- Därtill äro vi nödda o tvugna -

DeletedUser

Guest
Man kan ju ta Piraterna och Knight som ett exempel av den mer tråkiga arten ... en megre när trupperna tar slut.. ja man blir ju lite full i skratt när man tar in dom för att man inte klarar av att adla dom :eek:

Dåligt exempel, hörs att du har väldigt bra insikt på V1 för att vara nyregistrerad. Kan väl aldrig vara så att du färdas incognito? Fast å andra sidan så är du ju ute och cyklar i en annan världsdel om du tror att truppbrist var orsaken till sammanslagningen så det är nog inte så. Det var nog bara fel Nisse du intervjuade för att få DEN informationen. ;)

Vi får hoppas att det startar någon form av gerillarörelse här. Spring till skogs Dommisar. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dåligt exempel, hörs att du har väldigt bra insikt på V1 för att vara nyregistrerad. Kan väl aldrig vara så att du färdas incognito? Fast å andra sidan så är du ju ute och cyklar i en annan världsdel om du tror att truppbrist var orsaken till sammanslagningen så det är nog inte så. Det var nog bara fel Nisse du intervjuade för att få DEN informationen. ;)

Vi får hoppas att det startar någon form av gerillarörelse här. Spring till skogs Dommisar. ;)


Incognito... YOU BET!! ;) Om herr HumbleSwede visste vem jag var så skulle ni nog ramla av er metallprydda lilla häst :p

Angående sammanslagningen får jag nog be om ursäkt.... jag glömde att det fanns en officiell version också :cool:
Självklart var off-byarna fulla och tusentals adlar var utbildade. ;)
 

DeletedUser

Guest
Incognito... YOU BET!! ;) Om herr HumbleSwede visste vem jag var så skulle ni nog ramla av er metallprydda lilla häst :p

Angående sammanslagningen får jag nog be om ursäkt.... jag glömde att det fanns en officiell version också :cool:
Självklart var off-byarna fulla och tusentals adlar var utbildade. ;)

Jag är ledsen över att behöva påminna dig om att det bara tar två veckor att utbilda en hel off-by. Off-byarna hade alltså tömts och blivit påfyllda många gånger under kriget. :)
 

DeletedUser

Guest
Incognito... YOU BET!! ;) Om herr HumbleSwede visste vem jag var så skulle ni nog ramla av er metallprydda lilla häst :p

Angående sammanslagningen får jag nog be om ursäkt.... jag glömde att det fanns en officiell version också :cool:
Självklart var off-byarna fulla och tusentals adlar var utbildade. ;)

Tror jag sitter ganska säker på min lilla totto när jag säger att jag har en rätt god uppfattning om vem du är men vi kan ju ta det via PM eller ingame om du vill. Skulle se rätt dumt ut om vi tog det här då det antagligen skulle sätta en rejäl tagg i den respekt du arbetat upp om jag har rätt. ;)

När det gäller adel och trupper så hade jag ensam så pass många adelsmän startklara och fulla off/deffbyar att jag nog tror att vi kunde få fram "tusentals" ja. Finns ingen inofficiell version här. Pirates var bra, spelarna var bra och vi gjorde det ur våra båda stammars synvinkel enda rätta.

På medeltiden gifte man in sina döttrar i andra länders kungahus för att skapa fred och starka allianser. Tycker vi följer spelets anda rätt bra;)

//Humlan

ps
Du vet var min brevlåda bor om du vill att jag ska ge dig svaret på din lilla gåta.
 

DeletedUser

Guest
Vi hade roligt hela vägen till giftermålet men det får vi nog prata om i en annan tråd. Här inne är det gangbanging som vanligt. ;)

Haha sant.. Men den bjöd du på när du skev som du gjorde:awsm:;) Så den tackar jag förxD

Sry Nova.. Men humor är vad detta kriget är:)
 

DeletedUser

Guest
vad har Pirates och Knight med denna tråd att göra..

off topic text

FD DOm ledningen flydde till GPR då de sa att DOm somnade.

Men folk reser ju såklart utomlands på sommaren men det var väldigt fegt gjort av ledningen.

flyr när de borde stanna och slåss!
för den stam de byggde upp!

Jag själv säger inte att jag alltid har gjort rätt.
Jag har försökt att komma fri sen självaste kriget startade men de vägrar att släppa mig.

Men jag ensam gjorde en massa mot GPR.
Jag var bortrest och kom hem 2 dagar efter kriget bröt ut.
Och på dessa 2 dagar lyckades GPR rensa mer än hälften av alla mina byar!

Och så gjorde jag inte motstånd direkt.
När jag kom hem utan jag skickade ett brev om att jag ville komma fri och sedan joina någon stam vilken som helst men helst GPR då de ligger bäst för mig att gå med i geografiskt läge och spelstil de har alltid haft min spelstil än DOm.

DOm var mest defensiva medans GPR offensiva.
Så efter att jag hade skickat brevet så fick jag vänta cirka 3-4 dagar tills jag fick svar och jag vart ombedd att inte göra motstånd då det skulle bara förvärra läget.

Jag fick ett nej!

Först vart jag sur sen så tänkte jag på min överlevnad vad skall ja göra här next?

Så jag snackade lite med stammen DOmm.

Tillslut så tänkte jag att anfalla de skulle bara reta upp de.
Men efter en dag så märkte jag att jag kan anfalla de med mitt off och döda deras off /deff eller så kan de anfalla mitt off och slakta mina off byar.

