De nya bonusföremålen

DeletedUser

Guest
När Nino ändå finns på tråden...

Finns det precis lika många föremål av varje, eller finns det vissa som är mer sällsynta så att säga?

"The hoff" är det mest sällsynta - gör så att den du attackerar dör av din charm!

<3 HASSELHOFFFFFFFFFFFFFFFFF!
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Lika många av varje. Förutom Nuken som är väldigt sällsynt, är man bra så får man den.
 

DeletedUser

Guest
Okej, min KÖ attackerade en spelare med trupper och nu har mina framsteg gått upp till 74 % en ökning med 12 %!! Gött... Men klockan är bara 0.19 inte 3.33 som någon annan sa...
 

DeletedUser

Guest
Gjort av -=DMS=

Schweiziskt spjut av Guan Yu: Spjutman: Ökar den offensiva styrkan med 30% och den deffensiva styrkan med 20%.
paladin_spear.jpg


Lowlandersvärd: Svärdsman: Ökar den offensiva styrkan med 30% och den deffensiva styrkan med 20%.
paladin_sword.jpg


Thorgards Krigsyxa: Yxmän: Ökar den offensiva styrkan med 30% och den deffensiva styrkan med 20%
paladin_axe.jpg


Sakura Långbåge: Bågskytt: Ökar den offensiva styrkan med 30% och den deffensiva styrkan med 20%.
paladin_archer.jpg
 

DeletedUser

Guest
Kalidis Teleskop: Spejare ser alltid alla byns trupper, även de som inte befinner sig i byn.
paladin_spy.jpg


Mieszkos Lans: Lätt kavalleri: Ökar den offensiva styrkan med 30% och den deffensiva styrkan med 20%.
paladin_light.jpg


Nimrods kompositbåge: Beriden bågskytt: Ökar den offensiva styrkan med 30% och den deffensiva styrkan med 20%.
paladin_marcher.jpg


Baptist Banner: Tungt kavalleri: Ökar den offensiva styrkan med 30% och den deffensiva styrkan med 20%.
paladin_heavy.jpg
 

DeletedUser

Guest
Carols Morgonstjärna: Ökar skadan skapad av murbräckan med 100%
paladin_ram.jpg


Aletheias Lykta: Ökar skadan skapad av katapulter med 100%.

Vascos Spira: Adelsmannen sänker lojaliteten med minst 30. Den ökar även stridsstyrkan med 30% offensivt och 20% deffensivt.
paladin_snob.jpg



Och så en full vapenkammare =)
paladincb0.png
 

DeletedUser

Guest
Istället för att säga han har förstora bilder och eller signatur så rappotera det istället. On topic
 

DeletedUser

Guest
Skulle faktiskt vara bra att veta. Så vitt jag kan se med rapporter kontra simuleringar så har inte min paladin sitt förmål på sig.

Via IE så ser man föremålet en kort stund och sedan försvinner det. Dvs man kan inte klicka på det.

/Labbs

Ja har IE och ja kunde utrusta min paladin fint,utan problems.SÅ det är väl bara ibland det går illa...
 

DeletedUser

Guest
Eller så har de kanske fixat problemet...?? Har ni gjort det?
 
Topp