Det ryktas att..

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att de borde vara bannade för länge sen.. att sitta och logga in via lösen på konto i ONC är också ett regelbrott. Sen att sitta och skryta om det på skype gör bara noobs.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är sjukt imponerad av det Nico och Wadman gjort, det ska man inte ta ifrån dom.
Bra jobbat killar... Ryktas även att jag tror inte ni är .se's bästa duo men ni är där uppe !
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag är sjukt imponerad av det Nico och Wadman gjort, det ska man inte ta ifrån dom.
Bra jobbat killar... Ryktas även att jag tror inte ni är .se's bästa duo men ni är där uppe !

Bekräftar också detta.

Men vem som är bäst, det ser vi först när susa och oncs fronter möts.
Då Bävern o Galningen möter den stamhoppande Wadman från v18 och hans söta co Nico
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Vad vet du igentligen ? vet du ens vilka som sitter bakom nicken, kriget är fullt igång, ifall du vill komma och göra nytta så kan du ju höra av dig...

Hahaha! Bara kolla på statsen och se att antingen är det inte fokus på "kriget" eller så är stammarna så dåligt samansvetsade att ni inte kan få alla involverade i "krigandet"

Detta är inga stats värdiga att kalla ett krig.

Sida 1:
Stammar: OnC
Sida 2:
Stammar: OBEY

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 52
Sida 2: 44
Skillnad: 8

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 3
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 181,641
Sida 2: 158,097
Skillnad: 23,544

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,142
Sida 2: 26,366
Skillnad: 17,224

chart
 

DeletedUser

Guest
När bara 10% av adlingarna är i "kriget" låter det lite konstigt ;) och ett bevis att det inte är min syn utan snarare din det är fel på.

Men nu händer det grejer.
Sen så när man är i detta tidiga stadie utav en värld med slö hastighet och duktiga motståndare så kan man inte bara försöka sig på fiendebyar för då kommer man stanna i sin växt.
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Men nu händer det grejer.
Sen så när man är i detta tidiga stadie utav en värld med slö hastighet och duktiga motståndare så kan man inte bara försöka sig på fiendebyar för då kommer man stanna i sin växt.

Det är en helt annan femma. Dock skulle man kanske tänkt sig för innan man gick i krig så tidigt av en värld? Dock.. Är det krig så är det krig och då gäller det att städa bort fienden eller ingå en iap för att ta det längre fram.
 

DeletedUser

Guest
Det är en helt annan femma. Dock skulle man kanske tänkt sig för innan man gick i krig så tidigt av en värld? Dock.. Är det krig så är det krig och då gäller det att städa bort fienden eller ingå en iap för att ta det längre fram.

Om jag inte minns fel så fick vi en IAP med OnC då mitt i kriget men som avbröts av OnC ca två dagar senare.
 
Topp