Den enda och sanna ryktestråden

DeletedUser

Guest
Ryktas att dannemails i alla fall har lyckats med en sak: varje gång jag får lite lust att spela TW igen och går in här och ser hans inlägg, så tänker jag "nej, fy fan, aldrig mer".

Hmm.... analyserar man lite ser man följande bild.....
Forna AN-medlemmar och anhängare har så nära till högljudda snyft och krokodiltårar.... tror det är därför de (flesta av dem) byråkrat-paktar så fanatiskt....
De är helt enkelt rädda för skalenliga och karaktärsdanande motstånd och strider...
De undviker hellre lite teoretisk risk till välförtjänt TW-smisk än vinner en snygg och ödmjuk seger...

Använd din skill och starta en revolution mot makten Mussor och spar på dina tårar... de klär dig dåligt ;-)

Mvh, Dannemails
 

DeletedUser

Guest
Hmm.... analyserar man lite ser man följande bild.....
Forna AN-medlemmar och anhängare har så nära till högljudda snyft och krokodiltårar.... tror det är därför de (flesta av dem) byråkrat-paktar så fanatiskt....
De är helt enkelt rädda för skalenliga och karaktärsdanande motstånd och strider...
De undviker hellre lite teoretisk risk till välförtjänt TW-smisk än vinner en snygg och ödmjuk seger...

Använd din skill och starta en revolution mot makten Mussor och spar på dina tårar... de klär dig dåligt ;-)

Mvh, Dannemails

Som sagt, du var en stor anledning jag lade av på v7 och en än större anledning att jag inte börjar spela TW igen. Grattis.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas det finns saker som man måste göra... även om det är farligt....
Varför då undrar någon...? Annars är man ingen människa utan bara en liten TW-lort
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Dannemails erkänner att han aldrig gjort något farligt.
Ryktas att supporten fortfarande lyser med sin frånvaro.
Ryktas att IFK Göteborg tar hem SM-Guldet i fotboll lika enkelt som AN tar hem V7!

Ryktas att forumet e VÄLDIGT tyst i övrigt.
 

Chees

New Member
Reaktionspoäng
0
Hallå ?

Det ryktas att det börjar bli lika svårt att hitta fiendebyar som att hitta lingon i skogen.
Kan det bero på årstiden? Vart tog alla vägen?
Nu har jag några adel och då är alla byar blå. Var är dom röda???
 

DeletedUser

Guest
Bekräftar att jag alltid och konsekvent vägrat befatta mig med AN och deras berömda simcitypakter...
dessutom har jag sakligt på punkt efter punkt påvisat med fakta hur obefintligt deras fikonlöv är.....
(Fikonlövet för de som inte känner till det... är alltså det som skyler de ädla delarna av en stam eller en individ....)

Rykten säger att Sturlarson's enda möjlighet var att gå med i AN för att överhuvudtaget och med blotta ögat kunna hitta några kulor att sparka på....
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det börjar bli lika svårt att hitta fiendebyar som att hitta lingon i skogen.
Kan det bero på årstiden? Vart tog alla vägen?
Nu har jag några adel och då är alla byar blå. Var är dom röda???

Vad säger du Chees? Min och många andras kartor är ju fulla av röda fläskiga lingon...
Du är alltid välkommen till min stam eller nån annan stam om du vill rensa upp och fräscha till V7's gamla dekadenta paktkarta... =)
 

DeletedUser

Guest
Vad säger du Chees? Min och många andras kartor är ju fulla av röda fläskiga lingon...
Du är alltid välkommen till min stam eller nån annan stam om du vill rensa upp och fräscha till V7's gamla dekadenta paktkarta... =)

Ryktas att dannemails inte verkar ha insett att man förr eller senare vill vinna en värld och att det då är ganska många blåfärgade byar på ens karta men inga ljusblåa eller lila (hoppas jag, för ni har väl inget sånt kvar numera AN??)
Ryktas att v7 verkligen verkar liga i dvala (och att alla väntar otåligt på att få End-game utannonserat(?))
Ryktas att v7 verkligen var en riktigt bra värld, bästa världen jag någonsin spelat på åtminstone :).
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att denna tråd nådde ju 106 sidor, vart har alla 40 sidor tagit vägen?

Ryktas att AN vann världen!

VILL SÄGA TILL ER ALLA!

Glad påsk och ett bra GG! :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att en viss krigare återvänt.

