- Därtill äro vi nödda o tvugna -

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Hemskt vad folk pratar konstigt i våran tråd :D... Tack
Jag skulle hellre se (riktiga) tankar om kriget och statistik! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hemskt vad folk pratar konstigt i våran tråd :D... Tack
Jag skulle hellre se (riktiga) tankar om kriget och statistik! :eek:

Håller till viss del med. Fast med den statistik som faktiskt har presenterats här så känns det konstigt att kalla det för krig?:rolleyes:
Men härmed så går jag in och låtsas vara Nova. Håll er on-topic i fortsättningen.....Tack!
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: GPR
Players:

Side 2:
Tribes: DOmm
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 40
Sida 2: 0
Skillnad: 40

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 0
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 313,558
Sida 2: 0
Skillnad: 313,558

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 45,066
Sida 2: 0
Skillnad: 45,066

chart
 

DeletedUser

Guest
Lirka, du borde tänka lite mer på vad du skriver här ute - det kan straffa sig in-game ;)

jag tycker inte GPR ska vara så känsliga ni slaktar ju DOm:p då tycker jag ni kan ta lite oserriösa kommentarer utan att bli ledsan och säga "your next" om du fortsätter prata så där:p detta är ändå allmäna forumet.. det är klart vi STare är bittra då ni lyckas utföra er plan lyckat där vi misslyckade;D kanske inte så mycket för DOms skicklighet men ändå är vi bittra:)
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
jag tycker inte GPR ska vara så känsliga ni slaktar ju DOm:p då tycker jag ni kan ta lite oserriösa kommentarer utan att bli ledsan och säga "your next" om du fortsätter prata så där:p detta är ändå allmäna forumet.. det är klart vi STare är bittra då ni lyckas utföra er plan lyckat där vi misslyckade;D kanske inte så mycket för DOms skicklighet men ändå är vi bittra:)

men the god of war är ju med i -SK- inte GPR
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
har jag sagt att han var med i GPR

Uhm.. Läs om din kommentar?

jag tycker inte GPR ska vara så känsliga ni slaktar ju DOm:p då tycker jag ni kan ta lite oserriösa kommentarer utan att bli ledsan och säga "your next" om du fortsätter prata så där:p detta är ändå allmäna forumet.. det är klart vi STare är bittra då ni lyckas utföra er plan lyckat där vi misslyckade;D kanske inte så mycket för DOms skicklighet men ändå är vi bittra:)

Well, allt pekade emot dig där och vill du köra emot mig som nästa person så be my guest - offen och deffen står och väntar på att skickas ut ;)
 

DeletedUser

Guest
då kan jag tala mycket stort:) då min mun är tillräkligt stor att äta upp alla kaniner här i denna bästa av världar !!^^hahahaha typ ":O" så stor
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
då kan jag tala mycket stort:) då min mun är tillräkligt stor att äta upp alla kaniner här i denna bästa av världar !!^^hahahaha typ ":O" så stor

Kör hårt på de du se bara upp för de äldre kaninerna med lite vassare svansar och taggigare päls ;)
 

DeletedUser

Guest
då kan jag tala mycket stort:) då min mun är tillräkligt stor att äta upp alla kaniner här i denna bästa av världar !!^^hahahaha typ ":O" så stor

Kom och börja smaka vännen, jag sitter här och har väldigt lite att göra så jag har nog tid att ge dig en munsbit ^^
Förtfarande hungrig?

Oj vad kul det här blev vi låg ju grananr du och jag, har skrivit ett litet PM till dig, sluta störa GPR i deras tråd nu ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kör hårt på de du se bara upp för de äldre kaninerna med lite vassare svansar och taggigare päls ;)

Kom och börja smaka vännen, jag sitter här och har väldigt lite att göra så jag har nog tid att ge dig en munsbit ^^
Förtfarande hungrig?

Oj vad kul det här blev vi låg ju grananr du och jag, har skrivit ett litet PM till dig, sluta störa GPR i deras tråd nu

haha jag får nog sluta skriva i Allmänna över huvud taget annars kanske jag har en hel flock fulla kaniner på mig imorgon när jag vaknar och det vet vi ju alla att det är en mardröm på morgonen att ha massa spritstinkande kaniner flåsande i nacken^^ den sittsen skulle jag inte vara fört att gå under i:O nä de äldre kaninerna kanske inte får plats i munnen men det är väl ändå ingen förlust har hört att de är de där lite halv stora som smakar bästa. De riktigt gamla har jag hör är ganska sega:)hehe... Men du har nog rätt Mr.Över Kanin jag ska nog gå och lägga mig och sluta skaffa mig ovänner här i GPRs krigs tråd det är dålig stil av mig.. Jag kanske ska skaffa mig en egen tråd där man bara får säga dåliga saker om varandra:O så det kan bli lite intriger i denna bästa av världar
 

DeletedUser

Guest
haha jag får nog sluta skriva i Allmänna över huvud taget annars kanske jag har en hel flock fulla kaniner på mig imorgon när jag vaknar och det vet vi ju alla att det är en mardröm på morgonen att ha massa spritstinkande kaniner flåsande i nacken^^ den sittsen skulle jag inte vara fört att gå under i:O nä de äldre kaninerna kanske inte får plats i munnen men det är väl ändå ingen förlust har hört att de är de där lite halv stora som smakar bästa. De riktigt gamla har jag hör är ganska sega:)hehe... Men du har nog rätt Mr.Över Kanin jag ska nog gå och lägga mig och sluta skaffa mig ovänner här i GPRs krigs tråd det är dålig stil av mig.. Jag kanske ska skaffa mig en egen tråd där man bara får säga dåliga saker om varandra:O så det kan bli lite intriger i denna bästa av världar

Ett tipps... dra dig och de dina tillbaka, var tyst i detta forum....
är det något du inte vill är att få föregående talare emot dig och din stam.
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
:O nä de äldre kaninerna kanske inte får plats i munnen men det är väl ändå ingen förlust har hört att de är de där lite halv stora som smakar bästa. De riktigt gamla har jag hör är ganska sega:)hehe...

Ska veta en sak, får de inte plats i munnen så söker de sig till andra håligheter på dig. Värst är att få en taggig gammal fyllekanin från T-banans undre värld i sin bruna hålighet!

Detta sagt i all välmening om din hälsa. :)
 

DeletedUser

Guest
har aldrig sett maken till taggig tråd nu får väll alla chilla ner sig lite här :)
 
Topp