Cristiano Ronaldo

DeletedUser

Guest
Mycket fail att han misslyckades totalt med sin dribbling i det första klippet
 
Reaktionspoäng
0
Lite för mkt av samma finter hela tiden :p Sen var det ingen musik i över en minut i slutet? :confused:

Sen även att han är allmänt kass.. gör en film om messi ist :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jag ar nog en av de storsta C Ronaldo hatare men en sak moste man erkanna.

Han ar den mest komplette fotbollsspelaren i varlden.
Han har snabbheten , skotten , precisionen , spansten , tekniken o.s.v
Messi har inte allt det.
 

DeletedUser

Guest
Cristiano Ronaldo är en riktigt bra spelare men kommer aldrig att ranka honom som bäst i världen. Jag anser att för att vara bäst i världen måste man första vara bäst i det lag man spelar och då menar jag inte den som gör bäst dribblingar och mest mål utan den som bär laget i alla lägen. Som ni ser i Spanien just nu så finns det två spelare som överglänser alla andra där var av en får mycket beröm och det är Xavi men jag vill säga att Alonso är minst lika viktig. Plus att jag anser att en ledare för laget bör bära kaptensbindeln för sitt lag.

En annan sak som gör att jag anser att C.Ronaldo aldrig kommer att bli bäst i världen är för att han spelar helt utan moral. Han dyker ju bättre än Matthew Mitcham och oftare
 

DeletedUser

Guest
Jag orkar inte ens läsa hela era inlägg, C. Ronaldo kommer aldrig vinna min respekt, inte för fem öre.

Ja, han kan springa runt och leka med en boll. Ja, han kan springa ifrån sina motståndare.
Men nej. Han kan inte spela fotboll. Han kan sparka och peta på bollen hur mycket han vill, men fotboll är det inte.

Jag har aldrig någonsin sett honom spela med moral(som jag såg att någon nämnde). Varken när det gäller laget, eller spelet. Han faller hellre än att kämpa tillbaka bollen.
Han har aldrig visat kunskaper som är tillräckliga för att vinna en direkt närkamp, och därmed är han inte heller en duktig fotbollspelare. Istället för att kämpa om bollen, så springer han därifrån - eller trillar omkull - för att slippa riskera att tappa bollen.

(Jag har inte 100% koll på honom, för jag är väldigt sugen på att byta kanal varje gång jag ser honom.)
 

slinkan

Member
Reaktionspoäng
0
Cristiano Ronaldo är en riktigt bra spelare men kommer aldrig att ranka honom som bäst i världen. Jag anser att för att vara bäst i världen måste man första vara bäst i det lag man spelar och då menar jag inte den som gör bäst dribblingar och mest mål utan den som bär laget i alla lägen. Som ni ser i Spanien just nu så finns det två spelare som överglänser alla andra där var av en får mycket beröm och det är Xavi men jag vill säga att Alonso är minst lika viktig. Plus att jag anser att en ledare för laget bör bära kaptensbindeln för sitt lag.

En annan sak som gör att jag anser att C.Ronaldo aldrig kommer att bli bäst i världen är för att han spelar helt utan moral. Han dyker ju bättre än Matthew Mitcham och oftare


I mitt tycke var han bäst i världen när han spela sin sista tid i Man UTD, då ha gjorde 42 mål (om jag minns rätt). Men visst, han har ej nått upp till den kapaciteten nu i Real M. Som tidigare sagt, han är mkt bra på olika saker, snabbhet, skott, huvudspel, teknik osv...
 

DeletedUser

Guest
Du är bara avundsjuk för att alla tjejer älskar honom :awsm:


(seriously, han är sjukt sliskig :s)

Gissade på att någon skulle säga det ^^
Å andra sidan gillade jag David Beckham som fan när han spelade i England(Man Utd & landslaget). Han spelade för laget, och det syns så grymt tydligt ^^
 

DeletedUser

Guest
Har lite svårt för Messi också men det är nog för att jag inte har mycket till övers för Barca. Laget alla säger är bäst i världen är det lag som enligt mig inte klarar av att spela något annat spel än rulla rulla rulla. De är precis som klockan, det går bara runt och runt men inte är särskilt spännande att se. Och ett lag som lyckas sabba båda Zlatan och Henrys karriärer är helt otroligt och det är av precis samma orsak också, de köper in två av världens bästa spelare på att gå i djupet och ingen som kan slå en sådan passning. Alltid på fötterna.
 

DeletedUser

Guest
om det är något lag i världen som kan spela fotboll är de väl barca? eller du kanske är större fan av engelska div 3 som bara innehåller kött :rolleyes: sen är väl zlatan knappast en djupledslöpare? springer ju mindre än barcas målvakt? :D
 

DeletedUser

Guest
Zlatan snittar 9000m/match det är ungefär vad alla anfallare springer. Att Zlatan inte går på djupet är ju också något du måste titta upp skulle jag tro, skulle tro att 70% av hans mål i serie A gjordes på att han gick i djupet och under den tid jag sett han spelat i Barca har jag sett han fått två riktiga djupledsbollar och de var det mål på, titta upp det. Barca - Arsenal.

Tycker att Zlatan har fått mycket kritik för att han inte lyckas i landslaget men tycker det är orättvist då (tragiskt att behöva säga det) Svenska landslaget är riktigt dåligt. Svenska spelare är inte ens attraktiva för bottenlag i topp4 ligorna utan får spela i Grekland, Turkiet och Holland. Problemet är ju att allsvenskan är en av de sämre ligorna i Europa och det reflekterar hur vårt landslag ser ut. Jag menar Allsvenskan är rankad under ligor som makedonska, lettiska, slovakiska och moldaviska ligan.

Ska sluta snacka Zlatan då han inte alls är ett intressant diskussionsämnet förutom att det är intressant att så fort det kommer fram nån i Sverige som är bra och vet att han/hon är bra och säger det måste alla automatiskt hata den personen. Ganska trist faktiskt, tur att man inte är född i Sverige ;)
 

Thegolemfighter

New Member
Reaktionspoäng
0
hehe, fattar inte heller varför det inte blev något ljud i slutet ? :confused: men nu har man skaffat ett riktigt program, så räkna med lite bättre videos från mig nu :D
 

DeletedUser

Guest
Skulle gärna vilja se beröm till andra spelare som inte spelar anfallare.

T.ex Essien , kanske en av de bästa defensiva mittfältarna.
Chiellini mkt bra back.
 
Topp