Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att
LDxWhuE.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så det kan bli.......ni verkar ju ha segervittring:)

Vinner ni denna världen så är ni ju bäst, åtminstone i era egna ögon. Men den uppfattningen delar kanske inte alla på världen, och det får ni leva med.

Vi slåss fortfarande och har inte gett upp, och även om ni plockar byar så är det fortfarande era egna byar som ni tar tillbaka, så var inte för sturska över era framgångar.

Det jag funderar över är era så kallade allierade till duråå. De lär ju uppleva en liten orättvisa, om ni slår oss, när de också kommer att anfalla och slå ute er:) Hur går det då med eran "allians"? Parre kontot och något till , kommer ju att gå över till durååå, men vad gör ni andra? Vänder upp röven och inser att ni blivit grundlurade:)

Lika bra att ni förbereder er, för detta kan mycket väl inträffa, inom kort.

Bra försök Cribba. Ingen kan säga att ni inte gjort bra ifrån er men din propaganda biter inte ens idag :)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktas att jag är hur stolt som helst över ad min co har fixat under den senaste tiden och resten av stammen med. Viråå är ju ingen ide att nämna ;) De är ju bara outstanding. Kram
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Så det kan bli.......ni verkar ju ha segervittring:)

Vinner ni denna världen så är ni ju bäst, åtminstone i era egna ögon. Men den uppfattningen delar kanske inte alla på världen, och det får ni leva med.

Vi slåss fortfarande och har inte gett upp, och även om ni plockar byar så är det fortfarande era egna byar som ni tar tillbaka, så var inte för sturska över era framgångar.

Det jag funderar över är era så kallade allierade till duråå. De lär ju uppleva en liten orättvisa, om ni slår oss, när de också kommer att anfalla och slå ute er:) Hur går det då med eran "allians"? Parre kontot och något till , kommer ju att gå över till durååå, men vad gör ni andra? Vänder upp röven och inser att ni blivit grundlurade:)

Lika bra att ni förbereder er, för detta kan mycket väl inträffa, inom kort.




hahahahahahahhah Fan vad jag älskar dina kommentarer ibland, Detta är verkligen sista desperation för att ni behöver hjälp:)

Bra att ni krigar,:) När skall du börja kriga? :)

Du skall få se statsen så skall vi gå igenom denna du och jag om det verkligen är byar vi tar tillbaka:p


Nu har ni inte fler stammar som ni skall gangbanga oss i duråå med? xD så viråå är sista försök ser ja haha

Imp, -tosm- Tosma, skall jag nämna fler. Feg är diu, lila feg som på v21. Det är så fruktansvärt skönt att se dig lida :) Eftersom tw tar du verkligen på fullaste allvar och det är så kul och se hur du skall försöka smutskasta duråå och spelare :) P12 tackar jag för , hellre försöker jag vara ung i huvudet, än att vara en gammal tråkig gubbjävel som skriker efter deff så fort du får spejning på dig :) DEt är så oehört lätt att läsa av dig. :D

Världen är inte över förrens cribba är grå, kan du gråa dig? snälla :) du får en puss :) eftersom du bara ger kyssar till dina pojkvännar vad jag har fått höra :)
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Sida 1:
Stammar: =TS=, =TS2=, -ST2-
Sida 2:
Stammar: duråå

Timeframe: 09/09/2013 00:00:00till02/02/2015 17:35:26

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 13,661
Sida 2: 17,681
Skillnad: 4,020

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,872
Sida 2: 3,092
Skillnad: 1,220

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 81,386,211
Sida 2: 87,363,042
Skillnad: 5,976,831

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14,749,239
Sida 2: 26,067,123
Skillnad: 11,317,884

chart
 

DeletedUser

Guest
lite avundsjuk är jag på dig, men men v23 är den sista världen jag spelar på. Och jag skall vinna min sista värld :)

Det ryktas att detta INTE alls är andres sista värld. Du lär återkomma en vacker dag i alla fall när stridslusten blir för stor och flera hämder ska tas!
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Så kul att se denna sandlåda och inte vara kvar i den :D

ryktas att du får komma tillbaka till vår sandlåda här på v.23 och kriga färdigt påg :)

ryktas också att vi inte adlar tillbaka våra byar utan vi adlar era byar cribba :) och man kan ju inte säga att ni bjuder upp på något speciellt motstånd här nere i söder iaf (förutom bengt bedtrup som verkar vara den ende som bjuder på motstånd här nere atm), lite tråkigt faktiskt med tanke på hur aktivt det en gång har varit här nere :)
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas att jag förstör eran topic.
Ryktas att jag aldrig var tillbaka. Suget vill inte få mig att spela igen. Ledsen boys and andrejensen. Vet att du kommer sakna mig innerst inne.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktades att jag trodde du satt på C0Jo men ack så fel man har ibland :(

Klart jag kommer att sakna dig ryktas det :(
 

DeletedUser

Guest
ryktas att du får komma tillbaka till vår sandlåda här på v.23 och kriga färdigt påg :)

ryktas också att vi inte adlar tillbaka våra byar utan vi adlar era byar cribba :) och man kan ju inte säga att ni bjuder upp på något speciellt motstånd här nere i söder iaf (förutom bengt bedtrup som verkar vara den ende som bjuder på motstånd här nere atm), lite tråkigt faktiskt med tanke på hur aktivt det en gång har varit här nere :)

Jag får lite deja vu nu :p
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Med vilken tid skall jag spela med? :D


Du går upp 10 min tidigare än vad du brukar göra, så du ägnar dig åt att kolla till tw.
Du gör dina sysslor , skickar ungarna till skolan m.m
Du sätter dig i bilen/tar tåget. Då har du +- 5-10 min att ytterligare sitta på tw.
När du väl kommer till jobb. Så skall du gå på toa varje morgon. 5 minuter till tw.
Du dricker 3 koppar kaffe för att kompensera de 10 min du gick upp tidigare
Din rast innehåller 30 min till tw.
Du jobbar på i ca 1,5 H
sen skall kaffet ut , 5 min att titta till tw
Sen är det matrast 30 min tw
jobbar flitigt till 16.00
tar bilen hem och sitter på tw i +- 10 min
När du väl är hemma så startar du datan, diu varierar mellan sysslor och tw och ger ungarna ett puzzel eller någon hund.
När det väl är dags för sängen. Så säger du till fruntimmern att ud bara skall gå på toa. 5 min tw.

Din vardag. Du har tid :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Cribba nu antingen är förtvivlad och lite lätt frustrerad då även Herre Hawilla gråa sig efter ca 2 veckors större förluster... Eller så har även Cribba insätt sig besegrad? :confused:

Hade mer än gärna sätt ett uttalande från Cribba innan han kastar in handduken för denna sista värld jag lirar. <3
 
Reaktionspoäng
28
Ryktet går att Hawila gråade sig då han insåg att Kytampe var tillbaks, Kan det vara så? Att lilla jag skräms så? :)
 
Reaktionspoäng
28
Ryktet går att det du just skrev var ett rykte om mig att mitt rykte är ett rykte som du ryktar om eftersom du inte vet sanningen. Vilket bra rykte. ;)
 
Topp