Det ryktas att ...

DeletedUser

Guest
Rytas att TYT adlar spelare som är 100 gånger mindre, låter som ett kul spelande;)
 

DeletedUser

Guest
Rytas att TYT adlar spelare som är 100 gånger mindre, låter som ett kul spelande;)

Bekräftas med den lilla textsnutten...

Små som stora.. alla ligger risigt till för TYT, för varför spara in på krutet när TYT vill vinna världen? Kul eller inte, det är fortfarande effektivt att faktiskt adla bort de som inte ingår i sin egna stam. Alltså gör TYT rätt i att adla bort alla från världen :)
 

DeletedUser

Guest
Bekräftas med den lilla textsnutten...

Små som stora.. alla ligger risigt till för TYT, för varför spara in på krutet när TYT vill vinna världen? Kul eller inte, det är fortfarande effektivt att faktiskt adla bort de som inte ingår i sin egna stam. Alltså gör TYT rätt i att adla bort alla från världen :)

Då blir jag tyvärr tvungen att avsluta kontot på V12, dock ej på grund av er besöksvilja, skall på semester i Asien under några veckor, hade tänkt vädja till ditt goda sinne för "fun in the game" för att ge er lite motstånd men har tyvärr ingen tid inför resan och kommer vara i de mer underutvecklade delarna av Burma:), så får starta upp någon värld vid hemkomst, då jag har tid att använda de färdigheter jag inskaffat under åren... Genomtänkt beslut som gnagt på mig de sista 14 dagarna.... Så enjoy the game:awsm: och ha kul:D
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas om att VFN + VFN-A hotar en stam på 900p , då han rensat en av deras spelare som låg på 27k Poäng? Och nu bett hela stammen på deras Delade forum att Attackera personen i denna stammen? Kan avslöja att stammen heter the lost few.. O_O
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att VFN + VFN-A hotar en stam på 900p , då han rensat en av deras spelare som låg på 27k Poäng? Och nu bett hela stammen på deras Delade forum att Attackera personen i denna stammen? Kan avslöja att stammen heter the lost few.. O_O

Ryktas att ingen bryr sig

Rytas att TYT adlar spelare som är 100 gånger mindre, låter som ett kul spelande;)

Ryktas vidare att moralen är den som gör mest motstånd i dagsläget och alla gillar vi motstånd :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att dom inte adlar, utan kattar ner motståndarna :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Hahah ja :D Du kommer få den snart ;) Men så länge man behåller sina trupper är det lungt ^_^
 

tidaholm

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att jag är en stor fara för TYT. Har 3 medlemmar som attackerar mej.:D

Ryktas att denna värld var nog den tråkigaste med backstabbers och sanslösa mergar.D:

//Magnus
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är en stor fara för TYT. Har 3 medlemmar som attackerar mej.:D

Ryktas att denna värld var nog den tråkigaste med backstabbers och sanslösa mergar.D:

//Magnus

orkar man ens kommentera ännu ett patetiskt inlägg?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att en god vän till mig vill in på fiendens konton och se ifall vi i TYT är värda segern ;)
 

DeletedUser

Guest
TYT har kanske inte alla de bästa spelarna. Men de har de i särklass mest mogna spelarna. Hade de haft massor med p12or som vissa stammar har hade dem inte kunnat fixa så bra och smarta allianser/IAP's. De har duktiga spelare men framför allt mogna och de förtjänar segern 10 gånger mer än en annan stam:)
 
Topp