Det ryktas att...

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att =TS= tappar byar.
Ryktas att viråå tar byar av =ts= 41 byar atm idag
Ryktas att =TS= interbråkar nu och många orkar inte med det längre.
Ryktas att =TS= snart löser upp stammen.
Ryktas att duråå kör på halvfart och tar ca 10 byar varje dag. Men snart smäller det rejält.
Rykta att detta är enbart är rykte och består av 100% ologiska skitsaker över vad jag skriver.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att =TS= tappar byar.
Ryktas att viråå tar byar av =ts= 41 byar atm idag
Ryktas att =TS= interbråkar nu och många orkar inte med det längre.
Ryktas att =TS= snart löser upp stammen.
Ryktas att duråå kör på halvfart och tar ca 10 byar varje dag. Men snart smäller det rejält.
Rykta att detta är enbart är rykte och består av 100% ologiska skitsaker över vad jag skriver.


Det ryktas att viråå gått in i en andra andning.
Det ryktas att tabek går bananas på xerxes!
Det ryktas även att parre gått om Ares i OBA!! :D
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att =TS= interbråkar nu och många orkar inte med det längre.

Ryktas att jag undrar vilket internbråk du menar, inte ser inga tecken på något sådant.
Ryktas att V.23 är historia för r0stig pågrund av tidsbrist och plugg och tackar Duråå för detta långa härliga krig som bestått av mestadels rent spel.

Fågeln drar söderut nu :awsm:
 
Senast ändrad:

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
ert internbråk bl.a att ni inte hjälper varandra. Ni drog in stribe som inte spelar som er ja :)

tack för denna tid rostig iaf :)
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Så det kan bli.......ni verkar ju ha segervittring:)

Vinner ni denna världen så är ni ju bäst, åtminstone i era egna ögon. Men den uppfattningen delar kanske inte alla på världen, och det får ni leva med.

Vi slåss fortfarande och har inte gett upp, och även om ni plockar byar så är det fortfarande era egna byar som ni tar tillbaka, så var inte för sturska över era framgångar.

Det jag funderar över är era så kallade allierade till duråå. De lär ju uppleva en liten orättvisa, om ni slår oss, när de också kommer att anfalla och slå ute er:) Hur går det då med eran "allians"? Parre kontot och något till , kommer ju att gå över till durååå, men vad gör ni andra? Vänder upp röven och inser att ni blivit grundlurade:)

Lika bra att ni förbereder er, för detta kan mycket väl inträffa, inom kort.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att hybrid INTE sitter på parre99 kontot!

Det ryktas att Cribba inte fattat vinken.
Det ryktas att Cribba inte gillar mörka rum.
Det ryktas också att Cribba är lite butter idag.

Det ryktas också att viråås sammanhållning är bättre än någonsin!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp