Det ryktas att ...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att snakes och dess akademi kommer att växa genom merg idag ^^
 

DeletedUser

Guest
Okej, det ryktas att disturbia och hejjarklack bråkar om vilka som jag anfallas härnäst? Kan det sluta med två delade stammar:confused:
 

DeletedUser

Guest
Okej, det ryktas att disturbia och hejjarklack bråkar om vilka som jag anfallas härnäst? Kan det sluta med två delade stammar:confused:

Nej, det kan det inte. Det är den ledaren som har mest lojala på sin sida som tar över stammen och får utse en ny ledare. Borde vara liknande iaf.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att vi bara anfaller allt och alla som vi gjort hittills så blir det bra =)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att vissa spelare tagit sitt förnuft till fånga och börjat stödja kampen för ett friare v12. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att vissa spelare tagit sitt förnuft till fånga och börjat stödja kampen för ett friare v12. :awsm:

Ryktas att en viss Daniboy ansökte så fint till TYT, men fick istället motattacker.

Ryktas även att dessa spelare inte har en så ljus framtid framöver. Vi i nordväst har väntat länge på att det ska bli lite mer rött...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Mr.Black kanske ska gå och lägga sig, det börjar bli sent. :awsm:

Ryktas vidare att det var tur för TYT att de valde motattacker, för den mesta av informationen hade ändå gått rakt tillbaka till Federationen. Ryktas därför också att Lilla Åsnan bör lära dig skicka adel - Med två sekunder mellan varje blir det barnsligt enkelt att snipa.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att denna merg inte ändrar världen så mycket.

Leauge är dött kött som behöver en liten moralboost.

Som jag alltid säger, en Merg i krigstider är för mig ett tecken på att det går utför.

historian på v12 kan bevisa det.

druids hoppade in i snakes.. vart det någon förändring från den stammen då?. nej. dem är fortfarande döda.

Kul att Y nu krigar emot HELA TYT och inte 2 spelare som den hade svårt att kämpa emot.

dem har gått plus senaste veckan. dock vet dem säkert om den förklaringen och behövs inte tas upp här.


/D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att et blir lite dubbelmoral här nu - hur kommer det sig att om du förespråkar en sådan ideologi, varför mergade Yawn med TRÄD när ni krigade mot AAK samt -s-? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att et blir lite dubbelmoral här nu - hur kommer det sig att om du förespråkar en sådan ideologi, varför mergade Yawn med TRÄD när ni krigade mot AAK samt -s-? :thinking:



Kanske pga orsakerna jag nämnde?, eller för att vi kände att vi ändå hade sånt samarbete så varför inte vara 1 stam?.:confused:


ni har inte det samarbetet som Vi 2 stammar hade, och kan därefter inte jämföras med våran merg.

vi var 2 stammar, som krigade mot samma mål.

ni är 2 stammar som Krigar emot olika mål, men NU skall kriga emot samma.

förstår du vart jag vill komma? :)
 

DeletedUser

Guest
Teoretiskt, ja.

Men ryktas att, believe it or not, vi krigar båda mot TYT! O_O

Sen huruvida en merge är aktuell kan jag inte kommentera. Ha det bra! :awsm:
 
Topp