Ryktas vidare att denne kommer städa undan efter vissa. ;)
 

tidaholm

Member
Reaktionspoäng
1
* Ryktas att jag har 290 inc på gång från 5 olika spelare i AN. Måste nog slå tillbaka hårt nu.:D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det stamhoppande kollektivet AN's kastratsångartrupper fortfarande hittar nya gråtfyllda tonarter när de får smaka på Dannemails kärleksfulla smisk när de besöker PÄST fredliga byar

Ryktas dessutom att inget antal byar i världen kan rädda AN's heder och ära som stam, dekadensen och förfallet blev totalt när simcitypakter, lättja, girighet och stamhopperi blev deras ledstjärnor

....gå med i PÄST ni vilsna själar i AN och finn botgöring på det maktpakteri och den stamhoppande girighet som dragit er ner i fördärvet hos AN!

Eller sök tjänst i hedervära Core & ExcPh som slutade plocka tvål till AN och satte sin egen stams heder och ära först!

Hitta på nåt kreativt!

Mvh
Dannemails, som länge och med van hand, kärleksfullt fostrat och smiskat AN's trupper vid mina murar!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det stamhoppande kollektivet AN's kastratsångartrupper fortfarande hittar nya gråtfyllda tonarter när de får smaka på Dannemails kärleksfulla smisk när de besöker PÄST fredliga byar

Ryktas dessutom att inget antal byar i världen kan rädda AN's heder och ära som stam, dekadensen och förfallet blev totalt när simcitypakter, lättja, girighet och stamhopperi blev deras ledstjärnor

....gå med i PÄST ni vilsna själar i AN och finn botgöring på det maktpakteri och den stamhoppande girighet som dragit er ner i fördärvet hos AN!

Eller sök tjänst i hedervära Core & ExcPh som slutade plocka tvål till AN och satte sin egen stams heder och ära först!

Hitta på nåt kreativt!

Mvh
Dannemails, som länge och med van hand, kärleksfullt fostrat och smiskat AN's trupper vid mina murar!

Ryktas att Dannemails fortfarande inte har fattat att moralförlusten står för den största delen av AN förlusterna vid hans murar. INTE att han skulle vara den superdemonen han utger sig för att vara.

Ryktas inte utan meddelas att INGEN har några gråtfyllda tonarter när dom träffar murarna hos Dannemails. Snarare hån eftersom han inte kommer att finnas kvar ens med en enda liten by när offensiven är klar.

Ryktas därmed att PÄST snart har vattnat sina sista potatisar på V7. Njut av den stora vågen av död som rullar in över byarna innan det är slut.

M.v.h. Sture B
 

DeletedUser

Guest
Jag är bara en liten, ödmjuk och fredlig man som konsekvent stått upp emot förtryck, simcitypakter, lättja, girighet och stamhopperi...

Ryktas att en smiskad AN soldat är en bättre AN soldat, inte mitt fel att ni attackerar små och fredliga stammar som PÄST.... det säger nog mer om AN's moral än min =)

För övrigt så är just Sture Bärsärk en respektabel individ, till skillnad från det stamhoppande kollektiv han tyvärr är medlem av!
Bränn flaggan AN och ge världen 7 ett värdigt slut på något sätt istället!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en uttråkad AN-spelare under dagen skickat sina trupper på dannemails och samtidigt skrivit i forumet: "Jag ska få honom att skrika som en gris."

Av föregående inlägg framgår det att AN- spelaren lyckats med sitt uppdrag på ett högst föredömligt vis. :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man mycket förtjänstfullt kan likna AN's heder och ära med ett ruttnande epple (förlåt, äpple) ...maskätet och möglande av alla simcitypakter och stamhopperi...

Mvh, Dannemails
(Som den ansvarstagande och kärleksfulle världsmedborgare jag är så kommer jag fortsätta att med van hand, kärleksfull fostra och smiska AN's kastratsångartrupper vid mina murar!)
 

DeletedUser

Guest
Danne fan i mig hahaha jag la av med V7 för nästan ett år sen nu och du är fortfarande i liv? :awsm:
Förstår inte hur hela värld 7 kan fortfarande dras med dig "inget illa" men du är för hederlig av dig....

Play the game becouse only the best will win, not the feelings.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att AN's skinkhalvor är svidande röda efter ytterligare en veckas kärleksfullt smiskande av deras simcitytrupper vid mina murar

Ryktas även att det stamhopperi och simcitypaktande som tagit stammen AN till den position de har tyvärr skamligt överskuggar de få goda gärningar några i deras kollektiv faktiskt förtjänar beröm för

Ryktas till sist att det antyds att en splittring och utbrytning från stammen är det enda som kan ge heder och ära tillbaka till alla de syltburks och simcitymedlemmarsom finns i AN
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Dannemails inom kort inte behöver bry sig om V7 mer utan kan njuta av sommaren medan den stora utrensningen fram till EG fortsätter.

Det är inget rykte utan ren och skär fakta att merparten av dom skarpa karamellerna som trillade in hos någon gav ett par enstaka röda rapporter och dessa med muren nere på 0 när sista renset landade.

Dannemails........ Kul att du spelade på V7..... Roligare när du försvinner ;)
 
Topp