Deklaration från -Sth-

DeletedUser

Guest
Är man lite skillad så ska man inte kunna förlora byar när det handlar om dett avståndet så tidigt på en värld. Man ser direkt vad som är adels.
 

DeletedUser

Guest
Är man lite skillad så ska man inte kunna förlora byar när det handlar om dett avståndet så tidigt på en värld. Man ser direkt vad som är adels.

nu tycker jag inte du ska säga för mycket ! du förstör den roliga stämningen :( ska du säga ngt så berätta vem du är ? jag har inte orkat ta reda på detta än ;( hha
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
största o största blir de nog inte just nu då stammarna ligger långt från varann.. visst har vi flera bra spelare men de kommer ta tid tills fronterna möts, just nu har vi en liten front där 5 spelare e involderade i den fronten.. men snart e vi alla där :p

ni e ju smarta som slösar resurser och adlar på barbarbyar istället för att ta våra ;)
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
ni e ju smarta som slösar resurser och adlar på barbarbyar istället för att ta våra ;)

räcker med o säga att jag redan adlat en av dina byar samt all ass som ramlat in till den byn från er..

och du gnäller nu om att vi adlar barbs?? vi kom ut med att vi krigar idag.. så hur skulle stammen lyckats adla er på bara nårra timmar när de tar flera dar för adlarna att landa (bortsett från oss 5 som ligger i fronten)
 

DeletedUser

Guest
nu tycker jag inte du ska säga för mycket ! du förstör den roliga stämningen :( ska du säga ngt så berätta vem du är ? jag har inte orkat ta reda på detta än ;( hha

Säger bara sanningen :) Och vem jag är? Heter johan och bor i sthlm. Tw info: Nickar oftast Juice-6 men inte alltid. Så nu har du lite fakta om vem jag är.
 

DeletedUser

Guest
Var Hälsad Ärade Läsare

Tusentals anfall har haglat över våra få utsatta bröder i Norr. Våra tappra krigare har slagits till siste man och stått i frontlinjen och gett sitt yttersta.

Nu när alla diplomatiska lösningar har hånats och förkastats av fienden så har vi sedan 00:00, 4 februari, 2009, rullat ut vår offensiv.

Vi är väl medvetna om att detta slag kommer att bli långvarit och har nu orderboken klar tills den 15 maj. I natt inleddes första delen - Operation: Shadowstrike och med den kommer vi att ha 27 viktiga mål i siktet.

Följande gäller: ALLA fiendespelare som på något sätt involveras med trupp i kriget kommer att noga bokföras och jagas oavsett stamtillhörighet tills spelets slut. Väljer fiendespelaren att snabbt göra avbön och söka sig till annan stam kommer varje ansökan om Nåd att behandlas för sig. Besluten kommer att vara definitiva och inte gå att överklaga.

Vi söker också kontakt med spelare som ligger mellan vår huvudstam och fiendestammen: Horden. Ni kan höra av Er till undertecknad med Era förslag till samarbete.

Den fjärde, kommer att återigen göra sig påmind i historieböckerna som datumet då framgångsrika offensiver påbörjats.


Vid tangenterna

Keio
Krigstalesman

Ärade läsare!

Nog är det märkligt att Stammen -STH- , (som f.ö mergat sig sönder och samman), på detta sätt söker konflikt med den ärade Horden.
Alla som undrar över motiven lyft en hand?

Att spelarna horden så smått gruffat med går under clone nick verkar inte bekomma. STH:s ledning.

Vad man heller inte reflekterar över är vad nämnda cloner gör i deras stam då de så uppenbart ligger på tok för långt från huvudklustret.

Jag skulle vilja ifrågasätta huruvida det är genomtänkt av STH_s ledarskap att sända sin off och ev. adelsmän på strövtåg som tar flera dagar då det är känt att det är många som vittrar på STH:s installationer.

Hordens avsikter har aldrig varit att starta krig med stammar som ligger så långt bort från vårt hem. Varför söka konflikt långt borta då det bråkas på var bakgård???



k45 är, var och kommer alltid att vara vårt hem. Vår önskan är att leva där i harmoni med våra allierade och vänligt sinnade stammar.

STH:s ledning får gärna uppmana sina medlemmar att sända sina trupper tvärs över världen för att dö för en ytterst tveksam sak.Det säger mer om ledarskapet än om medlemmar som väljer att lyda eller inte lyda en sådan uppenbart galen idé.

Hordens ledning kommer inte att uppmana sina medlemmar att dö för en onödig sak som ynkliga gränsstrider. Vi i Horden talar om att försvara våra hem!

Därför uppmanar vi våra medlemmar att låta våra fiender som dö
eftersom horden planerar att leva och frodas!

Ett par saker skall vara klart för var läsare:


  • Det är hordens fiender som kommer att dö.
  • Hordens fiender kommer att brytas upp och splittras.
  • Böner om nåd hör man inte från någon som slåss för sitt hem
  • Uttryck som "hånats och förkastats" är inget annat än propaganda och lögn.
  • Horden har gjort som alla infödingar gjort sedan urminnes tider:
    Försvarat det som kallas vårt hemland.
  • Horden kommer inte att låta sig skrämmas av krigsretoriker eller skamlig lögnpropaganda från utsatta spelare.

STH:s medlemmar och ledarskap uppmanas att tänka över om 2 kloner vars uppdrag är att så split i de stammar till vilka de kommer för att försvaga inför en omfattande världskloning och återskapandet av ett slavliknande tyranni vi inte sett sedan 1800talet.

