Dax att ändra regler för diplomatin

DeletedUser

Guest
Lite intresserad utav den som kom på ordet "Zerg" stam, själv lirar man ju Star Craft, det gör ju förmodligen den som kom på ordet också :) lite SC kanske? ^^

så finns "Protoss" stammar då? ;) kanske jag kan börja använda det ifall det inte finns :D tror det passar till små grupper med starka spelare så som Stam2 och DomDom ;)
 

DeletedUser

Guest
Lite intresserad utav den som kom på ordet "Zerg" stam, själv lirar man ju Star Craft, det gör ju förmodligen den som kom på ordet också :) lite SC kanske? ^^

så finns "Protoss" stammar då? ;) kanske jag kan börja använda det ifall det inte finns :D tror det passar till små grupper med starka spelare så som Stam2 och DomDom ;)

Zerg stam innehåller många svaga enheter.. Som rushar.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Är protoss de där som liknar ''Aliens'' ? För de är bäst ;)
Zerg o Human suckz..
 

DeletedUser

Guest
Är protoss de där som liknar ''Aliens'' ? För de är bäst ;)
Zerg o Human suckz..

Har man spelat riktigt länge så är terran faktist den bästa rasen utav de alla, ifall man kör på expansion of course ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag vet inte.. Tycker egentligen ingen av "raserna" är bättre än den andra.
 

DeletedUser

Guest
Liknelser med andra spel mer än tangerar gränsen för vad som är tillåtet här inne. Jag kan flytta denna tråden till off topic om så önskas, det är bara att säga till. Där är det möjligt att ta ut svängarna mer, här inne pratar vi oskrivna regler för diplomati på V10.

Tack

//Humble
 

DeletedUser

Guest
Liknelser med andra spel mer än tangerar gränsen för vad som är tillåtet här inne. Jag kan flytta denna tråden till off topic om så önskas, det är bara att säga till. Där är det möjligt att ta ut svängarna mer, här inne pratar vi oskrivna regler för diplomati på V10.

Tack

//Humble

Nja, vet inte om jag håller med dig riktigt.
Termen Zergattacker har använts i andra världar för att beskriva en form av anfall som en del stammar har gjort.

T.ex. stora familjestammar, med dåliga spelare över lag som är svaga, men pga svärmning av incs dom skickar tar dom och slår sönder mycket i sin väg ändå innan dom slutligen dödas av.
 

DeletedUser

Guest
För att verkligen gå off topic, är det bara jag som tänker på toy story när man hör zerg? "Den onda kejsaren Zerg"? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Nja, vet inte om jag håller med dig riktigt.
Termen Zergattacker har använts i andra världar för att beskriva en form av anfall som en del stammar har gjort.

T.ex. stora familjestammar, med dåliga spelare över lag som är svaga, men pga svärmning av incs dom skickar tar dom och slår sönder mycket i sin väg ändå innan dom slutligen dödas av.

Protos, Zerg, Humans? Om Zerg är en definition i Tribal Wars så köper jag det rätt av, definitionen är i allra högsta grad relevant för en del stammar man sett passera förbi men utvecklingen på tråden luktar ett helt annat spel om du tittar noga. ;)

Och som jag skrev så erbjöd jag mig att flytta tråden (eller från och med "Zergandet") till off topic, det betyder inte att man inte FÅR prata TW där inne också, bara att Zergar och humans kan få utveckla sina synopunkter utan en gnällig moderator. ;)

//H
 
Topp