Det ryktas att ...

DeletedUser

Guest
Ryktas att DrLoveH inte ville fullfölja TYTs mål om att vinna världen. Bekräftas någon?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att snokarna kör med pushing på internadlings konton,
Ryktas att om det fortsäter så kommer det skickas ticket till supporten angånde det,

Ryktas om att jag ber snokarna om lite ärligare spel,
 

AnakinS

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att TNW har så mycket illojala spelare i stammarna som vill kriga mot TYT ist för snakes att dom inte längre kan använda det interna forumet som informationskanal.

Det ryktas att TYT ändå valde att dela adelsplanerare med TNW.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att snokarna kör med pushing på internadlings konton,
Ryktas att om det fortsäter så kommer det skickas ticket till supporten angånde det,

Ryktas om att jag ber snokarna om lite ärligare spel,

Det ryktas om att både dempa och TIM E inte har torrt på fötterna.
Det ryktas att de som far med osanningar borde se om sitt eget hus. (Dubbelkontona haglar)

Ryktas om att spelare i TNW blir internadlade då de blir gula, pga av att de inte lämnat stående KÖ
Ryktas om att över hälften av TNW spelare inte kan spelet och anfaller med konstiga trupper.
Ryktas att TIM E är en av dom.
Ryktas om att en del i Snakes har deff från spelare i TNW som inte gillar TYT men inte fått sin röst hörd.

Till slut guldryktet:
Ryktas om att den offensiv som skulle gå av stapeln i veckan kom helt av sig bara för att vi Snakes fick reda på det.
Ryktas även om att ledningen kom med en helt otrolig bortförklaring till det inträffade.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att TNW har så mycket illojala spelare i stammarna som vill kriga mot TYT ist för snakes att dom inte längre kan använda det interna forumet som informationskanal.

Det ryktas att TYT ändå valde att dela adelsplanerare med TNW.

Illojaliteten är alltid hög i ""familjestammar""


Ryktas vidare att en majoritet i TYT inte ville ha delad adelsplanerare just pga detta familjestams fenomen, men att det drevs igenom ändå D:
 

AnakinS

New Member
Reaktionspoäng
0
Rycktas ju även att det är flera av TYTs medlemmar som vill gå på TNW.
(kanske samma majoritet som blev överkörda då dom inte ville dela adelsplaneraren med TNW?)
 

DeletedUser

Guest
Rycktas ju även att det är flera av TYTs medlemmar som vill gå på TNW.
(kanske samma majoritet som blev överkörda då dom inte ville dela adelsplaneraren med TNW?)

Ryktas att Det där var bara en löjlig jämförelse, alla vet att familjestammar läcker, och ingen vettig stam skulle dela uppgifter med en sådan..
TYT spelare är väldigt lojala sina ledare vad jag har förstått, och så länge ledarna vill ha det så, så får väll spelarna ta en del smällar..
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att både dempa och TIM E inte har torrt på fötterna.
Det ryktas att de som far med osanningar borde se om sitt eget hus. (Dubbelkontona haglar)

Ryktas om att spelare i TNW blir internadlade då de blir gula, pga av att de inte lämnat stående KÖ
Ryktas om att över hälften av TNW spelare inte kan spelet och anfaller med konstiga trupper.
Ryktas att TIM E är en av dom.
Ryktas om att en del i Snakes har deff från spelare i TNW som inte gillar TYT men inte fått sin röst hörd.

Till slut guldryktet:
Ryktas om att den offensiv som skulle gå av stapeln i veckan kom helt av sig bara för att vi Snakes fick reda på det.
Ryktas även om att ledningen kom med en helt otrolig bortförklaring till det inträffade.

dementeras.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det spås en hel del spekulationer här inne, men jag är inte förvånad! :)

Ryktas att delad bokning med TYT Är en tillfällig lösning, vi är inte dumma i huvudet om nu snakes mfl (?) tror det?.

Vi har inte kommit såhär långt på v12 och varit helt pantade.

ryktas även att jag skulle vilja se lite action från snakes håll, gnälla på andra och trycka ner dem för deras offensiver verkar ni kunna, men kan ni åstadkomma något själv?

