- Därtill äro vi nödda o tvugna -

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag lyckades få en bild på Barhoppan när hon beordade anfall. Nu har spriten tagit hårt :eek:

bunny_war.jpg


Hahaha klockren ^^

Ryktas att vi har fått ett brev från en av våra motståndare (som för närvarande befinner sig på semester) där han ber oss vänta med attackerna tills han/hon kommer hem :eek:

 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: GPR
Players:

Side 2:
Tribes: DOmm
Players: puppe14 lg12 gabe96 Maluffen martinlinell Exiteman *knightrider* Nidhugg cccp Cheas TwisterZ FNsoldat Androg QarlzzoN Deadend rullkungen666 snorten

Timeframe: 25/07/2010 18:00:00till27/07/2010 19:47:06

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 108
Sida 2: 9
Skillnad: 99

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 73
Sida 2: 3
Skillnad: 70

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 971,791
Sida 2: 50,136
Skillnad: 921,655

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 697,281
Sida 2: 27,760
Skillnad: 669,521

chart
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Baileys ser ut som mjölk, råkade förväxla de två vid ett par fiendebyar... :eek:
 

DeletedUser

Guest
tror nog jag blir hårdast drabbat

Side 1:
Tribes:
Players: gabe96

Side 2:
Tribes: GPR
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 187
Sida 2: 8,125
Skillnad: 7,938

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 59
Skillnad: 57

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,366,572
Sida 2: 43,407,365
Skillnad: 42,040,793

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13,697
Sida 2: 560,083
Skillnad: 546,386

chart
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Gals and pals, ser en del off topic som egentligen inte ska vara här.

Men jag är snäll idag då jag förstår att ni vill ha humor i inläggen. Så håller ni er på den här nivån så får även jag mig ett gott skratt. :)
 

DeletedUser

Guest
Självklart Nova ... Krig ska bedrivas med humor och det hoppas vi få se mer av i denna tråd och inte bara på slagfältet ;)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Tack, det är bra. Då blir lilla jag glad.

Önskar stammarna lycka till. :D
 

DeletedUser

Guest
Om det är den äldsta ska jag låta vara osagt men gammal är den... enligt anteckningar ska den ha blivit till i januari 2009...

haha jag får då kanske dra tillbaka mitt uttalande om deras gamla allians då jag trodde den var åtmintone ett halv år längre så jag rättar min kommentar till att vara osedvanligt lång för att man bara ska ta in deras ledare och sen säga att man måste adla resten:p... för att vara en så pass lång ally så verkar GPR ha sätt på den väldigt lättvindigt. Hoppas in DOmarna är alt för sårade för att GPR tyckte deras nyttighet var över och de lika bra kunde adla dem :p
det är lite tydligare dock varför GPR ville att vi skulle sluta attackera DOm då de typ 2 dagar efter freden själva attackerar^^var nog inte av lojalitet till allyn i allafall:)


men det ska bli trevligt med nya grannar i alla fall
 

DeletedUser

Guest
haha jag får då kanske dra tillbaka mitt uttalande om deras gamla allians då jag trodde den var åtmintone ett halv år längre så jag rättar min kommentar till att vara osedvanligt lång för att man bara ska ta in deras ledare och sen säga att man måste adla resten:p... för att vara en så pass lång ally så verkar GPR ha sätt på den väldigt lättvindigt. Hoppas in DOmarna är alt för sårade för att GPR tyckte deras nyttighet var över och de lika bra kunde adla dem :p
det är lite tydligare dock varför GPR ville att vi skulle sluta attackera DOm då de typ 2 dagar efter freden själva attackerar^^var nog inte av lojalitet till allyn i allafall:)


men det ska bli trevligt med nya grannar i alla fall

Inte för att jag gillar varken GPR eller DOmm särskilt mycket.. men detta det finaste exemplet på strategiskt spel som skådats på TW.se under de 3 år jag har spelat.
En allians är till för att gynna båda tills den tjänar ut sitt syfte. Att sedan strategin är att hålla sån koll så man anfaller när målet är som svagast och dessutom lyckas vända delar av stamledningen mot den egna stammen... det är mycket skickligt spel. Snyggt!

Man kan ju ta Piraterna och Knight som ett exempel av den mer tråkiga arten ... en megre när trupperna tar slut.. ja man blir ju lite full i skratt när man tar in dom för att man inte klarar av att adla dom :eek:
 

DeletedUser

Guest
haha jag får då kanske dra tillbaka mitt uttalande om deras gamla allians då jag trodde den var åtmintone ett halv år längre så jag rättar min kommentar till att vara osedvanligt lång för att man bara ska ta in deras ledare och sen säga att man måste adla resten:p... för att vara en så pass lång ally så verkar GPR ha sätt på den väldigt lättvindigt. Hoppas in DOmarna är alt för sårade för att GPR tyckte deras nyttighet var över och de lika bra kunde adla dem :p
det är lite tydligare dock varför GPR ville att vi skulle sluta attackera DOm då de typ 2 dagar efter freden själva attackerar^^var nog inte av lojalitet till allyn i allafall:)


men det ska bli trevligt med nya grannar i alla fall

Kan inte i min vildaste fantasi förstå vad du fått att vi skulle ha med freden att göra. Man ska inte förglömma att DOm var en egen stam och att vi var en ally där var stam hade sin egen diplomat...

Enligt mig så verkade det inte finnas något krig mellan Er 2 iaf, det adlades ju inget kanske någon enstaka by då och då^^

Grannar och grannar vi får väl se hur detta slutar ;)

Inte för att jag gillar varken GPR eller DOmm särskilt mycket.. men detta det finaste exemplet på strategiskt spel som skådats på TW.se under de 3 år jag har spelat.
En allians är till för att gynna båda tills den tjänar ut sitt syfte. Att sedan strategin är att hålla sån koll så man anfaller när målet är som svagast och dessutom lyckas vända delar av stamledningen mot den egna stammen... det är mycket skickligt spel. Snyggt!

Man kan ju ta Piraterna och Knight som ett exempel av den mer tråkiga arten ... en megre när trupperna tar slut.. ja man blir ju lite full i skratt när man tar in dom för att man inte klarar av att adla dom :eek:

Hoppas att vi kan få dig att gilla GPR, vill ända tacka dig för ditt beröm rörande vår strategi :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
missförstå mig inte:) jag håller med förregående talar ni har spelat era kort bra vilken annan stam skulle förmodligen gjort det samma.. jag vill e bara understryka exakt det den siste piraten sade :p att detta är väl spelat och jag försökte mig på en förklaring på dessa ränker för att alla skulle förstå att inte bara DOm utan ST också blev utspelade här då ledningen i DOm helt plötsligt ville ha en väldigt snabb fred med oss för att sen gå över till GPR och börja kriga :).... Vilket om inget annat gör GPR indirekt delaktiga i freden..
och du har mycket rätt i att vårt krig mot DOm aldrig riktigt blev av förän dagen innan det tog slut ^^
 
Topp