tror jag har slutat andra inte
Vissa tror att vi samarbetar med insane´s stam andra inte, då kan man fråga sig, varför skalll vi i duråå vilja samarbeta med dem om man ställer sådan fråga??? :)

Ryktas att jag vill att -st2- skall gråa sig så jag kan få en lugn sommar :) Ryktas även att man har fått en ansökan ifrån -st2- också. Är det sådan panik?


Blir nog ingen sommarledighet 2015, för dig. Även om ni har momentum just nu så har vi ändå några miljoner poäng kvar att leka med:)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
5 byar tappade (dock 3 minus totalt på dagen) men 15 mille OBF, han verkar inte haft det alldeles för tufft =)

Ryktas att jag vill skapa en Skypegrupp för hela V.23 :rolleyes:
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att vi kör på 20 % idag så vi kan få jul ledigt :p

Ryktas även att jag inte tror det hade funkar särskilt bra med skypeforum för hela v23. Som person så är jag jääääätttteeee dålig vinnare , ocg extremt dålig förlorare , så jag bl.a hade bara gett dåliga vibbar xD
 

DeletedUser

Guest
5 byar tappade (dock 3 minus totalt på dagen) men 15 mille OBF, han verkar inte haft det alldeles för tufft =)

Ryktas att jag vill skapa en Skypegrupp för hela V.23 :rolleyes:

Det ryktas att Viråås skypegrupp spårar ur dagligen. Med allt möjligt och att många urspårningar hänt där under året som gått!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det nya året som närmar sig redan brusar mellan träden och orden viskas i all oändlighet.

En dag som denna så kom mina spanare hem skuttandes som små fjollor med nya historier snusk och humor.

Den ena historien efter den andra löd allt värre, ena med "Nico:s återkomst" som titel taget ur en pocket för pro medlemmar för alzheimers för dom som "slutat" (Humor).

Den andra historien löd minut till minut med fnitter från mina små spanare då jag tilläts mig lyssna till fjollornas snusk historia där ST2 var i fokus för snusket, men jag ledsnade åter fort på denna historia då den återupprepar sig precis lika väll varje gång ST2 får för sig att snuska "ehum" jag menar anfalla mig.

Kan väll lika gärna säga gott nytt år redan nu ST2 så behöver ingen känna dåligt samvete för vad som skall komma att ske till det nya året.



https://www.youtube.com/watch?v=UbQhKxxrq04



Pussar & kramar lär bli många till det nya året.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Ja....Vem vet vad som döljer sig under 2015, annat än att om 1-2 dagar så går det åt rätt håll, Semester och sommarledigt:)

ST2 har också en liten vinterdvala och försöker hämta igen lite krafter , efter den senaste stålstormen som sköljde över oss. Tappade en del byar, gav fienden ordentligt med OBF, men vi finns kvar som en vagel i ögat.

Den är nog svår att tvätta bort och om jag inte har fel så pågick V3 i 5 år, och kanske V1 till och med lite längre. Undrar hur länge denna världen fortsätter, då det finns många tjurskallar hos tigrarna som inte viker ner sig, oavsett underlägen.

som vi alla vet...som har lirat ett tag...så händer det ganska ofta stora skiftningar i spelet, och kommer att hända igen.

Denna världen är väl en av undantagen till att någon förpremad stam mergar sig snabbt till vinst:)

-ST2- önskar alla ett gott slut och ett gott Nytt År!

//Cribba
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas över att:

V1 levde i ca 6 år ( rätta mig om jag har fel) och denna värld är inte en sådan värld om jag skall vara ärlig. Då v1 hade nästan 5 stammar med över 100 milj poäng om man räknar så. Det hade v3 också (rätta mig om jag har fel).

Men nu är jag ingen glädje dödare så oroa er inte över det. Dock ger vi i duråå inte heller upp. Punkt. :)

Sen får vi se vad som händer 2015 allt kan hända här.
Dock får ni fortsätta med er internadling ni har 2015. Ser fram emot att se vem ni nu skall internadla.

Ps jag vet jag vet jag vet jag vet jag vet :)

Men iaf av min sötta lilla gnäll här som inte gör någon som helt nytta eller hur vettigt rättare sagt jag skriver så skall jag sammanfatta allt skitsnack till en enkel mening:


Till alla mina vänner/fiender

Gott nytt år på er eftersom sen skall danskjävlen in i dimman så bäst att säga det nu ;) <3
 
Topp