Ni verkar mest köra deffensivt, .....roligt....:confused:


/D
 

tidaholm

Member
Reaktionspoäng
1
* Ryktas att det är väldigt mycket smutskastning här inne nu.

* Ryktas även att man borde bli varse att detta bara är ett spel.

* Ryktas också att börjar man kasta skit på varandra i detta spel så borde man ta ett break och ta en sväng ut i riktiga livet och få lite distans.

* Ryktas även att detta är ett s.k. krigsspel och i krig och kärlek är det mesta tillåtet.

* Ryktas även att många borde ta detta för vad det är, nämligen ett spel.

* Ryktas att jag sagt mitt och kommer fortsätta att ha roligt, även med mina kombattanter.

//Magnus
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta är ett spel där dom som vill vinna offrar sina liv/irl. med andra ord är det ett spel där kött blod och tårar ingår. även raseriutbrott pga av detta..

min poäng är att TW är inget vanligt spel, det är blodigt allvar, vill man spela spel där det enbart handlar om att spela så kan man lira cs source lr något annat shoot em up spel där allt bara är att pausa när man känner för det..

så för dom som ser TW som ett helt vanligt spel har hamnat helt fel. skaffa steam ist :p

mvh:awsm:
 

tidaholm

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att detta är ett spel där dom som vill vinna offrar sina liv/irl. med andra ord är det ett spel där kött blod och tårar ingår. även raseriutbrott pga av detta..

min poäng är att TW är inget vanligt spel, det är blodigt allvar, vill man spela spel där det enbart handlar om att spela så kan man lira cs source lr något annat shoot em up spel där allt bara är att pausa när man känner för det..

så för dom som ser TW som ett helt vanligt spel har hamnat helt fel. skaffa steam ist :p

mvh:awsm:


* Ryktas att jag ser allt fler av dej på mitt jobb. Tråkigt....:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att spiderweb borde vända huvudet tillbaka till spelet och inte spendera tid på externa.
Ryktas att jag hittills bara fått gröna rapporter gällande min assistans i TNW-byar.
Ryktas att jag inte engagerar mig offensivt för tillfället
Ryktas att jag har 45 deff-byar ute hos andra medlemmar

redigering:
Ryktas att Snakes använder sina adlar på internadling av Heimdall mer än att adla TNW-byar
Ryktas att Snakes adlat två byar från TNW/TYT/TNW-A sedan 18e medans TNW/TYT/TNW-A plockat över 50 på samma tid.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att TYTs ledare inriktar sig i princip enbart på internadling och diverse gråbyar, och låter stammen dra hela lasset själva!
ja ni, användarfilen talar iaf sitt tydliga språk, som ej går att bortförklara.

så vad gör den ledaren för stammen egentligen?

förutom att dela adelsplanerare med systerstammar som läcker som ett såll?
bättre ledare finns det gott om i TYT, det är jag 100% säker på.

bara en tanke....

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att TYTs ledare inriktar sig i princip enbart på internadling och diverse gråbyar, och låter stammen dra hela lasset själva!
ja ni, användarfilen talar iaf sitt tydliga språk, som ej går att bortförklara.

så vad gör den ledaren för stammen egentligen?

förutom att dela adelsplanerare med systerstammar som läcker som ett såll?
bättre ledare finns det gott om i TYT, det är jag 100% säker på.

bara en tanke....

Mvh

Hahahahaha... Ja vi i TYT får oss iaf ett gott skratt av att läsa externa :cool:
 

DeletedUser

Guest
*Det ryktas mycket skit.

*Det ryktas att spider inte vet hur man skickar adel utan tror att 4a adel i samma anfall skall ge resultat.

*Det ryktas även att spider skiter i att deffa sina egna spelare, utan offrar dom för egen vinning.

*Det ryktas att det tas bort bokningar i snakes forum så att vissa inom ledningen får adla dessa byar istället.

*Det ryktas dessutom att vissa är trötta på snakes ledning och vill byta sida i kriget/anfalla sin nuvarande ledning pga missmöje!

*Det ryktas så mycket mer att man skulle få kramp i händerna om man skulle ta allt;)

så sluta upp med pajkastingen, båda sidor i detta krig har skickat en massa skit på varandra, borde vara nog på det och ta tag i kriget istället.
 
Topp