Deklaration från -Sth-

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Så du menar att du skulle kunna dö nu istället för att elva flera år till ;D
skojja, förstår dej, men lite grovt om man tänker efter xD.

V6 <3



jag lever gärna leva vidare men att dö e naturligt :)
jag vill helst dö först i min familj för att slippa sorgen när dom andra dör :)
e kanske lite grovt men ja ;)
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
lite statistik för intresserade människor ;)

Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes: -Sth-
Players:

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 687
Sida 2: 796
Skillnad: 109

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 30
Sida 2: 0
Skillnad: 30

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 3,621,333
Sida 2: 3,714,928
Skillnad: 93,595

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 257,416
Sida 2: 0
Skillnad: 257,416

image.php
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Här är mer exakt:

Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes: -Sth-
Players:

Timeframe: 04/02/2009 15:13:00till05/03/2009 19:01:32

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 677
Sida 2: 758
Skillnad: 81

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29
Sida 2: 0
Skillnad: 29

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 3,581,306
Sida 2: 3,544,731
Skillnad: 36,575

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 248,074
Sida 2: 0
Skillnad: 248,074

image.php


Ingen större skillnad ;)
 

DeletedUser

Guest
Tackar Ugabug ! Du vet hur man gör ;)
Dock blev jag förvånad över statsen. Har inte -Sth- tagit ngn by än ? Vet att de satsar på att gå via Epic, men iaf liksom .. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Än så länge är det ju en bra bit mellan -Sth- och Horden, så helt underligt är det inte. Får se hur det blir i framtiden :)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Jo, men först måste vi ta oss upp dit.

Eller ni ner hit;)

Hade ändå för mig att vi tagit någon by.
 

DeletedUser

Guest
Yes , vet om det =)
Blev mest bara lite förvånad, för har för mig om att det var ngn by som togs. men hade fel tydligen ;D
 

DeletedUser

Guest
Tror bestämt att det är ett litet Keiotriks med siffror från mina Hordenvänner :rolleyes: Klart att -Sth- har plockat några byar ... Om man kollar siffrorna för alltid emellan stammarna så står det faktiskt 34-3 :p

0-2 till 34-3 - Siffror som överraskar även mig ;) Vad var det som hände ? stora farliga Shadowstrike som lät så farlig var en enkel mobilisering av defftrupper - Skulle vi göra en shadowstrike så skulle allt våra favorittrupper mobiliseras på ett annat sätt - heh

Men det är mycket kvar av kriget - Det är ju beräknat att avgöras först 12:e augusti -

-Sth- är lite som Disneys Ferdinand just nu - De satte sig på ett bi (Cloone03) och fick lite sting men nu är det bara softande under korkeken och luktande på blommorna.. Så står vi där på knä mitt i manegen, gråter och sliter av vårt hår i förtvivlan för att vi inte kan visa våra skills med svärdet ... Sliter upp skjortan och visar vår stora Duckyminion tatuering över hjärtat -

Vad gör Ferdinand då?
:rolleyes:

Snabbt knäpper vi ihop skjortan och tackar smickrande men bestämt - Nej Tack !!:p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
-Sth- är lite som Disneys Ferdinand just nu - De satte sig på ett bi (Cloone03) och fick lite sting men nu är det bara softande under korkeken och luktande på blommorna.. Så står vi där på knä mitt i manegen, gråter och sliter av vårt hår i förtvivlan för att vi inte kan visa våra skills med svärdet ... Sliter upp skjortan och visar vår stora Duckyminion tatuering över hjärtat -

Vad gör Ferdinand då?
:rolleyes:

Snabbt knäpper vi ihop skjortan och tackar smickrande men bestämt - Nej Tack !!:p


Det fick iallafall mig att le lite :rolleyes:
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Var Hälsad Ärade Läsare

Tusentals anfall har haglat över våra få utsatta bröder i Norr. Våra tappra krigare har slagits till siste man och stått i frontlinjen och gett sitt yttersta.

Nu när alla diplomatiska lösningar har hånats och förkastats av fienden så har vi sedan 00:00, 4 februari, 2009, rullat ut vår offensiv.

Vi är väl medvetna om att detta slag kommer att bli långvarit och har nu orderboken klar tills den 15 maj. I natt inleddes första delen - Operation: Shadowstrike och med den kommer vi att ha 27 viktiga mål i siktet.

Följande gäller: ALLA fiendespelare som på något sätt involveras med trupp i kriget kommer att noga bokföras och jagas oavsett stamtillhörighet tills spelets slut. Väljer fiendespelaren att snabbt göra avbön och söka sig till annan stam kommer varje ansökan om Nåd att behandlas för sig. Besluten kommer att vara definitiva och inte gå att överklaga.

Vi söker också kontakt med spelare som ligger mellan vår huvudstam och fiendestammen: Horden. Ni kan höra av Er till undertecknad med Era förslag till samarbete.

Den fjärde, kommer att återigen göra sig påmind i historieböckerna som datumet då framgångsrika offensiver påbörjats.


Vid tangenterna

Keio
Krigstalesman

Fint Skrivet, Kör hårt! Go for the Victory!
 
Topp