Den enda och sanna ryktestråden

DeletedUser

Guest
Ryktas att nu ruggar vi upp stämningen med en glad och munter sång!

Ryktas att AN är stora bjesar

Ryktas att AN borde lägga sin hela offensiv mot Dannemails så vi slipper epidemin :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas...

Kejsaren AN fortfarande är spritt språngande naken och att skinkhalvorna förblir svidande röda efter Dannemails kärleksfulla men samtidigt fast och konsekvent fostrande hand!

Kejsaren AN dessutom nynnar på en glad och munter sång, vilket bara gör bilden mer komplett och visuell!

Kejsaren AN är särskilt nöjd med sina framgångsrika simcitypakter och stamhopperi strategierna!

dock att Pungsparkar Sturlarson's samvete är tungt... då det var just han som lyckades träffa kulorna klockrent på de otaliga stamhopparna som sedan blev fullvärdiga och invigda kastratsångare i AN's simcitykör!

dessutom att alla vinster är bra utom de dåliga.... ...nog måste det finns lite utbrytarvilja och livskraftiga individer kvar i kejsardömet AN? ;-)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas ända bort till Facebook och vissa slutna grupper att Dannemails sitter och talar gott om gamle Pungsparkaren bara för att han skall mobbas både där och i stamforumet hos AN.

Ryktas att AN som stam ser igenom ett sådant elakt tilltag. I motsats till barbarskändarna som springer från sina stamvänner så fort det tickar inkommande så är AN fyllt av kärlek och gemenskap där alla ställer upp och rensar sina vänners grannar. En för alla och en fralla för alla (med både ost och skinka, dock inte lika rödrappad som Dannes)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas...

Kejsaren AN fortfarande är spritt språngande naken och att skinkhalvorna förblir svidande röda efter Dannemails kärleksfulla men samtidigt fast och konsekvent fostrande hand!

Kejsaren AN dessutom nynnar på en glad och munter sång, vilket bara gör bilden mer komplett och visuell!

...nog måste det finns lite utbrytarvilja och livskraftiga individer kvar i kejsardömet AN? ;-)

Vem som helst som KAN spela TW och som besitter minsta möjliga intelligens och förmåga att söka och bearbeta information (vilket du gång på gång lyckas bevisa med din retorik att du inte kan) kan med lätthet se att du ju faktiskt redan nu tappat 20 av de 29 byar du hade. Att då komma med ett så absurt rykte om att det är våra halvor som är svidande röda... Tja.... det bevisar återigen din retoriks förmåga..

AN stämmer alltid upp till skön kampsång. Vi har faktiskt en alldeles egen musiktävling.. AN Got Talent. Din talang verkar endast bestå av storartat och högkvalificerat skitsnack. Kanske kan vara en tävling för dig att dra igång i PÄST.. Och jaaaa,,, det är nu du kommer skriva att du endast har sakligt på punkt efter punkt påvisat fakta som du gång på gång påtalat då retoriken inte längre hittat fler argument att komma med....

Återigen... Retorik.... Varför skulle någon i AN intressera sig till din önskade utbrytarvilja?? Hör du inte själv hur korkat och retoriskt fel, FAIL, korkat och återigen fel det låter?? Ruska lite på pannbenet så kanske poletterna trillar ner igen, det kanske kan göra gott.....
 

DeletedUser

Guest
Fakta pekar på att AN är 20% talang och 80% simcity.... sturlarson t ex är del av de 20%.... epplet, på din reaktion att döma är du nog del av de 80% + blind för fakta... finns massor med, av simcitysylt, kletiga fingrar i AN.... och det började låååångt innan den så kallade end-game upploppet... Så därför är och förblir AN som stam en ren simcitykonstruktion, såvida inte lite hälsosam utrensning sker ;-)

Fakta pekar på att Dannemails är 100% emot simcity och 100% ödmjuk (faktiskt!)... måhända förlorar jag alla mina byar, men glöm inte att det var i kampen emot simcitystrategier och stamhopperi =)

Kärleksfullt Dannemails
 

Rayober

New Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att dannemails efter alla år fortfarande inte vet vad ordet simcity är. Kanske är dax att fråga Mr Google!
Fakta... att dannemails är ett forums troll och bör inte matas.
Fakta.. Slutet är nära nu.

/Rayober
 

DeletedUser

Guest
Rayober... oväntat och onyanserat inlägg från dig... hade väntat mig lite mer skärpa...

Ryktas fakta är att AN bl a aldrig besvarat följande...

Vilka av nedan alternativ är/liknar mest en kvalificerad simcity definition...?

A) En liten och principfast stam går emot massivt större stammar och tar byar trots de stora stammarnas krokodiltårar
B) Den största stammen går samman med de två, tre näst största och sedan systematiskt och ivrigt attackerar små och teoretiskt försvarlösa grannar
C) En spelare som konsekvent gömmer sig i stora kollektiv och bara attackerar motståndare som ej ens har teoretisk kapacitet att slå tillbaka

Nu är det ju så att AN's simcitystrategi är tillåten, de borde bara erkänna det officiellt att stamhopperi och simcitypakter hela tiden varit och är grundpelaren i stammens avgörande gärningar!

