Det ryktas att ...

DeletedUser

Guest
Teoretiskt, ja.

Men ryktas att, believe it or not, vi krigar båda mot TYT! O_O

Sen huruvida en merge är aktuell kan jag inte kommentera. Ha det bra! :awsm:

ryktas om att vi i alla fall låg plus som in i helvete då vi mergade. Vi satt inte i ett förlorande krig och DÅ bestämde oss för merge vilket ni gör. Skillnaden finns där det e helt klart. Sen kan man leva i förnekelse hur mycket man vill :p
 

DeletedUser

Guest
Sen huruvida en merge är aktuell kan jag inte kommentera. Ha det bra! :awsm:

Ha ha ha. Ha.

Bara det att du kommenterar som du gör när det ryktas om denna merge på externa visar ju vad du har för planer i ditt 13åriga huvud.

Sedan får du gärna kommentera ditt inlägg i erat forum, där du skriver att en merge är väldigt aktuellt. Så aktuellt att du redan bestämt dig för att lösa upp stammen.

Men det ryktas bara.

20.00 - 21.00 - Jag kommer gå ut med mergen officiellt och vi är därmed en och samma stam.

Jag kommer iaf sitta klistrad vid externa och se vad du ska skriva om eran merge...:cool:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att detta fortfarande är ryktestråden, och hur trevligt det än är med liv och rörelse här, tycker jag vi håller den till just rykten. Ni är mer än välkomna att skapa en tråd för att diskutera just merger, eller vad det nu är ni gör här istället för att servera rykten... :thinking:
 

DeletedUser

Guest
ryktas om att det kommer krig, frågan är vilka stammar:thinking: kan någon bekräfta/dementera samt säga vilka stammar dom tror det är?
 

DeletedUser

Guest
Snakes och Y krigar mot TYT fast vad jag vet krigar inte Y mot TNW. Eller detta kanske va ditt sätt o göra en minikrigsförklaring? :p

Enligt mina källor har faktiskt ~Y~ skickat attacker mot TNW.

Men det är fortfarande två helt olika krig, dvs ~Y~ och Snakes mot TYT och ~Y~ och Snakes mot TNW. That's it!
 

DeletedUser

Guest
bekräftar att ~ Y ~förklarde krig mot TNW 2h efter snakes.
 

DeletedUser

Guest
vi attackerade men dom förklarde krig i "stamkrigs" funktionen.
 

DeletedUser

Guest
Hahahahaha.....ja just det!! Så var det. Man brukar förklara krig innan, även om det är en sekund innan. Men det gick en timme och inget hände så då fick vi göra det som ska göras. Kan vara svårt bland alla knappar. :p
 

DeletedUser

Guest
Kriget kan diskuteras i sin egen tråd, här! Så kan vi återgå till rykten som är topic i den här tråden, tack!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Yggdrasils diplomat har bett en ledningsmedlem i TYT att ta livet av sig.

Vad säger admins? O_O
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp