Cristiano Ronaldo

DeletedUser

Guest
Den beste genom tiderna enligt mig:


Amazing


Sjukt!


Snabbheten hos denna killen har ingen annan haft eller kommer nogonsin att ha, sattet han rorde sig po var sjukt, han sprang och va samtidigt full med kraft.

Vid 18 ors older va denna killen battre an Messi kommer nogonsin att bli



Kolla po denna snubben han slor allt och alla
 

Thegolemfighter

New Member
Reaktionspoäng
0
Okej, Ronaldo var bra på att göra mål.

Men Cristiano har allt han kan göra mål,dribbla,passa,skjuta ! Han är komplett :)
 

DeletedUser

Guest
För en bra spelare har jag ett tips. Slår ni upp "Brasiliansk sambafotboll" i en synonymordlista får ni upp svaret "Denilson" garanterat. Killen som dribblar sig förbi ett helt lag utan att bollen rör vid marken och tidernas enligt mig mest underhållande spelare! Ska försöka hitta något bra klipp på youtube. Tills vidare får ni leta själva :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bland många äldre sägs det att Eder var den som sköt hårdast genom tiderna. Förövrigt var det Eder som lärde R.Carlos att skjuta ...
 

DeletedUser

Guest
En intressant sak med Roberto Carlos är hur han lyckas hålla bollarna på mål. Med det avståndet till bollen som han har när han skjuter och den kraften han lägger bakom borde bollen gå över läktaren.

Eder är en av mina favoritspelare genom tiderna också. Men då hade han ju också tidernas bästa Brasilien med sig ;)
 

DeletedUser

Guest
Satt och kollade på den videon tidigare idag faktiskt .... vilket lag! :)

Eder, vilka jävla hästskott! :eek:
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske inte världsbäst, men i mina ögon finns det fan ingen bättre...Iaf om vi snackar moral...Raul Gonzalez.:cool:
 
Senast ändrad:

Thegolemfighter

New Member
Reaktionspoäng
0
Portugal - Spanien imorgon !

Då måste Ronaldo verkligen visa vilken spelare han är, Får väl se ifall han är världensbästa spelare eller inte imorgon. :)
 

DeletedUser

Guest
En intressant sak med Roberto Carlos är hur han lyckas hålla bollarna på mål. Med det avståndet till bollen som han har när han skjuter och den kraften han lägger bakom borde bollen gå över läktaren.

Eder är en av mina favoritspelare genom tiderna också. Men då hade han ju också tidernas bästa Brasilien med sig ;)

Nejdå, det bästa med den här videon är att det är Djurgårdens intro låt <333
 

DeletedUser

Guest
Känns väldigt off-topic, men vi är ju trots allt i off-topic,
C .Ronaldo är INGENTING utan sin teknik ,skott och snabbhet.
För mig kommer han alltid va mer skådespelare än fotbollsspelare, och detta säger jag som United fan, åren i united var hans bästa år han någonsin kommer få.
Precis som alla andra storstjärnor som gått till Madrid så kommer hans karriär va över nu, kolla Beckham, han var som bäst i United, gick till Madrid, nu platsar han knappt nånstans. Samma sak kommer hända med Ronaldo. United är antagligen bästa laget han någonsin kunnat spela i. Där var han bra.

Okej, "off-topic" nu , finns ju mycket bra spelare i världen, sen är det OMÖJLIGT att se vem som är världens bästa, alla är bra på sitt sätt, och man kan se det på olika sätt. Som t.ex den som gör flest mål/assist etc. Men det kommer aldrig gå att välja EN spelare som världens bästa fotbollsspelare, men att välja en världens bästa målvakt,anfallare,mittfältare och försvarare går.

Så världens bästa målvakt skulle kunna va Julio Caesar, Valdes elr Casillas. Försvarare skulle kunna va Puyol, S Ramos, Ferdinand . Mittfältare Ronaldo( ser han mer som mittfältare än anfallare ), Xavi , Scholes/Giggs , anfallare ; Higuain,Messi,Rooney.
Är bara ett fåtal , enligt mig är den bra spelaren den som passar fram te målet, inte idioten som sträcker ut fot f*n och rör bollen så den går in.
För mig kommer alltid Giggs och Scholes va några utav världens bästa spelare , för dom kämpar för laget när dom väl spelar.
 