Som den kärleksfulla och ansvarstagande världsmedborgare jag är, kommer min vana, fasta och fostrande hand fortsätta sätta färg på stammen AN's skinkhalvor... =)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att Dannemails inte kan skilja på TW och Simcity, här får du hjälp.

Tribal wars:
I onlinespelet Tribal Wars kontrollerar varje spelare en växande by där man strävar efter styrka och ära. Spelet går ut på att man ska ansluta sig till en grupp av spelare kallad stam, vilket man kallar för tribe på den internationella servern. En stam består av minst en hertig (ofta kallad ledare). Sen finns rådgivare (folk som är baroner, men har en högre status), baroner (ledare med mindre rättigheter), rekryterare (bjuder in spelare till stammen), diplomater (personer som skapar allianser, IAP eller fiender) samt vanliga medlemmar. En stam kan ha olika relationer till andra stammar, exempelvis en allians (stammar som samarbetar), IAP (Ingen-aggressions-pakt - inte vänner, inte fiender) eller fiender (stammar som krigar mot varandra).

För att växa som spelare måste man erövra fler byar; antingen en by som är övergiven (så kallad barbarian by), men helst en by som någon spelare redan äger. Detta sker med hjälp av adelsmän, vilket man får tillgång till efter ca en några veckor, beroende på hur snabbt man uppgraderar sina byggnader.

Att man är sen in på en värld och börjar spela efter alla andra gör ingen skillnad eftersom det finns en speciell funktion, så kallad moral. Moralen gör att när större spelare attackerar de mindre spelarna blir trupperna mindre effektiva och därför är spelet balanserat och alla som spelar har en chans. Man får även en veckas "nybörjarskydd" som en bekväm start. Nybörjarskyddet gör så att man inte kan bli attackerad.

Simcity:
Målet är att bygga en och designa en stad, utan några specifika mål (förutom i scenarierna). Spelaren kan markera landområden som stadsplanering som affärs, industri och bostad, bygga byggnader, ändra skatterna, bygga ett elektricitetnät, bygga upp dricksvattenförsörjningen, bygga transportsystem och mycket annat för att bygga ut staden.

Spelaren kan även stöta på katastrofer som översvämning, tornado, brand (ofta efter flygolyckor eller skeppsbrott), jordbävningar och monsterattacker. Dessutom kan monster och tornado utlösa järnvägsolyckor om de stöter på förbipasserande tåg. Senare olyckor i uppföljare är bland annat blixtnedslag, vulkanutrbrott, meteoritnedslag och anfall av varelser från främmande planet.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Racso tycker SimCity spelare är = Spelare som adlar BARA Barbarbyar och sedan adlar mer D:
 

DeletedUser

Guest
Som jag förutspådde så flummar AN om svaret.... då deras nakne Kejsare har hela ansiktet, fingrarna och en skyldig uppsyn full av kletig simcitysylt...

(...men jag förstår att det inte är så kul efter många års slit att se sig i spegeln och se att det som tog stammen till slutsegern exakt var just simcitypakter och stamhopperi...)

Inom TW motsvarar "simcity" följande...

Att systematiskt attackera och stjäla från mindre eller små spelare/stammar tillsammans med sina stora kamrater gömda i stora stammar som har simcitypakter med andra stora stammar


Finns "NOLL" värde i det rent spelmässigt.... ZZZZZ.... oj, jag slumrade till...

(..men visst man kan ju ha kul på det interna stamforumet och hitta på lekar där i väntan på att simcitystrategin sakta men säkert tar död både på TW och prestationsvärdet i en eventuell slutseger...)

Förövrigt, att ta barbarbyar ifrån och kämpa emot 100-falt större och simcitypaktande grannar är det som nog minst kan liknas med simcity inom TW!

Kärleksfullt Dannemails
 

DeletedUser

Guest
dannemails, kolla till i gamla trådar. Då hittar du förmodligen 5-10 krig där NiC/NiT/ATWM (AN) krigat mot flera gånger större stammar, många gånger var dom t.om i underläge då fienderna var så fega och så många.

Och att det sen inte finns några större fiender kvar när världen ska stängas och dom då går på dom minsta hoten (bl.a dannemails) och sedan börjar du gråta över att du är chanslös. Att spela solo är ett val man gör, men då får man stå för konsekvenserna när anfallen rullar in, inte börja gråta offentligt och klaga på en stam som har ledat OBT (det som indikerar om man krigar eller kör simcity) på v7 sen start i princip!

ALLA startar på samma villkor på en värld, att ninjorna sen spelade bäst och nu kommer vinna får du helt enkelt ta och acceptera.

//fd Core-spelare (som valde att gråa istället för att gå med AN) vi i Core hade roligt från start till slut<3.
 

