Det ryktas att..

DeletedUser

Guest
Ryktas att Gunilla är lite pinsam, speciellt när start idiotförklarar henne
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att V21 har den tråkigaste starten någonsin. Ingen av storstammarna törs göra något utan låter varandra växa obehindrat. Inga roliga rykten på allmänna och inte heller några roliga trådar.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
tycker jag inte, mer pinsamt att sakna all sorts humor och även gå i taket när man inte förstår sig på den.

Kom igen, det där var väl inte roligt D:. Inte så att jag egentligen bryr mig, tappar väl bara lite hopp om mänskligheten då och då men sånt får man leva med. Och detta gäller även när ens egna vänner gör sådana dumma grejer :).

Ryktas att V21 har den tråkigaste starten någonsin. Ingen av storstammarna törs göra något utan låter varandra växa obehindrat. Inga roliga rykten på allmänna och inte heller några roliga trådar.

Du har alltså missat att det varit krig mellan OBEY och OnC ett tag nu ? Fast du kanske inte räknar de som stora, vad vet jag :cool:.
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Du har alltså missat att det varit krig mellan OBEY och OnC ett tag nu ? Fast du kanske inte räknar de som stora, vad vet jag :cool:.

Statistiken nedan är inte värd att kalla krigsstatistik.

Sida 1:
Stammar: OnC
Sida 2:
Stammar: OBEY

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 318
Sida 2: 238
Skillnad: 80

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35
Sida 2: 37
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,174,848
Sida 2: 965,133
Skillnad: 209,715

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 216,567
Sida 2: 217,134
Skillnad: 567

chart
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
Statistiken nedan är inte värd att kalla krigsstatistik.

Sida 1:
Stammar: OnC
Sida 2:
Stammar: OBEY

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 318
Sida 2: 238
Skillnad: 80

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35
Sida 2: 37
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,174,848
Sida 2: 965,133
Skillnad: 209,715

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 216,567
Sida 2: 217,134
Skillnad: 567

chart


Du får ju iofs också tänka på alla hoppen som gjordes från bådas sidor, gamla medlemmar. medlemmar som gick till andra stammar för deff..och liknande :)


Ontopic : Ryktas om ett krig i kärnan utav världen. involverade kommer bland annat vara 2 top 5 stammar
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Du får ju iofs också tänka på alla hoppen som gjordes från bådas sidor, gamla medlemmar. medlemmar som gick till andra stammar för deff..och liknande :)


Ontopic : Ryktas om ett krig i kärnan utav världen. involverade kommer bland annat vara 2 top 5 stammar

Ryktas att jag inte kan bryr mig mindre om fjantiga bortförklaringar till varför man inte krigar på riktigt. Lägg ner "kriget" eller kriga på riktigt.

ryktas att det vore fantastiskt kul ifall det blev ett riktigt krig på denna värld.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag inte kan bryr mig mindre om fjantiga bortförklaringar till varför man inte krigar på riktigt. Lägg ner "kriget" eller kriga på riktigt.

ryktas att det vore fantastiskt kul ifall det blev ett riktigt krig på denna värld.

mindre snack mer verkstad lilleponken :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte kan bryr mig mindre om fjantiga bortförklaringar till varför man inte krigar på riktigt. Lägg ner "kriget" eller kriga på riktigt.

ryktas att det vore fantastiskt kul ifall det blev ett riktigt krig på denna värld.

Vad vet du igentligen ? vet du ens vilka som sitter bakom nicken, kriget är fullt igång, ifall du vill komma och göra nytta så kan du ju höra av dig...
 

GunillaPersson

New Member
Reaktionspoäng
0
Då hör du och Gunilla inte hemma i denna tråd

nån som inte hör hemma här då är väll endå du?? åtminstånde svara jag på ett rykte som start ville ha svar på. vad gör du här? försvarar din pojkvänn/flickvänn? tror han klarar sig själv faktsikt.
___________________________________________________________

Ryktas att endel vantrivs i OnC, vilket gynnat OBEY rätt bra.
Ryktas att OnC gör rätt i att merga med Biff även om Biff kan ha det lite tufft nu.
Ryktas att det är dax för både OBEY och OnC att visa sina skills och trappa upp kriget.
Ryktas att jag sitter på triss i ess som kommer användas snart.
 
Topp