Tänk på ett antal namnbyten allt medan clonerna växt sig starkare...

Är slaveri verkligen en stege till himlen?
Om inte bör STH byta namn och/eller göra sig av med clonerna i fråga.
 

DeletedUser

Guest
Roligt vad mycket chaos Jock och Ic3 har orsakat, dom bidrog till att Cafe upplöstes och ligger nog till stor del bakom detta också :p

Visst började ni gruffa med ic3 och Jock pga dumdristiga uttalanden av just ic3? :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Roligt vad mycket chaos Jock och Ic3 har orsakat, dom bidrog till att Cafe upplöstes och ligger nog till stor del bakom detta också :p

Visst började ni gruffa med ic3 och Jock pga dumdristiga uttalanden av just ic3? :)


Dead on.

Det finns en naturlag som handlar om sådd och skörd.

Dessa spelare har sått snålblåst, split och osämja.
Så vind, skörda storm.

STH borde verkligen hålla sig utanför denna uppgörelse.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
jag misstänker en gnutta räddsla av horden när du bmw skriver som du gör..

för att skicka adlar i nårra dar e inga brobs, kallas för långtids anfall som kan lyckas att bli lyckade anfall om man gör rätt.. och de har skapats krig innan på andra världar då bägge parterna har vart en evighet ifrån varann och en stam har gått ur som segrare ur kriget.. som du sj skrev i meddelandet till mej in game att ni va "ett gäng glada amatörer" de syns klart med dina uttalanden just nu då du inte tror på att man kan vinna ett krig med massa långtids anfall..

dessutom så säger du här att ni inte tänker skicka ut erat off mot -Sth-´s main kluster som ligger flera dar från er, alltså så betyder de att ni enbart skickat fejks så då har ju vi de lätt att deffa från main klustret..

tack för infon får man väl då säga :D
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle Sth lämna sina stam-medlemmar?


Som att Horden aldrig tagit in nya spelare under sin tid på V6?!?!?

Är man en medlem i en stam så slåss man för varann!

Horden verkar har en inställning att skita i sina medlemmar och låter ens medlemmar dö när de hamnar under attack!

Det säger ju en hel del hur Horden är som stam - med den inställningen som Horden har kommer man inte långt!

Även om jag själv inte tillhör Sth så beundrar jag Sth:s sätt att hantera detta! Mycket modigt och mycket moraliskt! Att ställa upp för varann i alla väder, i både torrt och vårrt visar på hur organiserad den här stammen är!

Keep up the good work Sth!
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle Sth lämna sina stam-medlemmar?


Som att Horden aldrig tagit in nya spelare under sin tid på V6?!?!?

Är man en medlem i en stam så slåss man för varann!

Horden verkar har en inställning att skita i sina medlemmar och låter ens medlemmar dö när de hamnar under attack!

Det säger ju en hel del hur Horden är som stam - med den inställningen som Horden har kommer man inte långt!

Även om jag själv inte tillhör Sth så beundrar jag Sth:s sätt att hantera detta! Mycket modigt och mycket moraliskt! Att ställa upp för varann i alla väder, i både torrt och vårrt visar på hur organiserad den här stammen är!

Keep up the good work Sth!

Antar att du inte spelat i horden, hehe.
Det har jag. Att hjälpa stampolare med deff uppmuntras och krävs av varje medlem, och stamkänslan är mkt hög. Jag är övertygad om att Horden kommer segra.

for the horde;)
 

DeletedUser

Guest
jag misstänker en gnutta räddsla av horden när du bmw skriver som du gör..

för att skicka adlar i nårra dar e inga brobs, kallas för långtids anfall som kan lyckas att bli lyckade anfall om man gör rätt.. och de har skapats krig innan på andra världar då bägge parterna har vart en evighet ifrån varann och en stam har gått ur som segrare ur kriget.. som du sj skrev i meddelandet till mej in game att ni va "ett gäng glada amatörer" de syns klart med dina uttalanden just nu då du inte tror på att man kan vinna ett krig med massa långtids anfall..

dessutom så säger du här att ni inte tänker skicka ut erat off mot -Sth-´s main kluster som ligger flera dar från er, alltså så betyder de att ni enbart skickat fejks så då har ju vi de lätt att deffa från main klustret..

tack för infon får man väl då säga :D


"Misstänker rädsla"

Skönt med folk som misstänker.
Den som "misstänker" vet inte. Han "tror". och tro får du/ni göra hur mkt ni vill. Spekulera mera imho! :cool:

"Ett gäng glada amatörer"
I förhållande till ngn som på sin profil lite snyggt har en länk där man vill visa att man är "världens bästa tw spelare" så är majoriteten av spelarna nog det.
Men sammanhanget i texten var väl att om världens bästa tw spelare" åker på däng av ett gäng noobs så måste det väl svida?

Tänk vad som händer med ditt rykte OM du skulle åka på pisk av ett gäng noobs? :D

Illa ställt med respekten då... skulle du vinna nästa års omröstning av bästa TWlirare då med? ;)

Om vi tänker skicka anfall in i sth:s kluster låter jag vara osagt.
Kvarstår gör det faktum att STH:s långväga marscher öppnar upp rejält med dörrar i hemmaförsvaret.

Dessa dörrar kommer att användas av hordens vänner och STH kommer i sådant fall att ångra att de tog in ett par cloneormar i sitt bo.


For the horde!
 
Topp