Det ryktas att..

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att LoL har ett förslag tilsammans med F.A.N om mergning mellan de större spelarna.

ryktas även om att SuSa drar igång en stor offensiv inom 3 dagar emot LoL.

enligt ett rykte så sägs det även om att OBEY utnyttjar sina "mindre" medlemmar och säger åt dem och bygga deff..

Detta är rykten baserade från 4 personer vars namn jag inte uppger.

Mvh
Start
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Bekräftar till viss del det du skriver :)

Och för att göra det intressant säger jag inte vad jag bekräftar :)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Bekräftar till viss del det du skriver :)

Och för att göra det intressant säger jag inte vad jag bekräftar :)

Okej Tack för svaret. :)

då är det alltså både offensivdelen och mergningen du bekräftar då en ny ryktesgivare bekräftat för mig att ni har en spion i F.A.N.

Det med offensiven är redan givet ;)

Återstår och se vad obey säger.

mvh
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Okej Tack för svaret. :)

då är det alltså både offensivdelen och mergningen du bekräftar då en ny ryktesgivare bekräftat för mig att ni har en spion i F.A.N.

Det med offensiven är redan givet ;)

Återstår och se vad obey säger.

mvh

Då kanske du har missat att Susa daltat med F.A.N hela tiden... den IAP´n var så hemlig och på F.A.N´n önskan fanns den inte ens uppsatt i diplomatilistan i SUSA.

Ryktas även att jag fick frågan nyligen om vem i LOL som läcker som ett såll till SUSA.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Då kanske du har missat att Susa daltat med F.A.N hela tiden... den IAP´n var så hemlig och på F.A.N´n önskan fanns den inte ens uppsatt i diplomatilistan i SUSA.

Ryktas även att jag fick frågan nyligen om vem i LOL som läcker som ett såll till SUSA.

Det har man vetat om hela tiden även om det var hemligt. trodde det var uträtt förlängesen och ser ingen anledning med o älta det då det var så uppenbart i vilket fall.

Det nya är ju dock att NO börjar se mer o mer intressanta ut och om jag nu inte missuppfattar mig om Tinglos diplomati så är jag nästan 100% att de har någon form av diplomati. vågar chansa på en IAP tillochmed.

Det återstår ju och se.

behöver inte betyda att det är ngn i LoL som läcker, mest troligt att F.A.N och lol har delat forum och att ngn i f.a.n spionerar åt Susa.

Mvh
 

GunillaPersson

New Member
Reaktionspoäng
0
Okej Tack för svaret. :)

då är det alltså både offensivdelen och mergningen du bekräftar då en ny ryktesgivare bekräftat för mig att ni har en spion i F.A.N.

Det med offensiven är redan givet ;)

Återstår och se vad obey säger.

mvh


Obey ger ett moget "lol" som svar på ditt rykte
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Obey ger ett moget "lol" som svar på ditt rykte

Det är ett rykte Gunilla.. Ni behöver inte ta åt er och vara otrevliga.

hellre ser jag inget svar alls än det patetiska inlägg du just skrev.

Antingen dementerar du skiten eller så bekräftar du det.
Eller så gör du INGET ALLS och skrattar åt det rykte jag kom med för dig själv och tillsammans med dina vänner i eran stamchat.

att yttra ett sådant svar du precis gjorde, det är det som förstör forumet och det är därför trådarna dör ut så jäkla snabbt.

eller vad säger du gunilla?
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ryktas att jag sitter här och höjer både det ena och det andra ögonbrynet. :D
 

DeletedUser

Guest
GunillaPerssons andra inlägg måste vart bland de roligaste jag läst på detta forum!
 
Topp