Den enda och sanna ryktestråden

DeletedUser

Guest
Ett troll som inte ägnar sig åt simcitypakter och stamhopperi iallafall... bra paktat AN... och alla lättfotade stamhoppare verkar kunna pusta ut då åtminstone en stam tog dem under sina vingar ;-)

Länge leve den nakne kejsaren AN med de charmigt rodnande skinkhalvorna!

mvh
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Dannemails bara har 1 by kvar och att hans ynkliga trupper är ihjälslagna..... Vi kommer inte sakna dig!
 

DeletedUser

Guest
Ett troll som inte ägnar sig åt simcitypakter och stamhopperi iallafall... bra paktat AN... och alla lättfotade stamhoppare verkar kunna pusta ut då åtminstone en stam tog dem under sina vingar ;-)

Länge leve den nakne kejsaren AN med de charmigt rodnande skinkhalvorna!

mvh

Med risk för en varning!

Det ryktas (om inte annat i AN forumet) Att Danne.... Du har inte en enda indian kvar i kanoten, inte ett enda chips i påsen, stort hus ingen hemma, en näve skruvar lösa, inga gotter i påsen,
inte en enda häst kvar i stallet. Jag skulle kunna fortsätta såhär hela kvällen tror jag.

SIMCITYPAKT! Din favvo floska framför alla andra.
Min tolkning av Simcity är det spelet som du har fört. Gråadling, gråadling och mera gråadling.
Att du sen har försökt skapa pakter ihop med varenda stam som har adlat minst 50% av sina byar i det stora gråa fältet gör att du i ALLRA HÖGSTA GRAD står för Simcitypaktande i V7.

Jag ska inte mata trollet mer, men jag ska gå in och glädjas åt att du är nollad, ute och borta för evigt från V7 sen!

Over and out (tills nollan e nollad)
 

Rayober

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Dannemails är borta från V7.
Ryktas att V7 blev just en värld av glädje.
Ryktas att AN är och förblir stora krigare på V7.

Låt slutet komma...

OBS! Mata ej trollet.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att någon just utbrast HALLELUJAH! i AN forumet.
Det ryktas att detta berodde på att Kungen av simcity och barbarpaktare hade 0 poäng kvar. :D
Ryktas att det e fest i gråbyarna ikväll när den elaka barbarfasciten och gråbys krossaren är borta!
Ryktas att 90% av alla som läser V7 forumet önskade att man kunde adla bort samma person här med!
Ryktas att Incognito2008 kommer att vara min hjälte resten av veckan.
Ryktas att Incognito2008 kommer att vara min hjälte resten av tiden tills V7 stänger.

Ryktas även att krokodiltårarnas okrönte mästare kommer att ligga på golvet och sparka sig trött och skrika för att sen logga in och kalla AN för gråtande simcity spelare (kan det kallas ett rykte om man e till 100% säker på något?)

Ryktas att det förra ryktet endast var ett rykte för att inte gå för mycket offtopic!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att V7 borde göra en skojig munter sång över hur Dannemails äntligen föll av hästen :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en spelare på V7 har fått bita i gräset.
Ryktas även att det strör salt i segerns ljuva sockerskål att håna sin motståndare när man står inför faktum. Det är nu man tar varandra i hand och tackar för god match. Vill man inte det så fine, men... I see you... Be nice.
 

DeletedUser

Guest
Jag hade helt glömt bort varför jag la av att läsa V7 allmänna forum! :(
Dannemails du borde lägga av med TW det är inte ditt spel, AN har kämpat genom krig, merg, ledare som slutat, brutna allianser, AN har gjort allt du aldrig kommer få göra i TW..................................................
.

Här nämnde du om AN.
Det mitt inlägg syftade på, fast jag citerade något annat.
Så jo, du har pratat om AN.
 

DeletedUser

Guest
DM kommer aldrig ha rätt.
Men det betyder inte att du hade rätt för det.
 

DeletedUser

Guest
Enligt mig så är AN en del av alla de stammar och spelare som lätt till självaste AN som nu vinner världen. och därför tycker "jag" att AN har vart med om det mesta :awsm:

och snälla bäretta den riktiga historian om AN nu
 

DeletedUser

Guest
Som gammal AN spelare kan jag historien.
Men jag har faktiskt ingen ork att ta upp det, men jag spelar inte som att jag kan den fast ingenting vet :)
 

DeletedUser

Guest
det ryktas: Att jag har macdugal, min krigarsyster att tacka för denna vinsten- skyldig dig en middag
vill även tacka ramaz1, convenant666 och sirola, vi erövra k32
ryktas även att jag har några memoarer skrivna som ska finslipas
kommer att sakna detta spelet och alla sköna lirare men livet går vidare
tackar de som gjorde att jag fick joina Atwm och An
bockar så ödmjukast
en enkel krigare som bara har några dagar till på denna världen
 
Senast redigerad av en moderator:

cthulhu

Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas att AN inte har 100% än, jag vet minst en spelare som är kvar ;)

Men grattis till vinsten, efter en lång och hård kamp!
 

Chees

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att AN inte har 100% än, jag vet minst en spelare som är kvar ;)

Men grattis till vinsten, efter en lång och hård kamp!


Det ryktas att min fru HINDEN hittade två ynkliga adelsmän bakom vedboden som delade på en flaska rödtjut.
Hon skickade dom till den sista byn och titta, Nu är allt rött blått

Grattis AN för denna totala 100% iga seger
 

wervin

New Member
Reaktionspoäng
0
Hinden

Tänk att du har en sådan näsa för var adeln gömmer sig.

Och grattis på er två, och öl blir det senareni Sthlm
 
Topp