Så jag började anfalla tillbaka desperata försök av att överleva så jag adlar en by i k48 jag har varit väldigt utspridd.
Jag börjar bygga på den i ett hop om att rädda mina guld mynt och så kommer en BoA medlem och adlar den
byn.
Den byn hade endast 128p.

Jag tänkte lite och började garva, av alla dessa byar varför vill han ha just den med 128poäng?

Så jag adlar några till barbarer i ett nytt hop om överlevnad och han har inte skickat några adelsmen men jag misstänker att han kommer att göra det inom kort.

jag har varit hårdast drabbad i detta krig

Men med det lilla jag har haft kvar har jag gjort motstånd mot en stam som var 90gånger större när jag kom hem och som är just nu över 180gånger större än mig.

Jag själv har lyckats adla cirka 5-6 byar och rensat ca 40 byar slaktat en massa adelsmen.
Jag har också förlorat cirka 100byar
Men GPR borde få beröm för att de inte skickar fejks utan de kör skarpa igenom som gör hela saken värreXD
Jag hade cirka 300-400incs bara skarpa och adelsmen.

Nu har jag skickat ett brev igen i ett hop om att släppas fri. Men även om de inte gör det så undrar jag om jag kan få några veckor på mig att bygga upp min deff så jag kan ge er större motstånd.

Jag gick med i den NYA DOm men utan någon skillnad.

Jag försöker få igång den försöker få de att göra motattacker men det verkar som att ingen bryr sig....

Folk kommer nu att tycka vilken noob men varför jag skriver denna text är att jag har inget att göra kl 2 på natten.

så nu lägger jag upp lite stats

Side 1:
Tribes: DOmm
Players:

Side 2:
Tribes: GPR
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 23
Sida 2: 8,417
Skillnad: 8,394

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 114
Skillnad: 107

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 103,716
Sida 2: 45,793,451
Skillnad: 45,689,735

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 62,738
Sida 2: 1,074,864
Skillnad: 1,012,126

chart







jag får stå för en massa förluster....


Side 1:
Tribes:
Players: gabe96

Side 2:
Tribes: GPR
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 191
Sida 2: 8,417
Skillnad: 8,226

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 109
Skillnad: 105

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,391,923
Sida 2: 45,793,451
Skillnad: 44,401,528

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29,676
Sida 2: 1,036,214
Skillnad: 1,006,538

chart
 

DeletedUser

Guest
Måste korrigera statsen lite eftersom att det saknas några spelare i den tidigare upplagda.
Sen har minst två spelare valt att avsluta sitt konto sedan starten av detta.


Side 1:
Tribes: GPR
Players:

Side 2:
Tribes: DOmm
Players: puppe14 *knightrider* Nidhugg cccp Cheas FNsoldat QarlzzoN rullkungen666 snorten

Timeframe: 25/07/2010 18:00:00till02/08/2010 12:23:22

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 507
Sida 2: 31
Skillnad: 476

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 200
Sida 2: 7
Skillnad: 193

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,205,838
Sida 2: 126,276
Skillnad: 4,079,562

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,929,544
Sida 2: 62,738
Skillnad: 1,866,806

chart
 

DeletedUser

Guest
Måste korrigera statsen lite eftersom att det saknas några spelare i den tidigare upplagda.
Sen har minst två spelare valt att avsluta sitt konto sedan starten av detta.


Side 1:
Tribes: GPR
Players:

Side 2:
Tribes: DOmm
Players: puppe14 *knightrider* Nidhugg cccp Cheas FNsoldat QarlzzoN rullkungen666 snorten

Timeframe: 25/07/2010 18:00:00till02/08/2010 12:23:22

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 507
Sida 2: 31
Skillnad: 476

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 200
Sida 2: 7
Skillnad: 193

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,205,838
Sida 2: 126,276
Skillnad: 4,079,562

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,929,544
Sida 2: 62,738
Skillnad: 1,866,806

chart

*knightrider* och Nidhugg? Haha ni är för roliga..:D
 

DeletedUser

Guest
*knightrider* och Nidhugg? Haha ni är för roliga..:D

Spelare Nidhugg Personlig text: Medlem i stammen DOm?
Spelare *Knightrider* Personlig text: I will allways remember DOm?

Tycker det verkar helt ok att ha med dom i statistiken?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
inte tittat jätte nogrant på statsen men det behövs inte för att säga att ni ser ut att ha gjort er hem läxa GPR:)
 

DeletedUser

Guest
Spelare Nidhugg Personlig text: Medlem i stammen DOm?
Spelare *Knightrider* Personlig text: I will allways remember DOm?

Tycker det verkar helt ok att ha med dom i statistiken?:rolleyes:

Det är väl DOmm som de krigar emot?;) Så naee kan inte hålla med:) DOm finns ju inte..:D
 

DeletedUser

Guest
inte tittat jätte nogrant på statsen men det behövs inte för att säga att ni ser ut att ha gjort er hem läxa GPR:)

Efter 1,5 års (eller hur långt de var) granskande av DOm kom GPR fram till att.. Aa.. De kunde ha en chans ifall de får ledningen i DOm över till sig..;) Bra jobbat GPR:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Efter 1,5 års (eller hur långt de var) granskande av DOm kom GPR fram till att.. Aa.. De kunde ha en chans ifall de får ledningen i DOm över till sig..;) Bra jobbat GPR:rolleyes:

Kunde ha en chans? Detta är ju rena slakten.:rolleyes:
DOm....DOmm.....Same shit, different name.:confused:
 
Topp