DeletedUser

Guest
Som jag förutspådde så flummar AN om svaret.... då deras nakne Kejsare har hela ansiktet, fingrarna och en skyldig uppsyn full av kletig simcitysylt...

(...men jag förstår att det inte är så kul efter många års slit att se sig i spegeln och se att det som tog stammen till slutsegern exakt var just simcitypakter och stamhopperi...)

Inom TW motsvarar "simcity" följande...

Att systematiskt attackera och stjäla från mindre eller små spelare/stammar tillsammans med sina stora kamrater gömda i stora stammar som har simcitypakter med andra stora stammar


Finns "NOLL" värde i det rent spelmässigt.... ZZZZZ.... oj, jag slumrade till...

(..men visst man kan ju ha kul på det interna stamforumet och hitta på lekar där i väntan på att simcitystrategin sakta men säkert tar död både på TW och prestationsvärdet i en eventuell slutseger...)

Förövrigt, att ta barbarbyar ifrån och kämpa emot 100-falt större och simcitypaktande grannar är det som nog minst kan liknas med simcity inom TW!

Kärleksfullt Dannemails

Jag hade helt glömt bort varför jag la av att läsa V7 allmänna forum! :(
Dannemails du borde lägga av med TW det är inte ditt spel, AN har kämpat genom krig, merg, ledare som slutat, brutna allianser, AN har gjort allt du aldrig kommer få göra i TW..................................................
.
 

DeletedUser

Guest
Fakta pekar på att AN är 20% talang och 80% simcity.... sturlarson t ex är del av de 20%.... epplet, på din reaktion att döma är du nog del av de 80% + blind för fakta... finns massor med, av simcitysylt, kletiga fingrar i AN.... och det började låååångt innan den så kallade end-game upploppet... Så därför är och förblir AN som stam en ren simcitykonstruktion, såvida inte lite hälsosam utrensning sker ;-)

Fakta pekar på att Dannemails är 100% emot simcity och 100% ödmjuk (faktiskt!)... måhända förlorar jag alla mina byar, men glöm inte att det var i kampen emot simcitystrategier och stamhopperi =)

Kärleksfullt Dannemails

Kan du inte bara lägga dig ner och dö (TW mässigt då givetvis).
Dina inlägg är bara så tråkiga att läsa. Jag vet inte hur många gånger du skrivit t.ex Simcity..., finns det inga andra ord??
Det tyktas attt Dannemails bara är 100% Dryg.
 

DeletedUser

Guest
Flera i AN har kämpat väl... i tidernas begynnelse... men många andra har också gjort det...
...det är deras simcitypakter och diverse stamhoppande som tagit dem till det läge det befinner sig i...
...inga gamla krig kan sudda ut dessa faktum....
...det är tillåtet att vinna med hjälp av byråkrati och stamhoppande...

Mina gärningar och min person är helt irrelevanta i sammanhanget, det är den "nakna" sanningen om AN som är intressant...

Om AN är värda att vinna eller inte är också irrelevant.... vinner de så vinner de...
Några i AN förtjänar det säkert, men många av dem gör det inte osv.... det är hur världen vanns som är intressant!

De föll till föga och använde simcitypakter och stamhopperi i förtid, istället för hårtfört TW arbete hela vägen.... att förneka det är bara fånigt D:

(Förövrigt är det bara ett 30-tal medlemmar i AN som har högre OBT än Dannemails + att deras OB är uppblåst av attacker på spelare/stammar som varit för små för att kunna vedergälla överhuvudtaget...)

mvh
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
ok nu ska jag försöka sammanfatta allt du skrivt i forumet. du är sur för att AN har adlat byar av dig och försöker få alla att tro att de är dåliga. du vill även att dom bara adlar barbarer så att dom lämnar dig ifred.
 

DeletedUser

Guest
Nej, jag är inte sur och jag vill inte få någon att tro något.
AN är givetvis fria som alla andra att spela som de vill, men den höga hästen som vissa av dem sätter sig själva på är i all väsentlighet byggd av sådant de utger sig för att bekämpa... sånt förtjänar lite kärleksfull tillrättavisning.

Det må vara dem förlåtet, men en byråkratisk vinst som den vi eventuellt ser i V7 vinns inte av krigare utan av just byråkrater
(Oavsett om de krigat för länge sedan eller inte, eller om de skickar simcityattacker utan verkligt värde på sina mindre grannar under tiden)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om och detta är inte klokt, att Dannemails fortfarande inte vet skillnaden på TW och Sc.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Dannemails förlorat 21 byar på 5 dagar.
Det verkar ser även ut som han inte ens klarar att försvara sig mot några dåliga simcity spelare. Vad kan man då kalla honom?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Racso kom hit för att träffa gamla vänner, översittare och fiender men istället fick se Dannemails ansikte
do-not-feed-the-troll.png


Nu har jag sagt mitt. Dannemails ge upp AN måste ha 90% av världen för att vinna tror jag OCH detta är ett SPEL, inte en riktig diplomatisk förhandling där allt kan vinnas med ORD, Du låter som en geek bara..... :awsm:
 
Topp