DeletedUser

Guest
Om man går efter hur mycket en spelare kämpar, måste fan Krister Nordin och Johan Mjällby vara de bästa spelarna genom tiderna! ;)
 

DeletedUser

Guest
Känns väldigt off-topic, men vi är ju trots allt i off-topic,
C .Ronaldo är INGENTING utan sin teknik ,skott och snabbhet.
För mig kommer han alltid va mer skådespelare än fotbollsspelare, och detta säger jag som United fan, åren i united var hans bästa år han någonsin kommer få.
Precis som alla andra storstjärnor som gått till Madrid så kommer hans karriär va över nu, kolla Beckham, han var som bäst i United, gick till Madrid, nu platsar han knappt nånstans. Samma sak kommer hända med Ronaldo. United är antagligen bästa laget han någonsin kunnat spela i. Där var han bra.

Okej, "off-topic" nu , finns ju mycket bra spelare i världen, sen är det OMÖJLIGT att se vem som är världens bästa, alla är bra på sitt sätt, och man kan se det på olika sätt. Som t.ex den som gör flest mål/assist etc. Men det kommer aldrig gå att välja EN spelare som världens bästa fotbollsspelare, men att välja en världens bästa målvakt,anfallare,mittfältare och försvarare går.

Så världens bästa målvakt skulle kunna va Julio Caesar, Valdes elr Casillas. Försvarare skulle kunna va Puyol, S Ramos, Ferdinand . Mittfältare Ronaldo( ser han mer som mittfältare än anfallare ), Xavi , Scholes/Giggs , anfallare ; Higuain,Messi,Rooney.
Är bara ett fåtal , enligt mig är den bra spelaren den som passar fram te målet, inte idioten som sträcker ut fot f*n och rör bollen så den går in.
För mig kommer alltid Giggs och Scholes va några utav världens bästa spelare , för dom kämpar för laget när dom väl spelar.

Ronaldo är ingenting utan sin teknik, sitt skott o sin snabbhet säger du? Vad är Julio Ceasar utan sina reflexer? Puyol utan sin styrka? Xavi utan sitt lugn och Messi utan sin teknik? Cristiano Ronaldo ÄR top 3 bästa offensiva spelare i världen, och jag klassar honom som legend i United. Och Ronaldos säsong i Real måste ha vart en av de bästa debut säsongerna i modern tid...
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
C. Ronaldo är nästan komplett. Förutom att det inte känns som han spelar med hjärtat.
 

DeletedUser

Guest
QTU, att klassa Ronaldo som Legend i ManU är väll att ta i, jag menar han är ju inte precis någon
Schmeichel, Cantona, Parker, Solskjaer, Beckham, Best, Charlton eller Keane. Listan kan göras lång men Ronaldo skulle nog inte ens platsa topp 50 och tror att det har med hans sätt att marknadsföra sig. Han hade möjlighet att vara med de bästa men tyvärr ser jag honom inte där.

Illa att man kan alla namnen på ManU spelare då man själv är ett stort Pool fan men måste säga att ManU har haft en del helt otroligt bra spelare genom tiderna.
 

DeletedUser

Guest
Kanske tog i lite :p men han kommer ändå alltid finnas med i historia böckerna, sett till hans prestationer skulle han kunna klassas som legend men håller med... Krävs lite mer :p

Men min poäng i det hela, Ronaldo är en grym spelare och de som säger att han inte är top 3 anfalls spelare i världen har inte sett många matcher...
 
Reaktionspoäng
0
Bästa spelarna som finns i en 4-3-3 uppställning:
Julio César,Bakari Sagna,Thomas"The King" Vermaelen,Nemanja Vidic,Philipp Lahm,Simão,Cesc Fàbregas,Samir Nasri,Robin Van Persie,Didier Drogba och Arjen Robben


P.S Vill inte höra att det inte är den bästa för det tycker jag och ja vet att alla tycker olika så bara förstå att det är det bästa laget man kan få:awsm:
 
Topp