Deklaration från -Sth-

DeletedUser

Guest
Dessa dörrar kommer att användas av hordens vänner och STH kommer i sådant fall att ångra att de tog in ett par cloneormar i sitt bo.

Oavsett om vi skulle torska så det sjunger om det så ser jag ingen anlednig att ångra att man stöttar spelarna i sin stam? Man ska under alla omständigheter stötta sin familj och senast jag kollade så stod det ett par DNA modifierade Cloner i vår fina medlemslista.

Ps. gamle Ic3 pojken är inte världens bästa TW spelare, bara röstad till årets bästa på svenska servern =)
 

DeletedUser

Guest
Ni har många rätt. Men som du säger BMW att ni är ett "gäng" alltså är ni ganska många mot en spelare, det kommer givetvis inte hålla hur länge som helst. Seden hur ni kan säga att dom inte försvarar sina egna medlemar, vet jag inte hur ni kan säga då ingen av er varit i Horden därav vet ni inget om det. Så här med facit i hand. Så hade det nog varit bättre dessa cloner gått till någon annan stam. Vad jag försöker få fram är att dom är ganska ensama (minst 40h bort från sin egen stam).
 

DeletedUser

Guest
-Sth- kommer nog vinna detta. Inte för att dom ligger först eller något sådant, Utan för att jag vet vilken typ av spelare dom är. Jag kan inte säga så om alla i -Sth- då jag inte spelat med alla, Men dom jag spelat med gav aldrig upp på min tid.

Horden verkar dock också vara en duktig stam. Så det blir inte lätt för någon av sidorna, Detta är faktiskt ganska kul då det inte blir ett "elefant vs mygga" krig som oftast brukar ta mindre än 1 och en halv vecka att slutföra för den större stammen.

Jag önskar både sidorna lycka till i detta krig, Och jag hoppas ni njuter av spelet under alla förhållanden under krigets gång.

/// Banantrad
 

DeletedUser

Guest
-Sth- kommer säkert förlora en del spelare ute i kanten. Så det kommer säkert bli en stor förlust för dom även om dom vinner det hela. Gogo Horden!!
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
räcker med o säga att jag redan adlat en av dina byar samt all ass som ramlat in till den byn från er..

och du gnäller nu om att vi adlar barbs?? vi kom ut med att vi krigar idag.. så hur skulle stammen lyckats adla er på bara nårra timmar när de tar flera dar för adlarna att landa (bortsett från oss 5 som ligger i fronten)

du kanske må vara en bra spelare men att adla en nytagen by av en spelare när adlen bara e 1,5 timmar bort och spelaren inte e inloggad e inte så svårt om du frågar mig ;)

FOR THE HORDE!!
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
"Misstänker rädsla"

Skönt med folk som misstänker.
Den som "misstänker" vet inte. Han "tror". och tro får du/ni göra hur mkt ni vill. Spekulera mera imho! :cool:

"Ett gäng glada amatörer"
I förhållande till ngn som på sin profil lite snyggt har en länk där man vill visa att man är "världens bästa tw spelare" så är majoriteten av spelarna nog det.
Men sammanhanget i texten var väl att om världens bästa tw spelare" åker på däng av ett gäng noobs så måste det väl svida?

Tänk vad som händer med ditt rykte OM du skulle åka på pisk av ett gäng noobs? :D

Illa ställt med respekten då... skulle du vinna nästa års omröstning av bästa TWlirare då med? ;)

Om vi tänker skicka anfall in i sth:s kluster låter jag vara osagt.
Kvarstår gör det faktum att STH:s långväga marscher öppnar upp rejält med dörrar i hemmaförsvaret.

Dessa dörrar kommer att användas av hordens vänner och STH kommer i sådant fall att ångra att de tog in ett par cloneormar i sitt bo.


For the horde!

ja absolut, jag tror vad jag vill ;)

och jag har aldrig sagt att jag e "världens bästa tw spelare" utan jag e enbart framröstad som årets bästa tw spelare 08 här på .se inte på alla servrar.. och nej de skulle inte svida om ni skulle ta mej bara för att ni e noobs.. inte så mycket att hurra för om ni lyckas adla mej då ni e en kompakt stam precis i mitt område.. med andra ord så kan ni i princip alla skicka adlar/rens mot mej som inte e så pass långvariga.. så de e inget att skryta om..
och om ni lyckas nolla mej så säger jag bara grattis och börjar om mitt i erat kluster igen.. för att kämpa mot er igen.. för min stam e i krig mot er så ni kommer inte bli av med mej på ett bra tag.. ni startade anfallen mot oss ett bra tag innan vi började med anfallen mot er så ni får stå för ert drag nu.. som de e välkänt i v3 så följer min käre ledare er alla tills ni e nollade allihop och jag litar på han och vet vad han kan gå för oavsett om avståndet mellan stammarna e flera mil.. så kommer vi sakta men säkert.. visst de kommer bli svårt men som sagt sakta men säkert, visst ni kommer säkert att adla upp massa o gå massa plus men nån gång vänder detta när ni minst annar de..
 

DeletedUser

Guest
Det kommer inte bli lätt när ni ska adla varandra förutom ni 5. Det kommer kanske ta 40h så båda kommer kunna deffa upp sig hur mkt som helst!
 

DeletedUser

Guest
Själv tror jag det enda ni kommer tjäna på detta faktiskt är OB-poäng :p
 

DeletedUser

Guest
ja absolut, jag tror vad jag vill ;)

och jag har aldrig sagt att jag e "världens bästa tw spelare" utan jag e enbart framröstad som årets bästa tw spelare 08 här på .se inte på alla servrar.. och nej de skulle inte svida om ni skulle ta mej bara för att ni e noobs.. inte så mycket att hurra för om ni lyckas adla mej då ni e en kompakt stam precis i mitt område.. med andra ord så kan ni i princip alla skicka adlar/rens mot mej som inte e så pass långvariga.. så de e inget att skryta om..
och om ni lyckas nolla mej så säger jag bara grattis och börjar om mitt i erat kluster igen.. för att kämpa mot er igen.. för min stam e i krig mot er så ni kommer inte bli av med mej på ett bra tag.. ni startade anfallen mot oss ett bra tag innan vi började med anfallen mot er så ni får stå för ert drag nu.. som de e välkänt i v3 så följer min käre ledare er alla tills ni e nollade allihop och jag litar på han och vet vad han kan gå för oavsett om avståndet mellan stammarna e flera mil.. så kommer vi sakta men säkert.. visst de kommer bli svårt men som sagt sakta men säkert, visst ni kommer säkert att adla upp massa o gå massa plus men nån gång vänder detta när ni minst annar de..

Om det är som du säger och ni kommer slåss till det bittra slutet kan detta bli ett intressant krig... för det kommer även vi. Mycket OB bli det :rolleyes:

Men varför har du fått för dig att vi vill bli av med dig? Vi njuter av ditt trevliga sällskap på K45. Dessutom är det inte varje dag man får en chans att kriga mot årets bästa lirare på .se. Tror faktiskt att jag ska ta och printscreena några gånger, bara för att fånga ögonblicken så att jag kan ha dem med mig i livet tills jag blir gammal och grå och kan visa dem för mina barnbarn.
 
Topp