Det ryktas att ...

tidaholm

Member
Reaktionspoäng
1
Flykting

Ryktas att även TYT tar emot folk som flyr när det blir hett bakom öronen. USELT!!!
 

DeletedUser

Guest
avis för att det inte var du?, dem kan ju iallefall spelet och aktiva nog. ;)
 

DeletedUser

Guest
han syftade nog på dom som nu lämnade för att dom inte hade modet att fortsätta med er och att ni tog emot dom med öppna armar.
 

DeletedUser

Guest
Det rycktas att det har gått den väldigt fega vägen och har valt att gå över till TYT, ni vet vilka ni är och dessutom skrivit avskedsbrev för att få oss att tro att vi inte ska vara arga... Jag vet att detta är ett spel men någon form av känsla får man ändå ha? Att börja attakera direkt efter man gått över är ju ganska tråkigt med tanke på så mycket hjälp man har fått.:thinking:
 

DeletedUser

Guest
- Det ryktas att gnällspikarna är just de spelare som gjort de största underverken här på V12.... NOT!!!

- Det ryktas även att en ny värld är på gång, men då endast för gnällspikar där ordbajseri i forumet kommer att vara det som räknas (därav inget behov av byar och karta)

- Det ryktas att det inte spelar någon roll vad TYT väljer att göra, Gnällspikar kommer alltid att vara gnällspikar oavsett, då de inte har makten eller orken att göra annat än just gnälla...

- Det ryktas att TYT Växer och frodas, och enligt senaste hälsoundersökningen var stammen vid ytterst god och fin vigör.
 

DeletedUser

Guest
- Det ryktas att gnällspikarna är just de spelare som gjort de största underverken här på V12.... NOT!!!

- Det ryktas även att en ny värld är på gång, men då endast för gnällspikar där ordbajseri i forumet kommer att vara det som räknas (därav inget behov av byar och karta)

- Det ryktas att det inte spelar någon roll vad TYT väljer att göra, Gnällspikar kommer alltid att vara gnällspikar oavsett, då de inte har makten eller orken att göra annat än just gnälla...

- Det ryktas att TYT Växer och frodas, och enligt senaste hälsoundersökningen var stammen vid ytterst god och fin vigör.

-haha du är bäst Masse1969 :) man skulle kunna säga att du satte verkligen spiken i kistan där.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att vi trotts att vi ser så stora ut, endast äger 52 % av världens spelarbyar.


men vi skall försöka öka detta minst 2-3 % per dag.

ett snitt på 200 adlade spelarbyar/dag borde funka!


/Disturbia
 

tidaholm

Member
Reaktionspoäng
1
Söderåsen

Ryktas att de måste hända något nu.

Ryktas att jag börjar med att adla upp Söderåsen.

Kan någon annan starta ett rykte vem jag skall adla upp sen?

//Magnus
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att världen är död och att vi börjar kräva billigare adlar nu... Usch och fy för dyra adlar!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte har så många rykten kvar, men det är ju bara ett rykte;)
 
Topp